Edit: Resimdeki John :))
Uyandığımda ormandan çıkmıştım. Siyah saçlı mavi gözlü buğday tenli bir çocuk beni kollarında taşıyordu. Gözlerimi açtım yavaşça başımı tuttum.
J: Sen iyi misin ?
B:Başım biraz ağrıyor, sen kimsin ve nerdeyiz?
J: Hmm, seni benim köyüme götürüyorum.Biraz dinlenmen gerek.
B: Kardeşim nerede peki ona ne yaptın ?
J: Ben kardeşine hiç birşey yapmadım, vampirler kardeşine saldırdı ve kardeşini vampire dönüştürdüler ben ordan geçerken sizi gördüm. Seni kurtardım kardeşin boynuna yapışmış kanını sömürüyordu.Ben büyük bir delilik yapıp seni ordan kurtardım.
B: Nasıl yani vampir mi ? Onların nesilleri bir kaç yüzyıl önce kurtlarla savaşırken bitmemiş miydi ?
J: Kusura bakma bu arada kendimi tanıtmayı unuttum. Ben John
B: Memnun oldum.Ben Bleinna,Helenor Tahtının varisiyim.
J: Bende çok memnun oldum. Prensesim.(Hemen prenseslere girdi. :D )
B: Bana prenses gibi konuşmanı istemiyorum. Arkadaşmışız gibi konuşabilirsin.
J: Peki Bleinna,sen bilirsin köye gidince bir Helinor krallığından yardım isterizz?
B: Aslında çok iyi olur. Biraz dinklendikten sonra çağırabilir misin ?
J: Tabi Tabii hele bir köye gidelim öyle yaparım.
Konuşma sırasında yere düştüm.Acıyla gözlerimi tutarak:
B: Ahhh.Gözlerim çok acıyor ve yanıyor John yardım ettt!
J: Gözlerini aç Bleinna. Aç hadi gözlerine bir bakayım.
Tam o sırada ellerimi gözümden çektim.
J: Oha, senin gözlerin önceden ne renkti ?
B: Yeşill niye soruyorsun ki ?
J: Hmm şey artık demir mavisi ve parlıyor !
B: Nasıl olur ? Ahh çok acıyor ama niye böyle oldu ki?
J: Bilmiyorum.Seni bizim Alfaya götüriyim.
B: Alfada kim?
J: Bizim lider demek istemiştim. Yanlış dedim.
Ağaçların içinden yavaş yavaş yürüyorduk. Yere düştüm John beni kucağına aldı.John'un kolları arasındaydım.15dakkika sonra köy gibi bir yere geldik bir evin kapısı açıldı. Yukarı kata çıkartdı ve yatağa yatırdı. Ondan sonra zaten uyumuşum.
J: Uykucu uyan geldik.Hadi kalk Bleinna.
B: Ahh git başımdan yatıyorum Johnn.
J: Bleinna kalk yemek yiyip güçlenmen lazım kalk hadi.
Gerilerek uyandım John'a bakarak.
B: Tamam John kalkıyorum ama üstümü değiştirmem lazım ? Bana olucak kıyafet varmı ?
J: Kardeşimden isterim.
Odadan çıktı. 5dakkika sonra elinde eşofman ve siyah bir bluzla geldi.
J: Bunları giyebilirsin. Tuvalet soldaki oda, aşağıda sofrada seni bekliyorum.
B: Tamam.Herşey için tekrar teşekkür ederim.
J: Önemli değil.
Hemen üstümü giyindim. Tuvalete gidip elimi yüzümü yıkadım.Aşağıya indim.3 Erkek 1 Kız sofrada oturuyordu.
Br: Vay be John. Turnayı gözünden değilde kafasından vurmuşsun kardeşim.
J: Çok komik espiri yapma Broth ! Çünkü hiç komik değilsin.
C: Bence Broth doğru sölüyor kardeşim.
E: Hmm. Bence baya güzelmiş.
J: Susun geliyor!
J: Hoşgeldin. Hadi gel otur yanıma seni bizim takımla tanıştırayim.
C: Biz kendimizi tanıtabiliriz kardeşim. Merhaba ben Carl.
Br: Ben Broth memnun oldum yenge.
J: Broth kapa çeneni.
E: Tartışmayı kesin çocuklar. Ben Emma memnun oldum.
B: Ben Bleinna hepinizle tanıştığıma memnun oldum.
Br: Bleinna sen nesin ?
J: Broth git biraz dolaş yoksa elimde kalıcaksın. Bleinna daha hiçbir şeyi bilmiyor.
Br: Oha saf bir insan daha yani hahaha
C: Hiç komik değil dostum.
J: Gereksiz işte.
(John bana dönerek.)
J: Bleinna dün ormanda 400 kişilik ordun tek tek infaz edildi. Hepsinin kanı çekildi. Kardeşinde vampire dönüştü. Ama senin ne olduğunu bilmiyorum. Gözleri demir mavisi olan birini ilk defa gördüm.Biz hepimiz kurt adamız yani kurduz.
Gözlerimi kapadım ve ağlamaya başladım John bana sıkı sıkı sarılarak teselli etmeye çalışıyordu.
B: Tek kardeşim hayatdaydı onu da kaybettim...
J: Bleinna herşey iyi olucak ama senin türün ne önce onu öğrenelim. Yemeğini ye dışarı çıkıp Alfa ile konuşalım.
B: Tamam ama ne yiyeceğim sakın düşündüğüm şey olmasın.
Hepsi Birden: Sana kan vericektik.
B: Hayır! Asla olmaz onu içmiyicem.
E: Bleinna bunu içmen lazım ki türünü öğrenelim.
B: Hayır asla!
C: İç şunu Bleinna uğraştırma bizi.
Carl'ı dinledikten sonra bir yudum içtim. Gözlerim yine ağrımaya başladı.
J: Bu kadar yeter hadi Bleinna çıkıyoruz.
John ile beraber Alfa'nın yanına gidiyorduk.
B: Ben korkuyorum John ya kötü birşey olursa.
J: Kötü hiçbir şey olmuyucak ben yanındayım.
Eski ama güzel bir evin kapısı'nın önünde durduk. John kapıyı çaldı. Kapıyı açan 28-29 yaşlarında sarışın bir kadın elinde bir bebek biberonla süt içiriyordu.
X: Hoşgeldin.John yanındaki güzel bayanda kim böyle?
J: Bir arkadaşım acaba Alfa evdemi onunla görüşmemiz lazım.
X: Evet.Ofisinde merdivenlerden yukarı çıkın en sonuncu oda
J: Teşekkür ederiz.
Odalarda ilerliyorduk. Önümüzde Alfa'nın odası vardı. Birbirimize baktık ve gülümsedik John kapıyı çaldı ve içeriye girdik.
A: Hoşgeldiniz. Buyrun gençler oturun. John bayağıdır görmüyordum seni geldiğin iyi oldu.
J: Hoşbulduk. Dün ormanda ava çıkmıştım. Yanımdski arkadaş Bleinna 400kişilik ordusu ile seferdelermiş ama dün vampirler tarafından kanları çekilerek infaz edildi.
B: Ben Bleinna Helenor tahtının varisiyim. Kardeşim Sam 'de vampir oldu ve beni ısırdı John beni kurtardı.Sabah kan içirdiler gözlerim demir mavisi oldu. Acaba ben neyim ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ PRENSES
VampireİLK KİTABIM BU KİTABA ÇOK DEĞER VERDİĞİMİ SÖYLEMEK İSTİYORUM. 10.01.2019 tarihinden itibaren bölümler yeniden yazılmaya başlandı. En yakın zamanda yeni yazılan bölümler atılamaya başlanacak sadece beklemede kalın iyi okumalar :) Ana Karakterler: Ble...