Tak vyrážíme

46 2 2
                                    

"Ne Amy my ti pomůžeme!" "Elis musíš to zvládnout sama!" "Já to nedokážu! Počkejte na mě! Ne!!!!!!!!"

Najednou jsem otevřela oči a sedla jsem si. Uvědomila jsem si ze jsem doma ve sve posteli a všechno to byl jen sen. Koukla jsem se má hodiny. Bylo pul osme. Radši jsem se koukla ještě jednou ale porad hodiny ukazovali sedm třicet. "Ne, to není mozne!" Opravdu bylo sedm třicet. To by ještě nebyl takový problém kdyby jsme neměli sraz v sedm třicet na nádraží.
Zvedla jsem mobil a zavolala Kim. Pak jsem jen čekala az zvedne telefon. "Elis, kde zas lítáš?!" "Kim omlouvám se asi to uplne nestihnu. ..." "To mě ani nepřekvapuje! Máš štěstí že ten autobus jede az v osm." "V osm? Vážne? Tak to je v pohodě. To si mužů ještě chvilku lehnout...." "Opovaž se!" Řekla Kim a položila telefon. "Betty vztávej! Mamka vola na snídani." Zavolala moje starší ségra Claire. Ach jo.....

Bylo za pět minut osm a Já jsem se teprv oblékala. "To stihnu...." Řekla jsem si sama pro sebe.
Seběhla jsem dolů a zakřičela na mamku: "Mami jdu ven." Připadá mi to trochu chabý rozloučení na to ze jedu do Los Angeles a možná, možná se mi tam muže něco stát. Na to už ale nemam čas.

Docházím nebo spis dobýhám na autobus. A sakra už se rozjíždí. ... "Počkejte! Ještě Já!" Křičela jsem ale byla jsem v klidu Protoze jsem věděla že zastaví. A taky zastavil. Vyšla jsem po schodech do autobusu a vzadu uviděla ostatní.

"No tady si někdo vychrupoval co?" Řekl Charlie. "Co tady dělas?!" "Klid Elzo, vzali jsme ho jako náhradu kdybys to nestihla." Řekl Mike "Takže za prve, neříkej mi Elzo.
Za druhé, Já jsem přece nenahraditelná! A za třetí, že jste mi někdo koupil lístky?" "Oni ne ale mi jo. Nemáš zač!" "Díky Kimi..." "Elis jestli mě budeš takhle strašit tak ti priste řeknu že je sraz o pul hodiny dřív. Třeba bys si stihla aspoň koupit lístky." Řekla Zoe a zasmála se. "Dost řečí o tom ze jsem přišla pozde. Vždyť jedeme do Los Angeles!" A všichni jsme se zasmáli.


Jak se vám tahle kapitola libi?

Připadají vám ty kapitoly krátké?

Pište do komentů

A přeji vám šťastný nový rok
;-)

Tajemství LabirintuKde žijí příběhy. Začni objevovat