Feel Us - 7

316 28 10
                                    

'' Beni yemeyi düşünmüyorsun değil mi?'' dedi Maggie Louis' in gözlerine bakarak

'' Hayır Mag seni değil ruhunu yemeyi düşünüyorum.'' 

'' Hayır lütfen yapamazsın bunu lütfen...'' 

'' Haklısın burada yapamayız.'' dedi Louis ve Maggie' yi bacaklarınbdan tutup omzuna bıraktı. 

Bu arada Cody olan biteni şaşkınlıkla izlerken kaçmaya çalışmıştı belki yardım getirebilirdi. Ama Liam izin vermemişti. Onu ceketinden yakaladığı gibi yere attı. 

'' Nereye Cody ? Bence uslu durmalısın.''

'' Ne yani Mag haklı mıydı siz siz gerçekten canvar gibi birşey misiniz ?'' 

'' Cık cık canavar değil ruh emici. Ve karnı aç bir ruh emici.''

Maggie, Louis' e vurup dururken onu ormana doğru taşımaya başladı. 

'' Rahat bırakın Mag' i sizi pislikler arkadaşım sanmıştım sizi.'' 

Niall Cody' e yaklaştı ve bir kafa atıp onu bayılttı. 

'' Sanmamalıydın!'' 

'' Codyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.''  dedi Maggie bağırarak.  Harry Cody' i ayağından sürükleyerek şöyle dedi. 

'' Merak etme güzellik arkadışını yanına getiriyorum.'' 

                                     ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

'' Hadi bakalım uyan artık küçük kız.'' 

Bu ses Liam adlı çocuğundu. 

'' Bana ne yaptınız?'' dedi Maggie ağaca bağlı olduğunu hissedince. 

'' Hiçbirşey sen kendin bayıldın güzellik.'' dedi Harry Maggie' ye yaklaşarak. 

'' Cody o-o nerede?'' dedi Maggie ağlamaya başlarken. 

'' Tam karşında bu kadar kör olma bence.''  dedi en kabaları olan Louis. 

'' Hey Cody sen iyi misin ?'' 

'' İyiyim bebeğim. Sen sen nasılsın? Herşey için özür dilerim.'' 

'' Biliyor musun Mag arkadaşın bize çok ağır laflar etti artık susma zamanı bence'' dedi Niall. 

Niall ağzını açtı ve bir anda dişleri iğrenç bir hayvanın dişleri gibi oldu. Cody' e yaklaştı ve Cody' nin ağzından duman gibi birşeyler çıkmaya başladı. Onun ruhunu emiyordu. Bir anda Niall normale döndü. Cody' nin gözleri kapandı birdaha HİÇ AÇILMAMAK ÜZERE...

Feel UsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin