Los Angeles

32 2 3
                                    

"Elzo prober se!" "Co chceš Charlei?" "Tvoje kamarádky te opustili" "Co?" "Odjeli pryc. Už jsme tu jenom my čtyři vyber si." "Nad čim si mam vybírat?" "Koho z nás zabiješ. Jenom jeden zůstane na živu" "Dobře, tak ja si vybírám ze na živu zůstane Mike." "Jak si přeješ, zabij mě tady mas pistol." Natáhla jsem ruku a zmáčkla spoušť. "Třřřřřš! "......... "Jak si mi to mohla udělat?" "Zoe?" "Zabila si mi bratra!" "Ale, ale to není tvůj bratr!" Zoe Natáhla ruku a ....

"Elis! Vztávej!" Otevřela jsem oči a vyskočila ze sedadla. Začala jsem lapat po dechu a vydesene jsem se rozhlížela. Vedle mě seděla Zoe a na druhé straně bylo okno letadla. Všichni na mě udiveně koukali a Zoe se zeptala: "Eli si v pohodě?" Najednou sem ji objala: "Zoe, Zoe, Já jsem tak ráda že te Vidim." "Zlej sen co?" "Charlei!" Rozběhla jsem se k němu a objala ho taky. Tvářil se dost udiveně, a všichni na mě hleděli jak spadli z víšne. "Kde to jsme?" "Pořád v letadle a za půl hodiny jsme v LA." "Lidi mě se zdál tak divnej sen." "A Jakej? Řekni nám ho." Řekl Mike ale nechtěla jsem o tom mluvit.

Az jsem se trochu vzpamatovala, spatky jsem si sedla a koukla se z okénka. Rychle jsem vytáhla mobil a zavolala holky aby se šli podivat. To byli fotecky krásy Los Angeles z vrchu. Za chvíli jsme přistáli. Trochu se mi zvedl žaludek a posledních pět minut jsem zvracela na záchode. Fakt úžasný. Vystoupili jsme z letadla. Jo jenže byl večer a za chvíli se mela udělat tma jako v pytli. Museli jsme si zařídit nějake ubytování. Na letišti byl seznam nejbližších ubytoven, tak jsme tam museli zavolat. Samozdrejme ze musel zavolat Toby, protože je to prostě mozek. Nasedli jsme na taxíka a jeli tam. Zvenku to vypadalo jak normální domek, a moc velký to nebylo. Meli ale prý jen pokoj po osmi ale dva po čtyřech ne. Takže jsme museli byt na pokoji s klukama. Znova: fakt úžasný. Vešli jsme do pokoje, ale čekali jsme ze to bude vypadat trochu jinak. Bylo tam osm postelí namackanych vedle sebe v a řadě. A nic jiného tam vlastně nabylo. No, hlavně že to bylo levný. Ale ted jsme se museli rozhodnout kdo z holek bude spát z jedné strany vedle kluka a obráceně.

"Vedle mě nikdo z holek spat nechce, takže Já jsem mimo hru." "No to Teda ne Charlie! Holky nechcou spat vedle nikdo z nás!" "Tak ať si vyberou holky!" "Jo Já si vybírám ze Lezim na druhém kraji" "Me z toho vynechte ale Já jsem před chvílí blila, nechcete abych to na vás znova hodila ne?" "To je nespravedlivý!" "Přestaňte se hádat, budeme losovat." Řekl Toby a vytáhl z kapsy šátek. "Zahrajte si kominek holky." Kominek znamena ze všichni dají ruce před sebe a zároveň ruku bud otočí nebo ji nechají tak. Ten kdo má ruku jinak než všichni ostatní prohrál. Udělali jsme to aaaaaa jo je to Jessie. "Sakra!" Toby zavázal Jess oči a všichni kluci si stoupli do řady. "Ted si sama vyber vedle koho budeš spát." Jess Natáhla ruce před sebe a udělala krok dopředu. Ukázala uplne do prava. Ano stal tam Fred. Všichni jsme čekali co Fred řekne ale on se jen pousmál a když jsme se na něj všichni udiveně podivali tak najednou řekl: "Ježiši!" Jess si rozvázala oči a znechuceně se podivala. "Jo a kvůli takový blbosti tady trávíme večer." Zbytek zalehacího pořádku už byl v pohodě. Já jsem ležela na kraji (asi se fakt báli ze se znova pozvracím) vedle mě Kim, vedle ni Zoe, Jessie, Fred, Charlie, Mike a Toby.

Už jsme se chystali na kutě. Všichni leželi v postelích a Kim se mě zeptala: "O čem se ti to zdálo v tom letadle?" "O tom ze jsem zastřelila Charlieho, a pak přišla Zoe s tim ze to byl její brácha a zabila mě." "To vysvětluje proc si objala zrovna tyhle dva.
A za chvíli jsme všichni spali jako zastřelení.


Řekla bych že to byla zatím nejdelší kapitola

V příští bych chtěla udělat něco jako větší seznámení
Inspiration: Icehelss :-D

Určitě napište názor na muj příběh do komentářů

Těším se u další kapitolky

Your Melisabett ♡

Tajemství LabirintuKde žijí příběhy. Začni objevovat