Rozdział 3

142 15 2
                                    

,, Droga Hope.

W tym liście dowiesz się czegoś co zapamiętasz do końca życia. Mam na imię Rosali Hangs i jestem niewolicą Sp. Zacznę od tego, że dokładnie rok temu moje życie było idealne. 12 miesięcy później docierały do mnie wiadomości z dziwną treścią. Bałam się. Zostałam napadnięta i okazało się że nie miałam poważnych obrażeń tylko rozcięcie na karku. Dziwne prawda? Ten debil / debilka doszczętnie mnie zniszczył/a. Straciłam przyjaciółkę, chłopaka i.. Rodziców. Rozumiesz? Zabił mi mamę i tatę! Pewnie sobie myślisz, że policja znalazła sprawcę morderstwa, ale nie! Żadnych śladów.. Nie znam go czy tam jej, ale wiem jedno jest zdolny/a do wszystkiego. Teraz siedzę w mojej,, klatce''
Pomóż mi! Proszę.. Nie mam już nikogo. Kiedy zauważyłam na ścianie twoje zdjęcia, wiedziałam, że będziesz kolejna. Zna wszystkie twoje dane adress, imiona twoich bliskich, numer telefonu. Wszystko.
Wiec, że ta sam człowiek,, poluje'' na ciebie.
Hope to nie są żarty. On może zabić. Uciekaj z domu, jak najdalej od naszego prześladowcy. Nikomu nie mów co się dzieje, bo ta osoba zostanie pojmana przez niego/nią. Jestem w centrum Sp. Od godziny 5:00-23:00 obserwuje mnie więc nie mogę nic zrobić.
Jednak 24:00-4:00 możemy się spotkać na ulicy *******
Możemy się zemścić, możemy być wolne..
Rozwali ci życie, uwież mi. Nie ufaj nikomu.

Rosali Hangs. ''

Uciec Od ZłaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz