Bu bölüm sana BİRTANEM..Sevmek nedir bilirmisin?
Yüreğin kor gibi yanarken sessiz kalmaktır.
Sevmek nedir bilirmisin?
Her gece yatarken düşler kurmaktır.
Sevmek nedir bilirmisin?
Yaşamının her saniyesinde onu düşünmektir.
Sevmek nedir bilirmisin?
Sevmek aslında ulaşamayacağın bir şeyin peşinden gitmektir.
Sevmek nedir bilirmisin?
Ne tarafa baksan onun yüzünü görmektir.
Sevmek nedir bilirmisin?
Sevipte vazgeçememektir sevmek.
Sevmek nedir bilirmisin?
Özleyipte ulaşamamaktır aslında sevmek.
Sevmek nedir bilirmisin?
Sevmeyeceğini bile bile sevmektir.
Sevmek nedir bilirmisin?
Kendi gözünden bile kıskanmaktır onu.
Sevmek nedir bilirmisin?
Gecelerce resmine bakıp uykusuz kalmaktır.
Sevmek nedir bilirmisin?
Onu görüpte bir anda hayatının değişmesidir.
Sevmek nedir bilirmisin?
Sevipte sevilmemek,sevilmenin kıymetini bilememektir.
Sevmek nedir bilirmisin?
Onu canından daha çok sevmektir.
Selin
Aşk nedir sorusuna binlerce kez cevabımsın adam. Zordur sevmek beklemek özlem,sabretmek zordur sevda. Bi adam için saatlerce ağlamaktır,kokusunu özlemektir sevmek. Onun bir gülüsü için dünyaları vermektir sevmek.
Herkese nasip olmaz sevdiği adamla evlenmek. Ama bize nasipmiş onlar'dan hiç bişey olmaz diyenlere inat mutluyuz,huzurluyuz. Rabbime binlerce kez şükürler olsun sevdiğim adam yanım da daha ne olsun ki.
Yataktan yavaşça kalktı genç kadın kocasını bu kadar izlemesi yeterdi. Bazen soruyordu kendine bu adama neden doyamıyorum diye besmelesiz mi sevdim diye.
İşlerini halletikten sonra mutfağa indi genç gelin eşine en sevdiği şeyi yapıcaktı,patates kızartmasını çok seviyordu genç adam karısı da onu kırmaz her kahvaltı da yapardı,sevdiği adam için herşeyi yapardı da. Kahvaltısını hazırlarken bi yandan da şarkılarını açtı genç kadın.
Ağlamışsın yalan söyleme anlamışsın sevgisiz olmazmış
Özlemişsin elinde kalem mısralarında özlem ve sitem
Becerememişsin bir tanem yazılarından anladım
Okudum çok özledim ben de çok çok ağladım
İnan bir tanem inan ki ikimizi hayal ettim
Avundum düşlerimle seni kendime inandırdım ben
Korkuyorum sana söylemeye
Ya beni sevmiyorsan eğer
Ya beni reddedersen
işte o an bittim ben
İnan bir tanem inan ki ikimizi hayal etti
Avundum gülüşünle seni kendime inandırdım ben.
Mis gibi kokularla uyanmıştı genç adam bu koku patates kızartmasıydı. Genç adam içinden işte 'Benim Hatunum' be dedi bir kere daha. Hemen aşagı inip karısını doya doya öpmek istiyordu.
Yataktan fırlarcasına kalktı genç adam karısını bekletmez olmaz dı değil mi ;)
Karısının müziğe daldığını anlayan genç adam sevdiği kadının beline kollarını doladı kokusunu doya doya ciğerlerine çekti bu koku muhteşemdi. O mis gibi cennet gibi kokan boynuna burnunu daldırdı bu kadını sevmek herşeye bedeldi. Boynuna öpücük kondurduktan Sonra karısını kendine çevirdi genç adam.
''Ne hazırlamış benim hamarat Hatunum"
''Hmm hamarat hatun erkeğine kahvaltı hazırlamış.''
''Ben o hatunu yerim amaa.''
''Yeme hatunu ilk önce yemeğini ye sonra tatlı niyetine yersin.''
''Peki peki öyle olsun.''
''Hatun''
''Efendim birtanem.''
''Dinle beni, hiçbir neden yokken sevdim seni, sevgili. Hemde çok sevdim. İzin ver bana sevgili, hayatı yaşat bana. Güzel günleri en sonunda seninle birlikte göreyim. Beraber yaşlanalım, onca yıldan sonra el ele tutuşup bu günleri analım..
İlklerimsin sen benim sevgili, hayatımı adadığım insansın.
İlk defa bir insan uğruna ağladım.. İlk defa bir insan uğruna çabaladım, nefes aldım ben sevgili.. İzin vereyim de gel çöreklen yüreğime..
Bu kadar sıkıntının, derdin içinde kendimi buldum sende. Sen ADAM ettin beni sevgili. Sen mutlu ettin beni sadece..
Ne sen, ne ben özür dilemekten veya hatalarımızdan kaçınmayalım. Senin bir sarılman dünyalara bedel. Adım beklemeden koşalım birbirimize sevgili.. Bütün sıkıntılarımın çözümü ol..
SEV BENİ, BENİM SENİ SEVDİĞİM KADAR.
İçimiz dışımız bir olsun sevgili. Başka da kimsemiz olmasın. Sadece sen, ben olalım. Seninle birlikte futbol muhabbeti yapıp, senin ojelerini ben süreyim sevgili..
Sorun yaratmak yerine, görmeyelim hiçbir hatamızı. Hep sevelim birbirimizi, hep sarılalım..
Bağımlın değil, aşığınım senin.
SENİ ÇOK SEVİYORUM BİRTANEM.
YENİ BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM :)) BU BÖLÜMÜ EN DEĞERLİ VARLIĞIMA ARMAN EDİYORUM CANIMIN İÇİN SENİ SEVİYORUM.. :)
YORUMLARINIZI BEKLİYORUM :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARADENİZ
RomanceGiresun ve Rize aşkı tüm engellere rağmen başarılı olabilicek midir? Giresunun kıvırcık keçisi Selin-Rizenin laz oğli Mesut un zor imtihanı.