31. Bölüm'Cennetim'

1.1K 45 8
                                    

Multimedya; Mesut-Selin

Hayat kaldığı yerden devam ediyor...

Hayal diye baktığımız gerçekleri yaşamaya devam ediyor genç çift. Her güne sevdiği kadınla uyanmak günü onun kokusuyla uyuyup bitirmek Mesut için bir hayal di adeta. Ya şimdi ?

Herkesin hayal ettiği mutlu bir yuvayı paylaşıyor iki aşık. Bunlardan bişey olmaz evlenemezler diyenlere inat mutlu mesut yaşamaya devam ediyor iki aşık.

Selin

Günler hızla geçmeye devam ediyor. Bugün evliliğimizin 1. Ayı şu 1 ay içinde o kadar şey degişti ki. Sonun da diplomamı aldım üniversitemi bitirdim. Mesut sayesinde,bana her konu da yardımcı oluyor,hayal ettiğimiz evliliği yaşıyoruz. Beraber yemek yapıp,film izliyoruz,el ele kimseden korkumuz olmadan Rize sokakların da yürüyoruz zaman kısıtlaması olmadan vakit geçiriyoruz. Aşkımızı yaşıyoruz,sabahları sevdiğim adamla uyanıp günü onun güvenli kollarında bitiriyorum. Bu duygu mükkemel bişey.

''Ben geldim hayatım nerdesin ?''

''Hoş geldin bitanem,salondaydım duymadım geldiğini.''

''Tamam hayatım hadi içeri geçelim.''

Karısına sarılan genç adam koltuğuna yayılıp cennetini kollarının arasına aldı. Yorgunluğu bu kadınla uçup gidiyordu adeta,bu kadın ona en iyi gelen ilaçtı.

''Anlat bakalım kocacım bugün ne yaptın ? ''

''Seni düşündüm.''

''Başka ?''

''Yine seni düşündüm.''

''Hayatım beni düşünmekten başka bişey yapmadın mı ?''

''Hmm,benim seni düşünmediğim bi an yok ki sen benim Nefesimsin.''

''Yaa mesutt utandırma benii.''

''Hatun biz utanmayı geçmedik mi çoktan utanılıcak bişeyimiz kalmadı diye biliyorum,ben en özelini bile gördüm yaa hayatım istersen bidaha hatırlatiyim..''

''Yaa sen çok edepsizleştin ayıp ayıpp sus bakim sen.''

''Sustur o zaman ;) ''

''Hayatımm hadi kalk kalk sofra hazır bizi bekliyor,yemeğimizi yiyelim ben sana göstericem.''

''Hatun,yemekten sonra tatlı niyetine seni yiyicem haberin olsun.''

Ali

''Eyy Rize duy ulan sesimi ben onu çook sevdim bee it gibi seviyorum.Onsuz bi hayat olmaz diyorum. Hiç sevmesem seni, kirletmesem o sevgiyi. Hem başlamasa bitmez ya, hiç niyetim yok gibi. Sonra düşünüyorum senin ufacık kalbin de benim sevgime yer var mı diye. Kalbimin sesini duyuyorum ben, yutkunursun böyle, acır ya boğazın. Hasta olacakmış gibi. Güm güm sesi. Koşsan kilometrelerce, koşsan gökyüzü kadar, durmasan hiç, bi' düşün şimdi.

Düşünmediğim bi' an mı var ki?

Hafif kaldırıp kolunu, saatine bakıyorsun. Geç kalıyorsun yine, hep geç kalıyorsun. Ah telaşlı hallerin, nasıl ifadesiz kalıyor yüzün, sevsem böyle, bulutlardan çok sevsem seni ama bir kere izin versen seni canımdan çok sevsem olmaz mı ?

Mesut

Varlığına şükrettiği kadın kollarının arasın da,aşkın huzuruna teslim etmiş kendini.

''Oroparşkimi.''

''Efendim kocacım.''

''Senin kocacım diyen ağzını yerim,seni seviyorum Cennetim.Her şey seninle güzel, seninle anlamlı hayat, seninle değerli zaman ve seninle özel dokunuşlar. Varlığınla bütünleşmiş varlığım seninle değerli benliğim...Gülüşün, kokun, konuşman ve tatlı sesin hepsinde ayrı bir gizem ama bir o kadarda merak uyandıran...Mutlu bitsin bizimkisi olurmu? Sonsuz olsun, herkes bize özensin yan yana yaşlanalım, birlikte kahkahalara boğulup, gözyaşlarımızı birbirimizin elleriyle silelim. Mutluluğun doruklarında yaşarken, üzüntüleri sarıp iyileştirelim. Adımız Sevgi olsun evimiz Mutluluk.

Merhabaa,aylar sonra ben geldim :) umarım beğenmişsiniz dir yorumlarınızı bekliyorum.

İnsan sevince aşık olunca daha güzel yazarmış bunu fark ettim. Anlattıklarımın hepsi bizim kendi hayallerimiz hikaye açıkcası bizim aşkımızı anlatıyor. Okuma oranı düşük olmuş benim için önemli degil herşey onun için ;) Ben ilk önce onu kalbime yazdım sonra da her yere Seni seviyorum Ömrümm :)

KARADENİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin