Multimedia Jason Derulo- Talk Dirty ve Fatih Tapkın'ımız
Poyraz dediğini yapan bi çocuktu. Şahsen, korkmadım değil.
Her neyse bütün dersler bittikten sonra çıkışta eve gitmek istemedim. Kulaklığım kulağımda takılı sahile gittim ve bi cafeye oturdum kahvemi söyledim ve müziğimi dinlemeye devam ettim.
Garson kahvemi getiriyordu ki Jason Derulo- talk dirty başladı bu şarkıyı her duyuşumda kalkıp dans edesim geliyordu fakat burda dans edemeyeceğimi biliyordum ağzımı oynatarak şarkıya eşlik ediyordum ve sağ bacağımı şarkının ritmine göre hareket ettiriyordum bunada kötü gözle bakcak değillerdi umarım, baksalarda umrumda değil sanki bir daha görücekmişim gibi niye kendi eğlencemden ödün vereceğim ki.
Kahvemi bitirdim ve hesabı ödemek için kasaya gittim. Kasada çok sevimli bi kız vardı yakasından okuduğum kadarıyla adı Nisa 'ydı . Kızıl kıvırcık saçları ve yuvarlak oval bi yüzü vardı çillerini hesaba katmıyorum bile.
" Masa 12."
" 4 tl sadece kahve sipariş etmişsiniz. "
"Buyrun." Deyip uzattım parayı arkama dönüp çıkışa yönelicektim ki ağzım açık kaldı koşa koşa yanına gittim.
Kimi gördüm dersiniz...
Çocukluk arkadaşım Fatih'i gördüm. Birileriyle konuşuyordu. Ya da ona benzetiyorum bilmiyorum. Hızlı adımlarla yanına gittim ve koluna dokunarak "Fatih?" Dedim sorarcasına . Önce kolunu tuttuğum elime sonrada kolunu tutan kişiye yani bana baktı ve şaşırarak seslendi;
"Eylem"
Dediği an o olduğunu anladım ve boynuna atladım . Arkadan elimle kafasına vurarak
" Nerdesin sen Allahın kafasızı niye veda etmeden kayboldun ? Hayır yani ne kadar üzüldüğümü biliyomusun? Öldün mü kaldın mı bilmiyorum ... harap oldum pislik ."
Deyip daha da sıkı sardım onu. Etraftakileri unutmuştum . Ondan ayrılırken.
" İşin varmı ?" Diye sordum 'evet' anlamında kafasını aşağı yukarı salladı .
" Adresi ve numaramı yazıyorum gelmezsen öldürürüm seni ." Diyerek çoktan yazmaya başlamıştım bile zaten çantam yanımdaydı defterden yırttığım bi kağıda yazıp verdim eline .
Tekrar sarılıp ayrıldık. O arkadaşlarıyla gitti bende tek başıma evime yürüyordum ilk defa bu eve olaysız gelmiştim odama gittim çantamı kenara atıp üstümü değiştirmek için tuğla kırmızısı dolabıma yürüdüm . Siyah sade dar bir t-shirt ve mavi yüksek bel pijamamı giydim hava hafiften esiyordu üstüme herhangi bir hırkamı geçirip yatağa atladım .Laptop'umu açtım ve yanımdaki kasamdan meyvesuyu ve bisküvi aldım . Evet evet evet, odamda yiyecek stokluyorum karnım aç olduğunda ve aynı zamanda yorgun olduğumda yataktan kalkmadan bişeyler atıştırmak için .
İnternete girip biraz dolaştım hesaplarımda insagram, facebook vs. Youtube ye girdim film izlemek için bi fragman vardı Mezarına tüküreceğim diye filmini açtım ve seyretmeye başladım . Film bittikten sonra hala etkisindeydim empati yapmasanız bile gerçekten tecavüz berbat, iğrendirici, korkutucu ve bi kızın başına gelmesi çok çok çok kötü bi durum bi de suçlanmıyolar tanrım bi kız hem etkisinde kalıp şikayet etse bile adaletsizlik o kadar hakim oldu ki mantıksal düşüncelerini hiç kullanmıyorlar kağıtta literatürde ne varsa onu uyguluyolar bu insanlarda vicdan yok resmen yok !
Ama filmdeki kadına sonuna kadar destek çıkıyorum ve cesaretine bayıldım film olduğunu bilsemde intikamı ve işgenceleri süperdi tabii bi de duygular var aklıma geldikçe kötü oluyorum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadist Aşkı
Teen FictionBabasının tayini üzerine başka bir şehire taşınırken babasının ölümü ile gittiği yerde sürekli başını belaya sokan ve başı beladan ayrılmayan , önceden Sadist tehşisi konulmuş ve bunu hala tamamen atlatamamış Eylem SİREN 'in hikayesi ve daha fazlası.