-MP- Mutluluk

5.7K 355 23
                                    

Uyandığımda gecenin bir yarısıydı. Odamın kilidini açtım herkes odasında yatıyordu. Ev çok sessizdi. Mutfağa inip buzdolabını açtım buzdolabından süt ve çikolata aldım. Televizyon'u açtım. Televizda ilk gördüğüm haberlerdi. Kanalları taradım en sonunda bir aşk filmi buldum. Hemen onu izlemeye koyuldum. Bir saat sonra gözümü dinlendirmek için kapattım. John'un yanıma oturduğunu fark edememiştim. Ellerini saçlarıma götürmüş saçlarım ile oynuyor ve seviyordu.
İyice mayışmıştım John'un kucağına yattım. Başımı ovalıyor ardından saçlarımı okşuyordu. Gözlerim kapalı bir şekilde:

-"John niye geldin ? Neden gidip yatmıyorsun."

- Denedim ama yatamadım. Kapını defalarca tıklattım cevap vermedin. Az önce tekrar bir bakayım dedim. Kapın açıktı hemen aşağıya indim.

- Tamam John sana bir şey sormak istiyorum.

- Tabi sorabilirsin. Seni dinliuorum?

- Beni seviyor musun ?

- Tabikide seviyorum bu sorduğun soru mu ?

- O anlamda değil, sevgili anlamında.

Gözlerimi açtım gözlerinin içine bakıyordum. Kafası karışmış ne diyeceğini bilemiyordu.

- Seviyor musun John ?

-Şey, aslında e- evet seviyorum.

Bunu duyunca John benden biraz korktu. Aslında ne tepki vereceğimi merak ediyordu.
Gözlerinin içine umut dolu baktım.

-Bende seni seviyorum.

John bunu duyunca yerinden fırladı. Bana sarıldı bir anda tek bir vücutmuşuz gibi oldu. Tenim'in kokusunu içine çekiyordu. Bunu hissediyordum. Ve bu çok hoşuma gidiyordu.

- Bugün okulda neden ağladın gerçekten bilmiyorum. Eğer ben yanlış bir şey yaptıysam gerçekten çok ama çok özür dilerim.

- Şimdilik bunun bir önemi kalmadı. Çünkü artık sen benimsin, ben seninim.

Tekrardan sıkıca birbirimize sarıldık. Kanepeye oturduk. Başımı John'un göğsüne koydum.(Başımı öpüp)

- İyiki artık benimsin ! (Dedi.)

Konuşurken uyuya kalmışız. Ev halkı John ve beni gülerek izliyorlardı.
Broth konuştu.

- Ooo, yenge hayırlı olsun günaydın.

- Sanadaa Broth.(Diyerek esnedim.) Emma bana güldü ve

-Eee gel benle konuşalım seninle. Diyerek kıkırdadı.

Emma ile benim odama çıktık.

- (Meraklı bakışlarla.) Neler oldu dün akşam tek tek anlat bana.

- Peki. Dün akşam gece yarısı odadan çıktım. Süt ve çikolata yedim. Televizyon izliyordum. Bir saat sonra gözümü dinlendirmek için kapattım. Abin geldi ve olan oldu. "Benden hoşlanıyor musun ? " Diye sordum. (Evet.) dedi. Sabaha kadar bern onun kucağında oda saçlarımla oynarken uyuya kalmışız.

-Vayy be çok ekşın yaşamışsınız ve çok romantik olmuş. Neyse hadi elini yüzünü yıka,giyin okula gidelim.

-Tamam.

Diyerek odamdan çıktım. Yüzümü yıkadım. Okul formamı giyip gözüme siyah eyeliner çekip tuvaletden çıktım. Okul çantamı alıp evden çıktık.
John'la sarılarak okuls gidiyorduk. Birbirimizi ölesiye sıkıyorduk. John'a gülümsedim. O da bana mutlu ve huzurlu bakışlar atıp gülümsemişti. Hep beraber okula girdik. Bakışlar benimle John'un üstündeydi. John beni sınıfıma bıraktı ve dudağıma küçük masum bir buse kondurdu.

-İyi dersler meleğim.

-İyi dersler hayatım.

Değerli okuyucularım, VOTE VE YORUMLARINIZI ATMAYI UNUTMAYINNN. ÇÜNKÜ BUNLAR BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ :)) TEKRARDAN İYİ OKUMALARRR .
(BİRAZ KISA OLDU AMA DAHA YENİ YAZDIM OLSUN O KADAR :)) )

MELEZ PRENSESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin