Feel Us - 3

387 26 7
                                    

Maggie çadırdan hemen dışarı attı kendisini. Ve çok sessiz bir şekilde kendisiyle konuştu.

'' Tabii canım ölmem. Ne demek çok kolay bir iş nasıl olsa. Aptal kız ! Mag, Mag sakinleş kız belki sadece seninle oyun oynuyordur. Belki o beş korkutucu tip sadece Louis' in kışkırtmasından dolayı bana böyle davranıyorlardır. Ya da gerçekten beni öldürmek istiyorlardır.''

Mag bunları düşünürken önüne pek bakmıyordu ve önündeki taşa çarparak yere kapaklandı.

'' Ahhhh! Bakacağınıza yardım etsenize!''

Maggie kendisine bakan kamptaki gençlere bağırıyordu. Ve yardım hiç ama hiç beklemediği birinden geldi.

''Elimi tut. Bacağın kanıyor, kalk da pansuman yapalım.''

Evet evet bu beşlinin sessiz üyesi Zayn' di. Maggie'nin ağzı ve gözleri içine bir kedi kaçacak karad açılmıştı. Kalbi duracak gibiydi. Elini vermeseydi daha kötü şeyler olurdu belkide. Titreyen elini Zayn' e uzatırken Cody' nin koşarak ona geldiğini gördü. Gerçekten rahatlamıştı. Ve Zayn' in elini tuttuğunda bu heyecana daha fazla dayanamayıp ayağa kalkarken dengesini kaybederek yere kapaklandı. Zayn hemen onu kucaklayıp çadırına götürdü. 

''Ohh. Gerçekten teşekkürler Zayn.''

'' Önemli değil Cody. BENCE ONA ŞU 3 GÜN İÇİNDE ÇOK İYİ BAKMALISIN.''

Feel UsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin