-MP- Okulun Gizli Yeri

4.8K 281 8
                                    

Başını sağa sola salladı. Revirin önüne geldik. Kapıyı tıklattı.

İÇERİDEN BİR SES :

"-Gelin."

Austin kapıyı araladı ve içeri girdi. Beni hasta yatağına yatırdı. Doktorla konuşmaya başladı. Doktor bana doğru baktı ve Austin'e şunları söyledi:

"-Bu aralar kötü bir şey başına geldi mi ?" Doktora baktım tam söyleyecektim ki. Austin lafa atladı.

"-Sevgilisinden ayrıldı."

"-Bence gidip gülüp eğlenmeye ihtiyacı var."

"- Ahh sağ ol doktor ama..."

"-Teşekkür ederiz bunu öğrendiğim iyi oldu."

Beni tekrar kucağına aldı ve odadan çıktı. Kucağında küçük kaçamak çığlıklar atarak :

"- Austin indir beni nereye götürüyorsun ?"

"-Sakin ol okul'un gizli bir tarafı var oraya gideceğiz."

"-Ne yapacağız orada Austin boş ver hadi indir şimdi beni."

"-Kafanı dinlersin biraz olmaz mı ?"

"-Madem güzel ,sessiz sakin bir yer doğru söylüyorsun biraz kafamı dinlerim."

Kucağında oradan oraya sallana sallana götürdü çitlerin önünde durduk beni kucağından indirdi ve bana döndü.

"-Ama atlamamız lazım."

"-Aaa hayır ! Ben atlamam." Tam gidiyordum ki Austin kolumdan tuttu ve kendine çekti.

"-Seni ben çıkarırım."

"-Nasıl çıkarıcaksın ?"

"-Hiçbir şey yapmayacaksın ,sadece sıkıca boynuma tutunman yeter."

"-Öyle nasıl çıkarabilirsin ki ? Çıkaramazsın falan düşeriz boş ver Austinn."

"-Bleinna dediğimi yap ve sıkıca boynuma tutun."

Austin'in boynuna sıkı sıkı tutundum. Ellerini birden pençeye dönüştürdü. Hızlı hızlı çitlerden tırmandı. Çitlerden atlarken kolumu biraz gevşettim. Çitin en üstünden kendini bıraktı istemeden küçük bir çığlık attım. Yere inince göz göze geldik soluklarımız ikimizin suratına çarpıyordu. Aslında bir bakıma tatlı çocuktu sonra kendimi doğrulttum ve suratına baktım.

"-Küçük çaplı kalp krizi için teşekkürler."

"-Ne zaman istersen." Dedi.(gülerek)

Gizli yere yavaşça ilerledik gözlerim fal taşı gibi açıldı. JOHN! John bizim geldiğimizi fark etti. Bana masum köpekler gibi gözlerini büyültmüş bakıyordu.

"-Bleinna sabah söylediklerim ve her şey için özür dilerim lütfen affet beni."

"-John seni görmek bile istemiyorum ! İstediğini söyle fikrim değişmeyecek."

Austin arkadan geldi gülüp sırıtıyordu. Ta ki John'u görene kadar.Austin'in yüzü ciddi bir ifade sardı. Austin John'a doğru ilerledi.

"-Sen ne arıyorsun burada ? Rahat bırak artık şu kızı John !"

"-O seni ilgilendirmez nerede istersem dururum da sen ne arıyorsun asıl burada he durumumdan istifade Bleinna'nın yanından ayrılmıyorsun !"

"-Bleinna'nın zor zamanlarında yanında olmak istedim ona artık bulaşmasan iyi edersin. Yoksa seni tekrar öldürmek zorunda kalacağım."

John biraz tebessüm etti ve sözüne girdi :

"-Austin ben onun için bir kere öldüm! Bir kere daha ölmeye hazırım!"

"-Belli oluyor.O kızı boynuzlamadan önce düşünücektin." Austin geri çekildi. Yumruğunu sıkarak John'a vurmak üzereydi ki aralarına geçtim.

"-Yeter artık! Benim yüzümden kavga etmeyin artık."John'a döndüm :

"-Sende artık gitsen iyi edersin."

John'un yüzü düştü sıkıla sıkıla başı öne eğik bir şekilde gidiyordu ki arkasını bir anda döndü Austin'e baktı ve son sözlerini söyledi.

"-Bunu ödeyeceksin Austin !"

Austin onu görmezden geldi.Bir tuğlaya dokundu ve kapı belirdi içeri girdik içerisi güzel süslenmiş şömine 4 koltuk 2 yatak ve 1 tane de dev ekran televizyon vardı aslında tam öğrenci evi gibi bir yerdi ama çok hoş duruyordu. Her yer topluydu. Austin bana döndü.

"- Bleinna bir şeyler izlemek ister misin ?"

"-Bilmem. Komedi olabilir." Dedim sıkılarak ve oflayarak.

"-Tamam o zaman ben mısır patlatayım istersen?"

"-Sen bilirsin Austin."

Film başladı. Austin elindeki mısır tabağıyla yanıma atladı güldük falan bayağı eğlendik. Benim uykum gelmişti. Biraz koltukta kestireyim dedim. Austin benim üstümü örtmüş oda yanıma yatmıştı. Normalde bağırır kızardım ama çok tatlı yatıyordu. Hiç bu anı bozmak istemedim ve tekrar geri yattım.

ARKADAŞLAR SÖZÜMDE DURDUM DİYE DÜŞÜNÜYORUM BİRAZ GEÇ YAZDIM KUSURA BAKMAYIN EKSİKLERİ VE KUSURLARI BANA BİLDİRİRSENİZ İLERİDEKİ BÖLÜMLERDE BU EKSİKLERİ GİDEREBİLECEĞİMİ DÜŞÜNÜYORUM YORUM VE VOTE'LERİNİZİ BEKLİYORUM.

YAZARINIZZZ :)

MELEZ PRENSESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin