26.Bölüm 'Çünkü Seni Seviyorum'

1.6K 62 6
                                    

Medya;Mesut ve Selin

Herşey hazırdı artık,düğün yerini görmek için ailecek Rizeye geldik Mesutla evlenmek bir zamalar  imkansız gibi gelsede şuan öyle değildi.Ben çok şanslıydım aşık olduğum adamla evleniyordum bu dünyanın en güzel şeyiydi.

Zaman gerçekten herşey in ilacı şu geçen zamnada aileler iyice kaynaşmış,abimle Mesut azda olsa anlaşmaya başlamıştı abim ne kadar inat etsede konuşmamak için Mesutta bi o kadar inat ediyor konuşmadıkça abimin üstüne gidiyordu.Buna dayanamayan abimde pes etmek zorunda kalıyordu.

Annemin ve akrabalarımın yoğun istek ve diretmelerince kına gecemi Giresunda yapmaya karar verdik neymiş efendim Giresunda tanıdığımız eş dost akraba çokmuş dügüne gelemeyen kınaya gelicekmiş,altın takıcaklarmış.

Altın demişken adetlerimiz gereği altın mevzusuda konuşulmuştu.Annem 10 Trabzon burma bilezik hasır set,pırlanta istemişti ben ne kadar itiraz etsem istemesemde annemin dediği olmuştu.Asiye anne ne kadar karşı çıksada son sözü yine sevdiğim Adam söylemiş 'Herşeyi ben yapıyorum anne,para benden çıkıyo senden degil benim sevdiğim kadının yanında bunlar bi hiç hepsini yapıcam.' Demişti.

''Oroperşkimi hadi çıkalım.''

''Tamam aşkım bekle,annemlere haber verelim.''

''Annemler çıktı geziceklermiş,abin aşagıda bizim sıpalarla konuşuyo.''

''Tamam aşkım,hadi gidelim o zaman.''

Genç cift el ele merdivenden inerken odadaki sohbet durmuş bi anda sesizlik oluşmustu.Herkesin gözü bir anda çifte döndü.
Selim hala alışamamıştı bu duruma Selin,daha dün abi diye ağlayan küçük bir kız çocuğuydu ne çabuk büyümüştüde,evlenicek yaşa gelmişti kardeşi gelin olup gidiyordu hemde hoşlanmdığı elin oğluna.Yine abilik damarı tutmuştu genç adamın.

''Abiciğim,nasılsın alısabildinmi buraya?''

''İyi olmaya çalışıyorum işte,alışılıcak bişey yo katlanıcaz bi süre.''

''Öf abi seni mutlu edebilmek ne memnun.Senin hakkından bi tek Ezgi geliyo vallahi,neyse biz düğün mekanını bakmaya gidiyoruz öptüm çok,bay.''

Genç kız yine sinirlenmişti abisi birşeyide beğense ne olurdu yani.

''Oy benim fındığım yine neye kızmıs?''

''Neye olucak tabikide abime hiç birşeyden memnun olmuyor,hep bi şikayet yahu.Görende 25 yaşında değildi 17 yaşında bi ergen sanır hep isyan hep isyan.''

''Sakin ol güzelim,seni kaybetme korkusu yaşıyo sadece o yüzden böyle yapıyor.''

''Yapmasın böyle hem beni kayetmiyicekki istediği zaman gelebilir yanıma ben giderim gereksiz isyan.Öf aman neyse aşkım ya,organzasyon şirketiyle konuştunmu?''

''Evet bizi bekliyolar.''

''Tamam o zaman gidelim.''

----------------------------------

Düğünün yapılıcağı yer alabildiğine çimenlerden oluşan dere kenarında yeşillikle arasında bie doğa harikası bir yerdi.Çimenlerin ortasında bir pist yapılmıştı ee haliyle horoncu bi şehirde horon tepmek için pist gerekli.

''Aşkımmm burası mükemmel.''

''Beğenmene sevindim oroperşkimi, ben sana ne söz verdim unutulmaz türkiyenin konuşucağı bir düğün olucak dedim bu daha başlangıç.''

''Sen başıma gelen en mükemmel şeysin.''

''Mesut bey ve Selin hanım hoşgeldiniz.''

''Hoşbulduk.''

KARADENİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin