Labyrint III

58 4 5
                                    

Jessie a Mike:
Šli a šli a spí. Teda nespí, zase šli.
Za další zatáčkou zatočili doleva.
"Ne! Ne! Ne! Už další schody ne!" Začala histercit Jess. Zahneme dporava." Tak se vrátili a zahnuli doprava.
"Ne! Ne! Ne! Už další masožravky ne!" Začal histercit Mike. "Vrátíme se na ty schody."
"V žádnym případe!" Řekla Jess.
Masožravka plácla svým listem vedle Jess. "Beru zpět, jdeme na ty schody."
Předtím byli ty schody jenom dolů, ale ted šli nahoru, dolů, nahoru, dolů. Kromě toho, byli ty schody strasne strmý. A za chvíli se objevil zádrhel. Mike stoupl na jeden schod a ten se začal rozpadat. Mike rychle oddelal svou nohu a schod se rozpadl. Místo schodu tam byla obrovska díra. Zkusil šlápnout na další schod a ten se kupodivu nerozpadl. Předělal na něj i druhou nohu a zkusil ztoupnout na další schod. Už si myslel že na něj muže šlápnout, ale ten se zase rozpadl. Pak zase na další a ten zase nic. "Stoupej na každý druhý schod." Řekl Mike Jess.
"No bezva, moc se nám to ulehčilo!"
Už šli docela dlouho a pak se tam objevila uplne stejna skulina jako předtím. Zalezli si dovnitř a přichystali se na spaní. Najednou ale uslyšeli hlas a podivali se na místo odkud přicházel. Na druhé straně malinké místnosti byl další otvor. Rychle oba priběhli k tomu otvoru. Jess vykoukla ven.
"Frede." Zakřičela. Fred tam stal a jakmile si všimnul Jess, rychle přiběhl k ní a vlezl dovnitř.
"Ani nevíte jak vás rád vidím. Je to desny byt pořád jenom sam a nemít si s kym povídat."
"Ale my jsme slyšeli nějaký hlas."
Řekl Mike.
"No.........zjistil jsem že trochu trpím samomluvou."
"A kudy si sel?" Zeptala se Jess a Fred se pustil do vypravování:
"No, chvíli jsem sel, a pak se kolem mě objevily zrcadla. Bylo to něco jako zrcadlový bludiště. Chvíli jsem sel a pak jsem vrazil do jednoho zrcadla. Netušil jsem co se stalo ale než jsem se vzpamatoval, ležel jsem na zemi a motala se mi hlava. Pak mi došlo že jsem dostal elektrický šok. Musel jsem postupovat dál tak abych se nedotkl žádného zrcadla. Než jsem přišel jak na to, tak jsem toho ještě hodně schytal, ale pak mi to došlo. Vždycky jsem položil nohu před sebe, a tu druhou položit tam, kde se mi ta první neodrazila. A takhle jsem pokračoval, až jsem z toho zrcadlového bludiště konecne vyšel. No a pak jsem sel dlouho a mluvil si sám pro sebe. A potom jsem potkal vás."
Mike: "Týý brďo."
Jess: "Tak jdem spát?"
Fred: "Ok."

Tak jak se vám tahle kapitola líbila?

Kdo myslíte že to měl těžší, Fred nebo Jess a Mike?

Pište do komentářů

Šli a šli a spí :-D

Těším se u další kapitolky

Your Melisabett ♡

Tajemství LabirintuKde žijí příběhy. Začni objevovat