Rozdział 10

97 8 2
                                    

Wstałam z łóżka i rozejrzałam się po pomieszczeniu. Nie wiedziałam gdzie jestem dopiero wtedy kiedy przypomniała mi się sytuacja z wczoraj. W pokoju było jedno białe łóżko i szara szafa, nic poza tym, ale nie obchodził mnie wystrój wnętrza tylko szukałam ucieczki. W końcu natrafiłam na okno, kiedy je otworzyłam to miałam ochotę się znowu rozpłakać. Mur, za oknem był mur. Wiem jedno za szybko się z tąd nie wydostanę. Pobiegłam do drzwi z nadzieją, że chociaż one się otworzą ale nic! Cholera.

-Dzień dobry. Proszę wstać i podążać za światłami.

Po skończonej przemowie jakiejś nagranej pani wyjście z pokoju się otworzyło.

Zauważyłam tylko szare ściany, a na ich końcu szereg halogenów, które po chwili się zaświeciły. Cała roztrzęsiona wyszłam z pomieszczenia i poszłam w ich stronę.

-Hope?- szepnęła brunetka. O Boże Rose! Dobrze że chociaż ona tu jest.

Zauważyłam ją jak wychodzi ze,, swojego'' pokoju i również szła za światłem.

Już chciałam do niej pobiec kiedy ona pokiwała przecząco i spojrzała na róg sufitu. Zrobiłam to co ona. Zobaczyłam kamerę skierowaną na nas.

Dziewczyna podeszła do mnie i szepnęła mi do ucha.

- Rób to co ja.

Gestem głowy wskazałam na tak po czym poszłam za nią.

Znalazłyśmy się w dużym pokoju. Były tam dwa stoły i długa wąska lada. Rose podeszła do blatu i zabrała komplet pomarańczowego ubrania, a ja wzięłam drugi zestaw ubrań.

- Musisz się w to przebrać. Tam jest łazienka. - dziewczyna wskazała palcem na drzwi za białą ladą.

***

Ubrane w stroje podobne do rzeczy z więziania stałyśmy na środku pomieszczenia. Nie wiem po co, ani dlaczego. Kierowałam się zachowaniem Rose.

- Zaraz ktoś tu przyjdzie i poda nam plan całego dnia.

Widząc jak Rose trzęsie się ze strachu gorzej niż zawsze zapytałam.

- Wszystko dobrze?

- Nigdy nie będzie dobrze, a ten dzień nie należy do najlepszych - nigdy wcześniej nie bałam się tak jak teraz, ale chcąc wyjaśnień
spojrzałam na nią pytająco.

- Jestem pewna, że dzisiaj trafimy do dwójki. - z niebieskiego oka dziewczyny uroniła się łza, a to oznacza, że zaraz spędzimy coś co zapamiętam do końca życia. Zawsze bałam się oglądać horrorów, a teraz sama w nim jestem.













Uciec Od ZłaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz