-MP- Okuldaki Günüm

5.1K 302 17
                                    

EDİT: Resimdeki Austin. :)

Sabah uyandım kendimi çok halsiz ve bitkin hissediyordum. Odamın kilidini açtım. Tuvalete gidip aynaya baktım. Kapıyı kilitlemeyi unutmuşum aynaya baktığımda sırada arkamda John'u gördüm.

Arkamı döndüm tam konuşacaktım ki dudaklarıma yapıştı. Onu itmek istedim ama beni kollarıyla çok sıkı sarmıştı. Dudaklarını dudaklarımdan çektiği zaman tokadı suratına yapıştırdım. Ağlayarak ve Bağırarak:

"- Hem beni başka bir kızla aldatıyorsun sonra gelip beni öpüyorsun yeter !"

Gözlerim doldu ve değişmeye başladı. Köpek dişlerimin uzadığını şimdiden hissedebiliyordum. Dişlerimi çıkardım ve John'a tısladım. John bana gülerek:

"- Artık beni bunlarla korkutamazsın."

Karnına sert bir tekme attım. John acıdan havaya fırladı. Karnını tuttu ve bana acı bir bakış attı ağlamak üzereydi. Bunu fark etmiştim fakat görmemem için başını öne eğdi.

"- Dün akşam gördüklerin var ya hani dinlemeden çekip gittiğin, Alice beni öpmeye çalıştı fakat ben onu ittim ve tokat attım keşke atmasaydım. Keşke onu öpseydim. Bari kötü bir şey yaptığımı bilirdim !"

Bir şey söylemeden arkasını dönüp gitti hiç bir şey diyemedim. Arkasından bakmakla yetindim. Kapıyı sertçe çekti ve evden çıkıp gitti. Herkes yatıyordu. Bu yüzden kavga pek duyulmamıştı zaten pek de umurumda değildi. Yine ağladım üstümü başımı çıkardım ve kendimi o narin soğuk sulara bıraktım. Yarım saat sonra çıktı üstümü başımı kuruladım. Okul eşofmanlarım'ı giyindim. Mutfağa gidip kahvaltı hazırladım. O sırada Broth geldi.

"- Hmm bu mis gibi koku nereden geliyor diyordum yengem yine döktürmüş."

Bana sıkı sıkı sarıldı. Bende ona sarıldım. John'la olanları anlatmayı kimseye söylemek istemiyordum. Ama birisiyle bu konuyu konuşmam gerektiğini düşündüm. Bunları düşünmeyi bıraktım. Carl ve Emma'yı kaldırdım. Mutfağa geldiler John'u masada göremeyince bana döndüler. Emma bana soru sormaya başladı:

"- John nerede kanka bir şey mi oldu? "

"- Bilmiyorum. Kalktığımda göremedim."

"- Tamam belki okula erken gitmiştir."

Kahvaltıyı yaptık. Okula doğru yola koyulduk. Broth ve ben arkadan Emma ve Carl'ı takip ediyorduk. Broth bana döndü.

"- Anlatmadığın bir şey mi var ?"

"- Sanmıyorum."

Tamam dermişcesine başını salladı. Önümü döndüm ve yürümeye devam ettim. Okul'a geldik sınıfıma girdim ve sıraya kafamı koyup yattım. Birisi gelip yanıma oturdu ama onun kim olduğunu anladım bu Austin'in kokusuydu.

MELEZ PRENSESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin