Knihovna

49 2 2
                                    

Zapomela jsem se zminit o tom ze Já vždycky přijdu pozde. Když jsem Ve trictvrte na osm přišla před knihovnu, prekvapive už tam nikdo nebyl. Vešla jsem tedy dovnitř a procházela všechny regály plne knížek. V dálce jsem uviděla Jessie ale odcházela prič. A tak jsem zavolala: "Jessie!" Než se Jess stihla vůbec otočit , vložila se do toho knihovnice: "pšššššššš!" "omlouvám se" stihla jsem na poslední chvíli říct než jsem kolem ni proběhla za Jess. "Pozde Jako vždycky Elis." Odbyla mě Jess ale Já jsem si z toho nic nedělala.
Z pozarohu se vynořil zbytek skupiny. Dost mě překvapilo ze tam byl i Toby, šprt třídy.

Všichni jsme se posadili kolem velkého stolu. "Takže, Chceš přivést ji zpět." "To chceme!" Zakřičela Kim a než jsme ji stihli něco říct už tu byla knihovnice a krome nastavaneho výrazu začala křičet: "pššššššššššššššššššššt!!!" Všichni jsme na ni udiveně hleděli než konecne odešla. A Fred pokračoval: "pak hledej klidně, kde roste krásný Květ Víc než kde jinde." "Takže kde roste nějaký nejkrásnější Květ?" Zeptala jsem se a Zoe, jelikož je v knihovně nejčastěji začala hledat .... ehm.....ani nevím co.

Po chvíli se vrátila a hned začala předčítat: "v zámecké zahradě v Los Angeles se nachází spoustu vzácných odrůd. Největší chlouba této zahrady je však Asijský Květ. Je posázený diamanty a drahými kameny." "No, to by mohlo byt ono." Řekl Mike.

"Tak jo ale co řekněme rodičům? Že jsme si odjeli do Los Angeles?!" Řekla jsem "No tak jim řekněme ze prespíme u nějaký kámošky." "Jo jasne tejden!" "Oni to dovoly, vždyť je nam čtrnáct!" "Já nevím jak vy ale mě ještě loni nechtěli rodiče pustit chodit sama po tmě venku!" "To je fuk když zjistí že jsme pryc bude už pozde." "A neberte si sebou žádné zbytečnosti ano Jess?!" "Jo jo jo!"
Zakřičela Jess a najednou: "pšššššššššššššššššššššššššššššššššt!!!!!! Kolikrát vám to ještě budu říkat?!!! A ted všichni VEN!!!" Řekla naštvaně knihovnice. A tak jsme se museli vyklidit

Tak jak se vám tato kniha zatím libi?

Co byste pozměnili?

A omlouvám se za ty chyby

Tak ja se budu těšit v dalším dile

Tajemství LabirintuKde žijí příběhy. Začni objevovat