*Bonus*
Obudziły się. Każda z nich w swoim domku. W sumie nie ma w tym nic dziwnego.
Każda z nich ubrała się, założyła buty I skierowała się na śniadanie.
Usiadły przy stołach, ze swoim rodzeństwem ,,zamówiły" jedzenie I w różnym tempie skonsumowały posiłek. Porozmawiały ze swoimi wspólokatorami, lub jeśli siedziały same, to ze znajomymi z pobliskich stolików.
W tym samym momencie wstały I podeszły do jednej osoby...
-Cześć Nico!-zawołały chórkiem.
-Co?!-i znowu.
-O co wam chodzi?!-znów.
-Nico to mój chłopak-I ponownie.
Z punktu widzenia pobocznego światka, sytuacja wyglądała tak: ubrany w czerń, czarnowłosy nastolatek, stał w centrum koła, utworzonego z pięciu dziewczyn. Każda inaczej ubrana, z innego domku...
Popatrzyły na siebie I każda z groźnym wyrazem twarzy rzekła:
-Nico...?!-chłopak stał skołowany, niewiedząc co ze sobą zrobić.
-Jak się nazywacie?-zapytała jedna z niech. Brunetka.
Ptzedstawiały się po koleji:
-Inga-[postać z opowiadania merybery13]
-Diana-[postać z opowiadania heroes_of_olympus133
-Achilla-[postać z opowiadania Vega6969]
-Megan-[postać z opowiadania NarcyN]
-Pierre-[postać z opowiadania mła^^]
Dziewczyny lustrowały się wzrokiem.
-Więc...
-Więc...
I nagle wokoło nich, pojawiło się pięć plam z cienia. Z każdego wyskoczył chłopak identycznie wyglądający, jak ten stojący w centrum koła.
Każdy złapał jedną dziewczynę za rękę I wciągnął w cień.
A orginalny Nico di Angelo z tego świata tylko pokiwał głową.
-Nagle miałem pięć dziewczyn, a teraz nie mam ani jednej-mruknął pod nosem i odszedł w stronę areny.
Najlepsza reklama EVER! No więc, jeśli chcecie się dowiedzieć więcej o tych dziewczynach, to zapraszam na opowiadania tych uroczych (oznaczonych) pań.
A wgl, to w większości one nie są razem z Nico, ale ich shippuje^^
I mam nadzieję, że o nikim nie zapomniałam... Jak tak, to dopominajcie się w komach:)
CZYTASZ
...Dlaczego?
FanfictionZa górami, za lasami... Nie, nie ta bajka. No to może: za polem truskawek, za Wielkim Domem... O, tak! To to! No więc w Obozie Herosów... Reszty dowiecie się czytając. (Mogę wam zdradzić, że opowieść dla fanów pana di Angelo) Okładkę zrobiła wspania...