Lunaparka gelmiştik. Serdar'ın dediğine göre burası Bostancı'ymış . Serdar ben biletleri hallediyorum diyerek gişeye gitti Defne'ye
"Hepsini o almasın bende yardım ediyim." Diyerek Serdar'ın yanına gitmek için adım atmıştım ki Defne kolumu tutarak
" Serdar hayatta yanındaki bi kıza para harcatmaz. "
" Ne alaka ya? öyle şey mi olur!"
" İstersen dene de gör."
"Denememe gerek yok hallederim ben "
Koşarak Serdar'a yetiştim. Sıradaydı. Yanına giderek.
" Kaç tane bilet alcaz?" Diye sordum.
" Kaç alete binmek istiyosun?" Dedi. Hımm diye düşünürcesine bi ses çıkarırken işaret parmağımı çeneme çarptırarak:"bi bakalım" hareketimi yaptım ve kısa süre sonra saymaya başladım.
" Rock'n roll, Gondol, Korku tüneli, Yeterli. " diyerek tek tek parmaklarımla eşlik ettim saymaya.
"O zaman 8 bilet alıyoruz " dedi biraz bekledikten sonra.
"9 olmuyo mu o? "
"Defne korku tüneline girmez ." Deyiverdi neden diye soruncada. " +7 çünkü " diye söylendi.
Açıkçası +7 dedikten sonra bende de isteksizlik oluşmuştu çünkü +7 olan bi alet 17 yaşındakilerin korkmayacağının kanıtı sayılırdı .
"Bizde mi binmesek. Hani +7 deyince hevesim kaçtı da biraz. "
"O kadar "korkutucu değil" ama ." Derken iki elinin işaret ve orta parmaklarını tırnak işareti yapmıştı.
"Eminmisin?"
"Evet sadece çok korkunç değil ama korkunç sayılır."
"Peki " dedim bi 5 dakika sonra sıra bize geldi atladım ve 8 bilet dedim gişedeki adama.
Serdar etrafa bakarken çoktan parayı çıkarmıştım biletlerin ne kadar olduğu gişenin camındaki asılı kağıtta yazıyordu. Parayı tam uzattım ki Serdar bileğimden tuttu ve "ne iş ". Dercesine bakış attıktan sonra.
" Orda durcaksınız küçük hanım ."
" Serdar..." dedim duraksayıp baygın bi bakış attım ona." Aynı yaştayız."
"Sana izin vericeğimi düşünüyosan yanılıyosun Eylem " demişti ve suratı baya bi ciddi gibi duruyodu.
"Ama ben sizi buraya getirttim fikir benden çıktı yani bendensiniz beyfendi.
" Senden falan değiliz." dedi bileğimi tutan elini bırakmamıştı hala diğer eliyle arka cebindeki 50'lik kağıdı çıkardı ve gişeye uzattı. Peki ben durumuyum.
"Yok abicim sen burdan al. " diyerek parayı tutan elimden diğer elimle parayı aldım ve adama uzattım.
"Eylem! Hayır abi burdan alıyosun. "
Sıradakilerin olumsuz mırıltıları etrafımızı sarmalarken adam Serdar'daki parayı aldı ve para üstünü ayarlamaya başladı Serdar bileğimi bırakmadan jetonları cebine koydu tabi o sırada ona sinirli bakışlarımı fırlatmayıda ihmal etmemiştim.
Adam para üstünü uzattıktan sonra sırtarak "İyi eğlenceler" dedi ve çekiştirilmeye başladım. Adamın arkasından.
"İyi iğlincilir. İguana suratlı." Diye kendi kendime konuşurken bi anda Serdar duraksadı ve omzuna çarptım hızımı alamayıp. Bana bakarak gülüryodu .
"Ne gülüyosun be "
"Pardon kızmam lazımdı " yüzünü iyice kızgın hale getirdikten sonra. "Böyle iyi mi? Hem sen ne hakla benim yanımda adama para uzatıyosun."
"Ne var bunda, erkeksin diye illa senin mi ödemen gerekir. Ben ısmarlamak istedim. Ismarlicaktımda. Ama izin vermedin. " sözümü bitirdiğimde yürümeye başladım.
" iyi yaptım, dersini aldın umarım . Bak adam senden değil benden aldı. Neden? Çünki erkek varken kıza iş düşmez. Özelliklede o erkek bensem, benim yanımda para harcayamazsın hiç bana öyle sinirli sinirli bakmaya çalışma. "
"Ama saçma" dediğimde o da arkamdan geliyordu. Bana yetiştiğinde Defne'nin yanına gelmiştik.
" Ne oldu hallettin mi? "
"Hayır" dedim bozulmuş bi tavırla ilk durağımız gondol oldu. Üçümüzde gondolun en ucuna oturmuştuk rahat bi 20-25 metre vardı bu gondol baya büyüktü . Adam oynatmaya başlayınca daha başı olmasına rağmen birkaç kişi çığlık atmaya başlamıştı bile önlerden bir ses.
"Yok vazgeçtim ben iniyorum "diye yerinden kalkmaya çalışmıştı hatta. Arkadaşı kolundan tutup.
"Boşuna mı bindik Yağız ya ." Diye yakarınca adının Yağız olduğunu öğrendiğimiz çocuk.
"Ulan doğum günümde düştüğüm hale bak." Diyip yerine geri yerleşmişti. Gondol hızlandıkça Yağız denen çocuğun arkadaşının kolunu sıktığını farkediyordum o sırada gülmeden edemedim hareketine . Defne bi yandan diğerleri bi yandan çığlık çığlığalardı bi tek benim ağzımdan arada bi kaçıyodu çığlık o da heyecandan Serdar a baktığımda ellerini kaldırmış tüm kol kaslarını sergileyerek arkamızdaki demirlerden birine tutunmuştu . Gondol yavaşladıkça çığlıklar azaldı ve durmaya yakınken bitti .
Saçları açık olan kızlar saçlarını toplamaya çalışırken ben demirlikleri çözmeye çalışıyodum gondoldan inerken yalpalarken kolumu sıcak bi el tuttu.
"Sende olmasan Serdar. " deyip gülerek omzuna iki kere hafifçe vurdum Defne kendi aleminde bizden bağımsız yürürken çarpışan arabalara binmek istediğini söyledi gülerek o yöne giderken büfenin önünde bilin bakalım kimi gördüm .
Can Siren !!
" İNANMIYORUM YA " yerimde ani bi duraksamayla ellerimi yan taraflardan açıp bırakmış ve bedenime çarpmasını sağlamıştım.
"Ne oldu? " ikiside aynı anda söylemişti elimi kaldırıp abimin olduğu tarafı gösterdim.
"Abim."
Serdar nereyi kastettiğini anlamış olacak ki kocaman bi küfür etti.
" Eylem şimdi sana sorum şu.
Birinci abin seni burda bizle okul saatinde görürse ne yapar . İkinciside abinin deri yüzme fantezileri varmıdır. O ne biçim surat lan. "Gülme falan geldi demicem çünkü abim beni burda yakalarsa boğazlayarak öldürme ihtimali yüksek.
" Bakın şimdi napıyoruz biliyo musunuz. Siz eğlenmenize devam edip benim biletleride kullanıyorsunuz. Bende burdan topuklayarak eve gidiyorum. "
"Olurmu öyle ya. "
"Öyle güzel olur ki Defne'cim hadi takılın ben kaçaar." cümlemi bitirmeden arkamı dönüp yürüyerek el sallamaya başlamıştım bile
" Defne dur. " Serdar'a dönüp baktım. "Bizde geliyoruz. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadist Aşkı
Teen FictionBabasının tayini üzerine başka bir şehire taşınırken babasının ölümü ile gittiği yerde sürekli başını belaya sokan ve başı beladan ayrılmayan , önceden Sadist tehşisi konulmuş ve bunu hala tamamen atlatamamış Eylem SİREN 'in hikayesi ve daha fazlası.