Feel Us - 4

360 24 7
                                    

'' Cody? N'olur yanlış gördüğümü söyle o- o çocuk Zayn miydi?''

Maggie'nin kalkar kalkmaz ilk sorduğu soru buydu. Cody Zayn' in dediğini düşünmeye dalmışken bir anda Maggie' nin sorusuyla kendisine gelmişti. 

'' Oww, evet gördün mü ne kadar tatlı ve iyi bir çocuk. Sen iyi misin ? 

'' Bide bana sor. Hıhh iyiymiş. Sanmam öyle görünmeye çalışıyordu. Ben iyiyim merak etme.''

Maggie bunu dedikten sonra Cody hiç beklenmedik bir şekilde şunları söyledi.

'' Mag bebeğim bak eğer çok istiyorsan gidebiliriz buradan.''

'' Ne? Sen ciddimisin? Neden böyle dedin ki şimdi. Hey yoksa sana birşey mi yaptılar?''

'' Hayır Mag ama Zayn 3 gün boyunca seni iyi korumam gerektiğini söyledi. İstersen gerçekten gidebiliriz.''

Maggie' nin içinden geçenler şunlardı. 

'' Zayn de bunu dediyse bunlar kesin beni kesecekler. Fakat neden bu aptal yakışıklı böyle birşey yaptı. Şimdi gidelim dersem Cody' nin kampını mahvetmiş olacağım hayır gitmiyorum yapacaklarını yapsınlar!''

Ama Cody' e şunları söyledi.

'' Dikkatsizliğimden dolayı öyle birşey demiştir Zayn. Sence başka hangi nedenden dolayı böyle desinki. Boşversene ben buraya alıştım. Ve Cody gerçekten senin için güzel kızlar var.''

'' Haklısın aslında.  Başka hangi nedenden böyle desin ki.'' dedi Cody çadırın fermuarını açıp dıarıya çıkacakken. Sonra arkasını döndü ve Maggie' ye söyle dedi.

'' Mag sana bir zarar gelmesini asla istemem biliyorsun dimi?''

Maggie 'evet' anlamında başını salladı. Cody çok sıcak bir gülümseme atıp kararan havada dışarıdaki  kamp ateşi yakma çabalarına yardım etmeye çıktı. 

'' Sakin ol Mag herşey çok güzel gidiyor. Hadi biraz müzik dinleyelim ve kendimize gelelim.''

dedi Maggie kendi kendine. Telefonlarını kampa girmeden kamp görevlilerine vermişlerdi. Ama Maggie mp3 süz dışarıya adımını atmazdı. Tam The Wall dinlemeye başlamışken içeriye hiç beklenmedik birisi daldı. Grubun haylaz ve çapkın üyesi Harry Styles...  

Maggie kulaklığını aniden yere attı. Harry elmas yeşili gözleriyle Maggie'yi süzerken şunları söyledi.

'' Hey güzellik dışarıda tam benim yanımda bir boş yer var doldurmaya ne dersin?''

Maggie titrediğini belli etmemeye çalışırken Harry' e cevap verdi.

'' Yok. Ben böyle iyiyim teşekkürler.'' 

Harry  Maggie' nin yanına yaklaştı ve işaret parmağını Maggie' nin bacaklarında gezdirirken şöyle dedi.

'' I-ıı mızıkcılık yok güzellik. Biliyor musun seni Jady' nin ( Louis'in ölen kız arkadaşı) yanında gördüğümde onu öldürecek kadar cesur bir kız olduğunu sanmamıştım. Daha çok saf gözüküyordun. Ama görmüş oldum ki her meleğim içinde bir şeytan yatarmış ha. Baksana gerçekten güzelsin. Çadırımda bu gecelik iki kişilik yer ayırabilirim.''

Maggie bayılmak üzereydi. Bu çocuk dalga mı geçiyordu? 

'' Ben Jady' i öldürmedim. Yemek yapıyorduk ve - ve arkamda olduğunu bilmiyordum. Elimdeki bıçak yanlışlıkla ona battı. Bunların olmasını istemezdim. Ve teşekkür ederim yalnız uyuyyabilirim.''

Harry elini Maggie'nin saçlarına götürdü ve şöyle dedi.

''Eminim öyle olmuştur.  Ama bir gün öncesinde Jady bana kavga ettiğinizi  söylemişti. Bu konu şu anlık beni ilgilendirmiyor. Ama şu anlık. Hmm bu arada hani bu gecelik iki kişilik yer ayırabilirim demiştim ya AYIRDIM VE O YER KESİNLİKLE SENİN!'' 

Feel UsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin