Otevřela jsem oči, ale tak nejak jsem se nemohla pohnout. Ležela jsem uprostřed hromady spicich lidi. Snažila jsem se z ni vysoukat. A povedlo se. Vsichni vypadali jako mrtvoly a leželi na sobe jak párečky. :-D Samozdrejme jsem si to musela vyfotit.
"Vztávat!" Zakřičela jsem. Když ostatní otevřeli oči, rychle ze sebe slezli a mysleli si ze to nevidím.
Museli jsme vztat a pokračovat v cestě. Už se mi to nezdálo tak hrozný jako včera. Najednou byla ale cesta rozdělena na tři cesty. "Co ted?" Zeptala se Jess.
"V te básničce je napsaný ze Máme jit po te levé." Řekl Fred.
Tak jsme se vydali po levé cestě. Za chvíli jsme došli na konec schodů. Byl tam takový malý plácek a nějaký vchod.
"Konečně, uz mam tech schodů plný zuby." Řekl Jack. Vlezli jsme do toho vchodu. Před námi byla vysoka zed z živého plotu a pět dalších vchodů. Nahlédla jsem do jednoho vchodu a viděla jsem úzkou cestu, ktera se na konci zatočila.
"Co ted?" Zeptala se Zoe.
"Ja musím na zachod." Řekla jsem.
"Tady asi zachod nenajdeš." Zachychtala se Jess.
"Tak jdi tam za ten kámen." Řekla Kim. Nic jiného mi nezbývalo.
"Jakym půjdeme vchodem?" Zeptal se Fred a všichni se otočili na Tobyho.
"Myslím ze bychom se meli rozdělit a zkusit všechny cesty."
"Ale je jich pět. Jeden musí jít sám" Řekla nešťastne Jess. Všichni se rozhlédli kolem sebe na nějakého dobrovolníka.
"Dobře ja klidně." Řekl sebejistě Fred.
"Fajn, a co dál?" Zeptal se Charlie
"Já si myslím že bude lepší když půjdeme holka, kluk." Řekl Mike.
"Jo klidně." Řekl Jack.
"Mě je to jedno ale nejdu s bráchou!" Řekla Jessie. Ted na sebe všichni koukali a čekali co se bude dit. Pak začal Toby:
"Nemáme uz čas, musíme jít. Tak ja půjdu třeba s Kim."
"Proč zrovna s Kim?" Zeptal se Charlie. "Protoze je z nich nejinteligentnější." Řekl Toby.
"Já nechci byt se ségrou, takže budu s Zoe." Řekl Jack a Zoe se pousmála. Ted uz tam byl jen Charlie, Mike a Jessie.
"Já jsem s Mikeem!" Řekla rychle Jess aby nemusela byt s Charleim. "Počkat! To znamena ze ja budu s Elzou?" Řekl Charlie.
"No jo to mě nenapadlo, tohle je pro celý svět nebezpečný." Řekl Jack.
"To ani nevíš ze spolu jeli sami metrem." Zachychtala se Zoe.
"Tohle je nefer! Musíme se vyměnit." Řekl Charlie
"To zvládnete." Řekla Kim a když se Charlie otočil řekla: "To nezvládnou!"
Přicházela jsem zpátky k nim a řekla: "Tak co teda?"
"Ses se mnou kotě."
"Cože! To to to není Fér! Musíme se prohodit!"
"Jo to jsem jim taky říkal." Řekl naštvaně Charlie.
"To jsem snad dospěla tak daleko, že na mě zbyde Charlie?!"
"Ne s tebou bych klidně byl, ale s Charleim nechce nikdo byt." Řekl Mike.
"A proč nemůžu byt s Fredem?"
"Ja jdu sám." Rekl Fred.
"Nemáme už čas, musíme jít."
Řekl Toby. Tak jsme si každa dvojice stoupla před jeden vchod do bludiště.
"Hodně štěstí" Řekla Kim a všichni jsme Vešli do bludiště. Meli jsme u sebe svoje zbraně. Já jsem měla meč a Charlie sekeru.
Šli jsme co nejdál od sebe a vůbec jsme nemluvili. Tohle bude dlouha cesta.Tak jak se vám tahle kapitola líbila?
Jak byste je do dvojic rozdělili vy?
Pište do komentářů
Nobodysk- párečky :-D
Těším se u další kapitolky
Your Melisabett ♡
ČTEŠ
Tajemství Labirintu
AdventureByl Pátek. Pátek 3 . června. Jmenuji se Elisabeth. Zrovna jsem vycházela se svýma kamarádkama ze školy. A najednou mi u noh přistál jeden muj spolužák. Kleknul si a zvolá co nejhlasiteji: "Elis, vezmeš si mě?"