"Αντωνια, είπα όχι! Δεν φοράω τόσο έντονα κραγιόν εγώ, δεν μου πάνε!" της φωνάζω τσαντισμένη. Δεν μπορεί να καταλάβει πώς δεν μου πάει το κόκκινο κραγιόν.
"Έλα βρε Μαρία, μια φορά θα το βάλεις, έλα βάλτο για μεναα!!" ικετεύει αλλά δεν την ακούω.
"Όχι." λέω.
"Ναι." αντιλεγει.
"Όχι!"
"Ναι!"
"Οχιι!"
"Πφφ..καλά!" συμφωνεί στο τέλος.
''Ωραια!" παίρνω το βλέμμα της νικήτριας.
"Όμως πρέπει κάτι να βάλεις.." μου λέει ξανά.
''Καλα, φέρε αυτό το nude." της λέω και παίρνω το απαλό ροζ κραγιόν και το βάζω. Βάζω επισης το καινούριο φόρεμα, και τις ψιλές μου γόβες, και βγαινοντας από το δωμάτιο, συναντώ την Ελλη στο μπάνιο.
"Προς τα που το βάλατε μικρές τσαπερδονες;" μου λέει παιχνιδιάρικα.
"Αποχαιρετηστηριο πάρτι.." λέω αθωα.
"Αα..μααλισταα.." λέει και βγαίνει από το δωμάτιο.
"Μαρία εισαι έτοιμη;" ακούω τη φωνή της Αντωνιας από το δωμάτιο μου.
"Ναι, εσύ;" λέω δυνατά.
"Ναι.. Πάμε." λέει και παίρνει τα κλειδιά μου.
Βγαίνουμε από το σπίτι και προχωραμε προς το σπίτι του Γιώργου. Δεν ξέρω για ποιο λόγο το πάρτι γίνεται εκεί, αλλά βαριέμαι και να ρωτήσω.
Μόλις καταφτάνουμε, η πόρτα ανοίγει διάπλατα και ένας Κώστας εμφανίζεται στην πόρτα. Κάνω να περάσω μέσα και μου πιάνει το μπράτσο.
"Γειά και σε σένα Μαρία." μου λέει ψυχρά.
"Γειά." λεω με τον ίδιο τόνο. Η Αντωνια μου ρίχνει ένα βλέμμα σαν να λέει 'Να είσαι καλη' και εγώ νευω. Εκείνη την ώρα εμφανιζεται ο Γιώργος.
"Γιωργοοοοοο!" λέω και πέφτω στην αγκαλιά του.
"Μαρία μου! Μου έλειψες.." μου λέει στο αφτι και καθόμαστε στον καναπέ. Η Αντωνια βάζει μουσική και γεμίζει τέσσερα ποτήρια με ελαφρύ ποτό.
"Ένα για σένα" μου δίνει ένα ποτήρι, ''ενα για σένα" δίνει στον Γιώργο, "ένα για σένα." δίνει στον Κώστα.
"Και ένα για μένα." λέει χαρωπά και πίνει μια γουλιά από το ποτό της. Παραξενευομαι με το γεγονός πως είμαστε τόσο λίγοι. Εννοώ τα υπόλοιπα αγόρια που είναι;
"Ο Δημήτρης και η Λια;" ρωτάω τον Γιώργο.
"Δενν" μου λέει αλλά δεν κατάλαβα.
ESTÁS LEYENDO
"Stay with me..."
Novela Juvenil"Πάντως να ξέρεις πως σε αγαπώ. Και πως μου λείπει πολύ ή αγκαλιά σου. Πολύ." Αισθάνομαι πως είναι έτοιμος να κλάψει. "Σε αγαπώ τόσο πολύ. Θα μου λείψεις και εσύ. Θα μιλάμε." Του απαντώ και είναι οι τελευταίες μου λέξεις. Μαρία και Κώστας. Δυο άνθρ...