Maggie uzatılan ele nefretle ve korkuyla baktı. Başını önüne eğdi, ağlamamak için zor duruyordu. Gözleriyle turuncu Vans ayakkabısını süzerken yapmak istediği şeyi birkez daha düşündü ve sırıtırak kafasını yavaşca kaldırdı. Niall' ın mavi gözlerine etkleyici şekilde baktı, gözlerini kaydırarak Niall' ın tokalaşmayı bekleyen elini süzdü. Sırıtırkan alaycı bir şekilde şöyle dedi.
'' Elimi kirletemem...! ''
Daha sonra hızlıca arkasına dönüp ilerlemeye başladı. Kendall şaşkın bir şekilde ruh emicilere döndü.
'' Üzgünüm çocuklar, böyle... böyle biri değildir aslında... üzgünüm gerçekten. Ben gitsem iyi olacak.''
Kendall bunu dedikten sonra koşarak Maggie' ye yetişti. Kolundan tutup onu oradaki kızlar tuvaletine çekti. Kolunu bırakmamıştı, onu sarsarken.
'' Sen tam bir delisin! Maggie!! Neden böyle birşey yaptın? '' Maggie, Kendall' ın elinden kurtulup yutkunduktan sonra şöyle dedi.
'' Ben deliyim ya ondandır. Benden şuandan itibaren uzak duracaksın. Onlardan da !! ''
Maggie kendinden emin bir şekilde tuvaletten çıkıp Fen sınıfına doğru gitti yine. İçeriye kendini hızlıca attı. Öğretmen gelmemişti. Ruh emicilere baktıktan sonra Maggie' yi süzen öğrencilere dönüp bağırdı.
'' Ne bakıyosunuz ha! Sizi şuracıkta boğmamı istemiyorsanız hemen çıkın dışarı! '' dedi eliyle kapıyı gösterirken.
Öğrenciler dışarı çıktıktan sonra Maggie ağlamaya başladı kendini dizlerinin üstünde yere bıraktı.
'' Bu kadar acımasız olmak zorunda değilsiniz ya, gerçekten değilsiniz... Neden buradasınız ? İstediğinizi almadınız mı ? O kızdan ne istiyorsunuz? Benden ne istiyorsunuz? Yaramın üstünde tepinmeye mi geldiniz? Yaram daha kapanmadı, hala biryerlerden kanıyor ve siz onun kabuğunu soymaya başladınız...''
Masaların birinin üstünde oturan Liam arkadaşlarına dönüp,
'' Bu sahnede ağlamamız gerekiyodu çocuklar.''
Masadan atlayıp yerde duran Maggie' ye yaklaşarak nefesini yüzüne doğru üflerken devam etti sözlerine
'' Biz hissetmeyiz, biz hiçbirşey hissetmeyiz, sadece zevk alırız üzmekten...''
Mikroskopla oynayan Louis birden durdu, Liam ve Maggie' nin yanına gelerek
'' Bide intikam almaktan zevk alırız... Ama sadece dördümüz, o sana aşık olacak kadar kör olan Zayn genelde bunların dışındadır.'' dedi Louis Zayn' i eliyle işaret ederken...
'' Hey çocuklar hadi şunu keselim tamam mı?! '' diye bir ses geldi Zayn' den.
Daha sonra Maggie' yi yerden kaldırıp dışarıya taşımaya başladı. Kapıdan çıktıklarında Maggie bir an kendisini topladı ve Zayn' i itti.
'' Neden?! Buna bir cevabın var mı beni seven çocuk? ''
'' Bak buraya gelme sebebimizin seninle hiçbir alakası yok. Sadece seninde bu okulda olduğunu öğrendiklerinde arkadaş çevreni araştırdılar. Burada bulunma sebebimiz çok farklı gerçekten.''
Maggie dikkatle Zayn' i dinlerken bir anda bağırdı.
'' Neymiş burda olma sebebiniz?''
Zayn Maggie' yi kendine çekip kulağına şunları fısıldadı.
'' JONNİE STYLES 1960 MEZUNLARINDAN''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feel Us
FanfictionSessizliğini koru ve kaç. Aşk seni yakalayabilir. Beklenmedik zamanda, beklenmedik mekanda. Aşk seni verebilir. Beklenmedik birine, beklenmedik şekilde. Aşk seni öldürebilir. Beklenmedik okla, beklenmedik adamla. O aşkı yenebilir. Beklenmedik ölümle...