Selin,uğruna herkesi karşıma aldığım tek kadın.
Artık herşey hazırdı,Kayserideki dağ evi,nasıl gidiceğimiz,Selini nasıl kaçırıcağımız herşey tamam plan hazır.Hastanenin bahçesinde bizimkilerle Selinin çıkıcağı anı bekliyoruz.
''Abi herşey anlattığım gibi unutma,biz park kavgasından dolayı tartışıcaz kavga edicez o karışıklıktada sn arkadan Selin yengeyi kaçırıcaksın,araba hazırdı olucak zaten,tamammı?''
''Tamam lan anladık,şu kaçırma işi bi olsun Seline nikahı basim söz Allahım kurban kesicem,fakir fukara doyurucam yarrab sen yardım et.''
''İmana geldin abi,birden hayırdır?''
''Kes lan dalga geçiyo,aha Baran pezevengi çıktı hadi Ali görim seni koçum.''
Ali
''Arabanızı çekermisiniz beyfendi,hastam var çıkmam gerek''
''Acil işim var çekemem''
''Ne demek çekemem lan''
''Sen kime bağırıyosun lan koduğumun oğlu gel lan buraya''
''Sen kime küfür ediyon lan am*** koduğum benden günah gitti''
SELİN
Bi anda ne olduğunu anlamadan ortalık karıştı,olaya mal mal bakarken burnuma koklatılan bişey,daha sonrasını hatırlamıyorum herşey karanlık.
4 Saat Sonra
Gözlerimi yavaş yavaş açtım,nerde olduğumu anlamaya çalışırken aylardır yanıma gelmeyen,bi telefonu bile bana çok gören bi zamnlar sevdiğim adam,Mesut.
''Napıyosun sen manyak herif,sen benimi kaçırıyosun?''
''Günaydın bitanem görmeyeli dilin baya uzamış senin hiç yakıştıramadım sana cık cık cık''
''Ne hakla beni kaçırırısın ha ne hakla aylardı napıyorum,neyle uğraşıyorum senin haberin varmı şimdi hangi hakla neye dayanarak kaçırırsın beni? Ben azraille cebelleşirken sen nerdeydin Mesut nerdeydin?''
''Selin hiç bişeyden haberin yok,sana herşeyi açıklıyıcam bunu daha önceden yapmam gerekliydi,evimize gidelim sana herşeyi anlatıcam senden tek isteğim sabır.''
''Sen tam bi manyaksın aç şu kapıları yoksa,imdat diye bağırırım''
''Bağır istersen bak bakim etraftan doğru düzgün araba bile yok bu ıssız otoyolda köpeklerden başka sesini duyan olmaz,rahat dur dikişlerine bişey olucak''
''Çokmu umurundan ha,benim zor zamanlarımda nerdeydin sen hangi cehennemdeydin Allah'ın belası herif''
KONYA(MESUT)
Sonunda sağ salim gelebildik,hanfendinin keçileri gelmiş yine rahat durduğu yok.
''Selin,üst katta temiz kıyafetler ihtiyacın olabilicek herşey var,bişeyler hazırliyim yemek yieyelim acıkmışsınıdır ilaç saatin geçmek üzere'
''Ben hiç bişey istemiyorum ben sadece evime dönmek istiyorum Baran deli olmuştur şimdi,heleki annem''
''Hala Baran diyo beni deli etme''
'Benim yanımda sen yokken o vardı,zor zamanlarımda yanımdaydı ben senden ayrıldıktan sonra onun omuzunda ağladım,onunla güldüm ben hastalığımı Baranla beraber atlattım sırf ben mutlu olim diye neler yaptı yüzüm gülsün diye,benim seninle beraber yaşamak istedğim hayalleri ben Baranla gerçekleştirdim,ben hastalığımı öğrendiğimde o zor zamanda seni çok aradım,bana destek olmanı,yanımda olmanı sesini,gülüşünü,kokunu herşeyini,seni aradım ben seni ama sen,alem yapmakla meşguldum dimi,şimdide herşey yoluna girmişken bi anda hayatıma girip beni kaçırdın ne hakla ha ne hakla?'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARADENİZ
RomanceGiresun ve Rize aşkı tüm engellere rağmen başarılı olabilicek midir? Giresunun kıvırcık keçisi Selin-Rizenin laz oğli Mesut un zor imtihanı.