Feel Us - 1

646 32 10
                                    

'' Nereden çıktı bu doğa sevgin bilemiyorum, 5 saat boyunca biligsayar başından kalkmazdın sen. Ben cidden ürkmeye başladım. Bırakalım kamplarını kendileri yapsınlar.'' 

'' Sen iyimisin Maggie ? Ne zamandan beri benim yanımdayken korkmaya başladın ? Boşversene tamam hadi geri dönelim.''

'' Ah çocukluk yapma dön geri çabuk ! Bak, benim senden korkduğum filan yok, ya da senin yanında olmaktan. Cody o çocuklar bana hiç yakın gelmiyorlar. Louis'in sevgilisi benim yüzümden öldü ve benden hoşlanmıyor. Diğerleri de farklı değil.'' 

'' Anlıyorum seni dersem yalan olur. Çünkü onlar bana gerçekten bir arkadaş gibi davranıyorlar. Yanında ben varım. Sana söz veriyorum yanından 5 dakika bile ayrılmayacağım. Orada sadece onlar yok ayrıca çok güzel geçicek düşünsene birsürü sürtük kızlar ve 3 gece wooww! Bana öyle bakmayı keser misin Mag ? ''

'' Tabiki sapık şey. Tamam yürü hadi.''

''Kolumu çekiştirmeyi kes o tişört ne kadar sen biliyormusun? ''

''Birlikte almıştık Cody?! ''

''Tamam ya. İşte oradalar.''

'' Hey 5 ide durmuş beni bekliyorlar gibi kahretsin umarım buradan ölmeden giderim.''

''Beni bekliyorlar. Buradan hemen yürüyüşe gideceğiz ormana.''

'' Hmm peki''

'' Hey Liam naber dostum? Biz gidiyoruz Mag sen yerleşirsin.'' 

Evet o beş çocuk gerçekten ürkütücüydü. Özellikle aralarından birinin sevgilisinin ölüm sebebi olan Maggie için...

Gitmeden önce hepsi Mag' e bir bakış attı.  Sondaki kişi Niall da o bakışı attıktan sonra Mag dilini çıkarttı ve alaycı bir şekilde ona baktı. 

''Ben senin yerinde olsam dilimi onlara çıkartmayı asla denemezdim... Çünkü birdaha çıkartacak bir dilin olmayabilir.''

' Kimsin sen? Ne?''

Kız çadırına girmek üzereyken arkasını döndü ve kim olduğunu söyledi.

'' BİR DOST'' 

Feel UsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin