EMREÖzlemek yaklaşmak için canını verecek kadar herşeyi göze almak, ama O'na zarar gelmesin diye hep bir adım gerisinde kalmaktır. Özlemek aynı anda gözlerinin dolduğunu hissetmektir bizde.Özlemek ayrı yerlerde aynı kalple ağlayabilecek kadar çok sevmek bazen. Ve ben seni o kadar çok seviyorum ki özlemek sadece özlemek değil bende; koca bi boşluk...
Hiçbir şey önemli değil o vakitlerde, senden başka. Tüm insanlık yok olsa umursamayacak kadar ilgisizim tüm dünyayla seni göremediğim, senden haber alamadığım zamanlar. Sen yoksan geriye kalan herşey, boş. Sen yokken canım hiçbir şey yapmak istemiyor. Tüm insanlar gereksiz, tüm cümleler anlamsız...
Sen yokken o kadar çok sıkılıyorum ki bir yanım hep boş. Solum sızlıyor. Çünkü sen olmuyorsun. Sen yokken hiçbir şeye gülmüyorum bile ben. O kadar çok bunalıyorum ki.
Gözlerinin içine baktığımda bütün dünyayı unuttuğum kadına gidip sarılamamak. Elini sıkıca tutup herkese "o benim", diyen gözlerle bakamamak. Çok sevmek, çok özlemek. " Sen demek; etraftaki milyonlarca insanı umursamayıp sadece tek bi kadıba ait olmayı istemek demek, Bütün bir ömrümü yanında geçirebilecek kadar çok bağlanmak demek, Bir gülümsemesi için tüm dünyayı karşıma alacak kadar çok seviyorum ben seni..
Ey Rize aşkların diyarı ne istedin lan benden ne istedin lan bizden sevgimiz den ha sen..!!Ben çok sevmiştim be uğruna canını verecek kadar öl dese ölcek kadar çok sevdim.
Biz onunla kavuşup mutlu olacaktık be bu Rize bizim anlı şanlı dugunumuzu görecekti. Abi Yılmazlar kız istedimi hani herkes verir di hani akan su bile durur du lan. İstemiyolar bizi ilişkimizi onu helalim yapmamı istemiyolar. Bana en zor olanı seç dediler "Vazgeç" dediler. Canımı isteseler verirdim ama ben den onu unutmamı istediler. İnsan canın dan nasıl vazgeçer ki hayatın dan nasıl vazgeçe bilir ki.
Canım yanıyor be abi hem de çok şimdi ağlarken yanım da olması gerekirdi. Göz yaslarımı o minicik elleriyle silmesi gerekir di. Ne istediler ya bizden ne...Nefes alamıyorum artık onsuz bi hayat olmaz olsun. Aşkım yetmedi mi lan onlara çıkardıkları engele sikim. Bizi ayırmaya çalışanların ecdadını sikmezsem bana da Emre YİLMAZ demesinler.
Yeni bölüm le merhaba mesutunun küçük kardeşi emre nin olan aşkını dile getirmek istedim. Yazamıyorum artık hikayeyi bazı nedenler dertler sıkıntılar derken yazamıyor insan her neyse uzun lafın kısası herkesin imtihanı farklıdır. Bu dönem de sizin yanınız da olan insana iyi bakın onu asla bırakmayın. Bu bölüm de benden sana gelsin ÖMRÜM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARADENİZ
Любовные романыGiresun ve Rize aşkı tüm engellere rağmen başarılı olabilicek midir? Giresunun kıvırcık keçisi Selin-Rizenin laz oğli Mesut un zor imtihanı.