Otevřela jsem oči a zvedla se. Vsichni jeste spali, ale Jess nebyla v posteli. Vztala jsem a vysla z pokoje. Sešla jsem po schodech dolů a vyhledla z okna. Sedela tam na schodech a koulala do mobilu. Prisla jsem k ni a sedla jsem si. "Eli, Ja mam takovy problém." "Jaky?" "No, volal mi brácha a..... říkal že si přečetl muj deník. Píšu si do nej uplne všechno, i to ze jsme jeli do LA. Říkal, říkal že jede za námi." "Cože? A to jako nikomu nevykecal?" "Ne." "Chtěla bych mit taky takového brachu jako ty." "Tobe to nevadí? No, jen že on uz je na letišti a jede sem." "Fajn." "Doufám ze ostatní na to budou mit stejny pohled jako ty."
Vysli jsme nahoru a otevřeli dveře pokoje. Všichni jeste leželi v postelích a spali. Otočili jsme se na sebe a podle nasich pohledů bylo jasne že nas napadla stejna věc. Kazda jsme popadli jeden polštář. "Polštářova bitva!!!" Skočili jsme na postele a začali všechny mlátit polštářem do obličeje. Nejvíc to ode me schytal samozdrejme Charlei, pomsta je sladka. Všichni jen naštvaně a rozespale křičeli: "Hej, co blbnete! Nechte nas spát!"Za chvíli jsme se trochu uklidnili. Mrkla jsem na Jess a ona kývla. "Ehm.....mam takovou novinu." Vsichni zpozorneli. "Prijede sem Jack." "Fakt? Super." "A jak se o tom dozvěděl?" "Přečetl si muj deník, jede sem." To je fajn"
Zbalili jsme se a vyšli z ubytovny. Po chvíli přijel taxík a v nem Jack. Všichni jsme se rozběhli a objali ho. Potom kluci nastoupili do toho taxíku, a my si museli počkat na další. Do jednoho bysme se asi nevešli. Za chvíli přijel a my do něj nastoupili. Ja si sedla doprostřed, Kim si sedla do předu a poručila taxikáři do zámecké zahrady. Konečně jsme meli čas si trochu o samotě popovídat.
"Pojďme si promluvit trochu o klucich" Řekla Kim. "Máš snad nějake novinky Kimi?" Řekla Zoe. "Ne, jen jsem chtěla vědět jak jste na tom vy." "No jasne Kim. Svěř se nám." Řekla jsem ale než stihla něco říct, přerušila ji Zoe. "Tak to uděláme takhle. Všechny seradime kterej kluk se nam nejvic libi a kterej nejmíň." "Nezačínám." "Ja taky ne" "Jess do toho." "Jezis vy jste si zas vymysleli kravinu. A podle chování nebo podle obličeje?" "Podle obličeje." "Fajn takže, nejmíň asi Toby, pak Mike, Charlei a nejvíc Fred." "A co Jack?" "Vzdyt je to muj bratr!" "Ajo sory." Ušklíbla se Kim. "Tak ted ty paní A co Jack." "Nejmíň Fred, pak Charlei, Toby, Mike a nejvíc asi Jack." Uviděla jsem jak se Jess zamračila. "Nevadi ti to?" Zeptala jsem se ji. "Uz nechci slyšet o tom ze se vám libi Můj brácha. A Opovažte se s nim někdo chodit!" Řekla a nenávistně se podivala na Zoe. Ta se zacervenala. Viděla jsem ze jsou obě nastvane, tak jsem je chtěla rozptýlit. "Dobře tak ted Já. Nejmíň Toby, Fred, a pak. ....." "Ani ze srandy mi neříkej že se ti nejvíc libi Charlie." Rekla Zoe a zasmála se. "Vždyť ten te jeste o ruku nepozadal jako Mike." A všechny se zasmáli. No jo když chci povzbudit svoje kamarádky, musim za to sama pikat. "Děláme to přece podle toho, jak jsou hezký, ne jak jsou blbý. Mě se Charlie docela libi." Ale Zoe se do toho zas vložila: "Chceš mi rict ze je podle tebe Charlie hezčí nez Mike?" "Uz víme koho mas na prvním miste Zoe." Oplatila jsem ji to. "Jo takze poslední je Toby, Charlie, Fred no a první misto uz znáte." "Uz jsem skoro řekla Amy ted ty." Rekla Kim a zesmutnela. "Mam o ni strach holky." "Ja taky." "Ja taky." Všechny jsme najednou ztratili chuť mluvit. Citila jsem jak mi do oči vrhají slzy. Podivala jsem se na ostatní a byli na tom stejně.
Už jsme parkovali a my jsme vystoupili z auta. "Je to tady, uz jsme kousek od cíle." Rekl Toby a vsichni se na nas podivali. "Co se vám stalo?" "Nic." Rekla lítostive Zoe. Charlie se na me podival a už jsem videla jak otvírá pusu aby mi řekl nějaký posměšek. "Zmlkni Charlie!" Osekla jsem ho. "Ale vždyť jsem nic neřekl!" "Ale něco sis myslel!" "No tak jasne ze jsem si něco myslel!" "Nechte toho vy dva!" Řekla Kim. "Tak jo, vzhůru do zámecké zahrady!"
Tak jak se vam tahle kapitola líbila?
Jak byste je podle toho jak jsou hezký seradili vy?
Pište do komentářů
A omlouvám se za ty chyby, vyplo se mi na mobilu samostatné opravování a ja nevím jak to zase zapnout
Pls nobodysk dej mi radu
Příště se můžete těšit na tag
těším se u další kapitolky
Your Melisabett ♡
ČTEŠ
Tajemství Labirintu
AdventureByl Pátek. Pátek 3 . června. Jmenuji se Elisabeth. Zrovna jsem vycházela se svýma kamarádkama ze školy. A najednou mi u noh přistál jeden muj spolužák. Kleknul si a zvolá co nejhlasiteji: "Elis, vezmeš si mě?"