Feel Us - 12

237 27 14
                                    

Maggie orta parmağını kaldırarak Zayn' in gözlerinin içine baktı. Uzun kirpiklerinin altındaki parlayan kahverengi gözlerinden etkilenmek istemiyordu Maggie. Elini indirdi ve koşarak yolda ilerlemeye başladı. Yolda ilerlerken Cody' le yaşadıkları zamanlar birkez daha gözünün önünden geçiyordu.

Okula geldiğinde birkaç dakika duraksadı.  Daha sonra zorlukla kendisini siyah okul kapısından içeri atmayı başardı. Bahçede ilerledikten sonra çıkış merdivenlerine yaklaşırken kalbi ağrımaya başlamıştı. Gözyaşlarını tutamadı daha fazla Maggie ve hıçkırarak merdivenleri çıkmaya başladı. Ders zili çalmıştı. Ama Maggie' nin geldiğini gören öğrenciler bir anda merdivenlere doluşmuştu. Ama bilirsiniz sanki Maggie tek yürüyormuş gibiydi. Kimse yanına yaklaşmıyordu.

Maggie merdivenleri çıkıp Cody' nin anısına hazırlanmış köşeye doğru ilerledi. Önce mumlara bir göz gezdirdi, daha sonra mumların ortasında duran büyük Cody' nin fotorafına baktı. Bu fotoğrafı Maggie çekmişti.  Dizlerinin üstüne çöktü, çeşit çeşit çiçeklere göz attı. Daha sonra okulda Cody' le fotoğraf çektirenlerin oraya bıraktığı fotoğraflara baktı, teker teker ve tekrar tekrar. Bir ara arkasına bakacak olduğunda bütün öğrenciler sınıflarına doluştular. 

Müdürün cimriliği yüzünden ışığı açık olmayan karanlık koridordan gelen birini gördü, biraz daha yaklaştığında bunun yakın arkadaşı Kendall olduğunu vücudundan tanıdı. 

'' Mag, Mag iyi misin ? Seni çok merak ettik hepimiz. Olanlardan sonra...'' derken Maggie' ye sarılmıştı Kendall. Maggie yakın arkadaşının omzuna koyup başını daha çok ağlamaya başladı. 

''  Üzgünüm, kendimi daha yeni toplamaya başladım. Ben, ben ne yapacağımı bilemiyorum...'' 

'' Hey, hey sakin ol tamam mı, senden kimse bu kadar kısa sürede kendini toparlamanı bekleyemez... Benim anlamadığım o yaştaki bir çocuğun nasıl kalp krizi geçirdiği, nasıl oldu bu?'' 

Maggie beklemediği bir soruyla karşılaşmıştı.

'' Kalp krizi mi ? Immm... evet kalp krizi... biz yani ben nasıl olduğunu bilmiyorum. Tek düşündüüm şey onsuz ne yapacağım.''

Kendall şüphelenmişti. Kaşlarını biraz çattı ayağa kalktı ve elini uzatıp Maggie' yi de kaldırdı. Maggie Kendall' ın şüphelendiğini anlamıştı ama şuan kimseye gerçekleri açıklayıp deli damgası yiyecek hali yoktu. Kendall  Maggie' nin yanağındaki göz yaşlarını sildi. Elnini Maggie' nin omzuna attı. Ve karanlık koridorda yürümeye başladılar, ama ikiside biliyordu ki biri hep eksik olacaktı artık...

Maggie birkaç ders ve tenefüste insanların ona gelip başsağlığı dilemelerini dinledi. 3. tenefüste Kendall' ın zorlamalarıyla dışarıya hava almaya çıktılar. Maggie' nin bahçede dolaşırken herkesin bahsettiği konu dikkatini çekti. Gelen geçen çoğu kız aynısını söylüyordu.

'' Okula yeni gelmişler...''

'' Çok yakışıklılar, gördüğümde bayılacaktım.''

'' Biri bana göz kırptı ve güldü.''

'' 5 kişilermiş... Çok havalı gözüküyorlar...''

Maggie korkmuştu... Kendall' a dönüp konuyla ilgili bilgi almaya çalıştı.

'' Kendall, bu kızlar neden bahsediyor?'' 

Kendall bir anda heyecanlanıp Maggie' yi durdurdu ve anlatmaya başladı.

'' Okulun yenileri... 5 kişiler. Mag görmen lazım çok yakışıklılar. 1 haftadır geliyorlar okula. Onlarla birkaç kere konuştum. Aslında onlar gelip benimle konuştular, okuldaki havam bir haftada fazlalaştı. Şimdi fen sınıfında olmaları lazım.''

Bunu söyledikten sonra Kendall hızlıca Maggie' nin eline yapışıp koşmaya başladı.

'' Gel hadi seni onlarla tanıştırmam lazım. Birini sana ayarlarız bile belki ha...'' 

Maggie, Kendall' ın dediğini yapan bir kız olduğunu biliyordu ve karşı koymadı. Ayrıca hem merak ediyor hem de korkuyordu. Fen sınıfına geldiklerinde Maggie duraksadı. Derin bir nefes aldı. Kendall kapıyı açıp birilerini çağırdı.

'' Çocuklar gelsenize size birini göstermem gerek...''  

Maggie içerden gelen ayak seslerini duyabiliyordu. Kalbi hızlıca atmaya başlamıştı...

Veeee evet başta Liam olmak üzere beş kişi çıktı kapıdan... Maggie bir iki adım geri kaçtı. Liam hem seksi hemde korkutucu bir bakış attı, Niall sırıtıyordu, Harry 32 dişiyle gülüyordu, Louis hem sırıtıyor hem de korkutucu bir şekilde bakıyordu.

Zayn... Zayn ise gözlerini Maggie' nin vücuduna dikmişti. 

'' Beyler bu arkadaşım Maggie.'' dedi Kendall Maggie' yi gösterirken.

Cody'nin katili Niall birkaç adım öne çıktı ve elini tokalaşmak üzere öne uzattı. 

'' TANIŞTIĞIMIZA MEMNUN OLDUM MAGGIE! '' 

Feel UsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin