Tag II.

30 3 9
                                    

A je tady další tag do kterého jsem byla zatagovana od nobodysk (ale to už bylo sakra dávno). Tak dem na to ať to máme za sebou.

1. Co te nejvíc na psaní baví?
Že mužů použít všechny svoje nápady. Muzu napsat uplne všechno co mě napadne.

2. Jak ses dostala k wattpadu?
Říkala mi o nem kamarádka, tak jsem si ho založila. Jenže jsem nepsala žádnou knížku a nebavilo mě to. Smazala jsem si ho ale pak si ho založily moje dvě best kámošky, tak jsem si ho založila zase znova.

3. Jsou gramaticke chyby tvým častým problémem?
Já si osobne myslím že kromě vynechávání písmen, chyby vůbec neva. Já mám problém s háčky a čárky.

4. Co dělas raději, čteš nebo pises?
To je docela těžka otázka. Ale asi raději pisu.


5. Máš se svou tvorbou vyšší záměry?
Kdo by nechtěl aby jeho kniha byla slavna, ale asi žádné nemam.


6. Který žánr upřednostňuješ?
Scifi a fantazy


7. Ktera forma psaní je ti nejbližší?
N

echápu otázku


8. Umíš si najít chvilku klidu ke psaní nebo čtení?
Jasne že umim, ale záleží to na náladě. Někdy si sednu k mobilu ale nic mě nenapadá, ale jindy jsem schopna napsat dvě kapitoly v kuse.


9. Jak moc si originální?
Nevím, jsem skromna


10. Tvůj spisovatelsky idol?
(Na wattpadu i mimo něj)
Na wattpadu Icehelss protože pise tak trochu podobny příběh. A mimo wattpad nějak nic nečtu takže asi nikdo.


11. Kym nebo čim se inspiruješ?
Inspiruji se filmy.

12. Jaky máš názor na kopírování nápadů?
Desne mě štve když někdo zkopíruje muj nápad. Měl by se nejdřív zeptat.

Tak tohle je všechno

Snad se vám to líbilo

Těším se u další kapitolky

Your Melisabett ♡

Tajemství LabirintuKde žijí příběhy. Začni objevovat