Tak jak mówi tytuł.
Kochana (no nie bardzo) Vega6969 nominowała mnie (w zemście!) do LA. Jako że lubię odpowiadać na pytania (bez przesady XP) to odpowiem. Ostatni raz Sid!!!1)Zapytaj się swojej mamy, czy lubi krasnale I napisz co powiedziała.
-Lubisz krasnale?
-Co?
-Lubisz krasnale?
-No.
2)Jeśli Obóz Herosów istnieje tylko w innym miejscu, to w jakim według ciebie?
Yyy... W Warszawie!(Chcę mieć blisko :'()
3)Ulubiona piosenka. Napisz czemu ta a nie inna.
,,Little me" od Little Mix. Ponieważ odzwierciedla to co czuję.
4)Co myślisz o homoseksualistach? Jesteś homofobem? Rasistą?
Nie jestem ani homofobem, ani rasistą. Homoseksualiści to ludzie jak my i przy tym zostanę. To, że nie lubię Solangelo, nie znaczy, że jestem homofobem...
5)Czy macie coś na dys?
Mam silnie nasiloną dysortografię. A piszę na komórce bez autokorekty. Brawo Ja!
6)W czym jesteście dobrzy?
W słuchaniu innych. I w pomaganiu im^^
7)Em...Czytacie moje...yyy...opowiadania? Dlaczego? Podobają się?
Yyy... Tak. Em...bo tak. Eee...owszem:)
8)Twój monsz (Nicooo!!!) zostaje sam w domu. Dajesz mu książkę z przepisami, a sama idziesz na poszukiwania idealnej sukienki na ślub psiapsiułki. Według ciebie jaki przepis wybierze i co zrobi źle? A może jednak to urodzony kuchasz i nie będziesz się martwiła, że przytyjesz po pizzy?
-Kochanie! Idę do sklepu. Zrób coś do jedzenia.
-Dobrze!
*Schodzi po schodach*
*Jest już przed domem*
-Aaa! Ratuj! To się rusza!-słyszę.
-Ech! To choć ze mną na zakupy, a później idziemy na sushi.
-Kocham Cię!
...Tak by to wyglądało...
9)Swój pokój.
Mały i fioletowy.
10)Oglądaliście Epokę Lodowcową? Jaka jest wasza ulubiona postać? Dlaczego?
Tak. Sid i Maniek. Wiesz dlaczego...
11)Ulubione danie robione przez mamę.
Lasagne. Mmm... Pycha! Poleca Sashana~ (a tak wgl, moje oryginalne imię, po hebrajsku to Szoszannah, więc nie obrażę się, jak będziecie tak do mnie mówić. Tak na temat^^)
12)Zbliża się apokalipsa. Szukasz w swoim pokoju kluczyków do tęczowego jednorożca, przy których jest brelok otwierający portal do Neteru, gdzie zaparkowałaś swojego rumaka. Jak wyglądałby twój pokój po znalezieniu tej rzeczy? Zrób zdjęcie.
Jest apokalipsa. Nie mam czasu robić zdjęć XPNikogo nie nominuję, więc dziękujcie mi^^
CZYTASZ
...Dlaczego?
FanfictionZa górami, za lasami... Nie, nie ta bajka. No to może: za polem truskawek, za Wielkim Domem... O, tak! To to! No więc w Obozie Herosów... Reszty dowiecie się czytając. (Mogę wam zdradzić, że opowieść dla fanów pana di Angelo) Okładkę zrobiła wspania...