LBA, sorka X')

2.4K 67 29
                                    

Zdjęcie takie kjut^^ Zagadka: jakie to anime?!

Oh! Thła nominejszyn... I czwarta, too...
Fenk ju Tratie4ever and _Miss_Caitlin_;-; Zabieram się do dzieła. Pierwsze pytania są od Trat [pozwoliłaś X'P]:
1.Coca-cola czy Pepsi (to bardzo ważne pytanie...)
*śpiewa do muzyki ze świnki peppy* Cooca-cola
2.Ulubiona liczba :3
Jak każdego gimbusa=5. Bo... Bo tak T^T
3. Twój cytat!
Eee... Dużo tego. Pozwolicie, że zrobię kopiuj wklej z poprzedniego LA? Nie? I tak zrobię^^
*Kopiuj wklej*

,,Zwiadowcy"

,,Jeśli zastanawiasz się czy przegrasz, przegrasz na pewno"

,,Odwaga to panowanie nad strachem, a nie brak strachu"

No i oczywiście z PJ i OH

,,(...) nie osądzaj nikogo, dopóki nie staniesz przy jego kowadle i nie popracujesz jego młotem"

,,Pójdźmy na kompromis, dobra? Najpierw ich zabije, a jeśli okaże się, że nie byli naszymi wrogami, przeproszę."

No I ,,Kroniki rodu Kane"

,,Sprawiedliwość nie oznacza, że wszyscy dostają to samo(...) Sprawiedliwość oznacza, że wszyscy dostają to, czego potrzebują"
4.Różowa brokatowa spódniczka czy czarna skórzana ramoneska?
Wyjaśnię to nieporozumienie jednym zdaniem.
I hate rusz~
5.Co jesz na śniadanie?
Hmm... No... Zależy... Dobra:płatki^^ Ach, ta orginalność...
6.Najlepszy prezent, jaki kiedykolwiek dostałaś.
No... Telefon i... Wszystkie części OH [w różnych odstępach czasu, ale mam all!!!]
7.Gdybyś nagle została milionerką, to jak byś zareagowała?
No...:
-WTFu... Egh, ja nie przeklinam... Ale... Że WHAT?!
*minuta później*
*kupuje bilety na koncert Imagine Dragons, żeby pójść na niego z heroes_of_olympus133<3*
8.Jakieś fajne opowiadanie, nie związane z fandomami?
Mam wymienić kogoś, czy dać kawałek swojego???[pewnie to pierwsze, ale wolę #2]
No więc:
,,Pewien czarnowłosy chłopak przemierzał równym marszem ulice Wraszawy. Odgarnął niesforne kosmyki za ucho i kolejny raz pomyślał, że powinien je ściąć. W związku z brakiem zajęcia,brązowymi oczami przyglądał się mijanym ludziom. Od zawsze ciekawiła go ta różnorodność: jeden niski, drugi wysoki, szczupły, przy kości... Kolejny raz podziwiał Boże stworzenie. Nie żeby w Niego wierzył. Uważał, że on sam jest panem swojego losu, a w kwestii stworzenia... Wiele razy się nad tym zastanawiał, lecz z braku odpowiedzi, odpuścił sobie to pytanie. Zazwyczaj tak robił, kiedy coś mu się nie udawało. Więc kiedy siostra poprosiła go, by poszedł z nią do szpitala odwiedzić koleżankę, zgodził się. Cóż poradzić, kiedy ona zawsze ma lepsze argumenty. Dlatego w ten jesienny poranek, o godzinie 7.35 z ulicy Szarych Szeregów, dwójka młodych ludzi skierowała swoje kroki do wejścia szpitala Wolskiego"
Hehe... Kawałek mojej książki...
9.Proszę, powiedz mi, że wiesz, kto to fantoMEN
Heh... Mówię...?
10.Twój idol z dzieciństwa xDD
Egh... Zabrzmi żenująco, jak bapiszę... Kaczor Donald...?
11.Jedno słowo, które opisuje ciebie w tej właśnie chwili
Zmęczona. Zdecydowanie to to.

A teraz #2:

1.Ulubiony kolor?
Czerwony I czarny^^°
2.Ulubiona książka.
,,The hunger games", PJ, OH, ,,Zwiadowcy", ,,Hobbit".
3.Ulubione opowiadanie na Wattpadzie?
Em... Jest tego za dużo [Trat, Vega, Sonia...], ale TERAZ chcę wyróżnić opowiadanie RubasznyPajac, bo... Jest całkowicie schizowe XD Polecam!!!
4.Ulubione miejsce w domu?
Lodówka i łóżko X') [*Nico* To są przedmioty... -Zamknij się!]
5.Jakbyś trafiła na pustynię (gdzie nic nie ma) i mogła zabrać tylko 2 rzeczy i 2 bohaterów fikcyjnych, to co i kogo?
Rzeczy:maszyna do robienia jedzenia i picia (XD taka jestem krejzi) i... 10000000000000 książek w jednopaku X').
Bohaterowie:
Nico (hehe... Czego się spodziewaliście?)
Will Traty
*wasza czujność została uśpiona*
I Legolas!!!
6.Opisz swojego ulubionego autora.
Emm... Martwy? No ok...ciekawy, umiał 30 języków, twórczy, inteligentny...
[Jak ktoś wie, kto to, to piszcie mi w komach...^^]
7.Ostatnia ocena jaką dostałaś i za co.
6 z matmy
8.Ulubione jedzenie?
Pytania jak nasze sophieshadow, ne?
Włoskie^^
9.Czytacie ,,coś" mojego?
Hehe... No przecież ja jestem wszędzie!
10.Gdybyście mieli mnie ocenić od 0%-100%, to ile?
Nie znam cię osobiście, więc nie mogę dać 100, ale...hm... Tak na 89%^^
11.Pierwsza rzecz po prawej I lewej stronie.
Prawa:kanapa.
Lewa:pilot.

Nie będę nominować tym razem :''') Siorka XD bo mogłabym się zemścić na Vega6969, ne, Sid'u?

...Dlaczego?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz