29.Bölüm ''MELEĞİM''

1.2K 52 1
                                    

 BÖLÜM ŞARKIMIZ ; MUSTAFA CECELİ-GÜL RENGİ



  Günler akıp gidiyordu,çiçeği burnuna da tatlı çiftimiz,DUBAİ'den dönmüştü.Selin'nin dediği olmuş ve balayına Dubaiye gidilmişti.Her ne kadar Asiye hanım itiraz ettiyse Mesut'un güzel karısı istediyse o olurdu. Vatana ayak basar basmaz 15 günde ne kadar özlediğini anlatamazdı.

Mesut Dubai'de her ne kadar zorlansa'da güzel dakikalar geçirmişti yaban ellerde o sıcakta hiç çekilmiyordu.Memleketimin taşı toprağına kurban olurum diye bir kez daha geçirdi içinden.Rize'den başka bir yerde yaşiyamiyicağını bir kez daha anlamış oldu genç adam.



''OoO yeni evli çiftimizde sonunda balayından dönmüş.''



''Dur bakim abi burnunda çicek varmı.''


''Aliiii,kapa çeneni yoksa terlik geliyo uğraşmayın benim kocamla.''


''Aman yenge hemde zaten atar yap,kocasıda varmış hıh.''



''Kes be sıpa gel abin'in elini öp gelmişim o kadar taa nerelerden özlemediniz mi lan beni?''


''Özlemez olur muyuz be abi işin şakasıydı o sadece sensiz buralar çok sesiz oldu uğraşıcak kimse yok,konuşucak,dertleşice,neşeniz yok ev çok boş kaldı.''


''Ay sen bizi çok mu özledin Mesut görüyosun dimi kardeş ya,gel bakim yengene.''


''Ya yenge çocuk mu seviyosun Allah aşkına koskaca adam olmuşum yaa,oğlun olsun öyle seversin.''



''Abi.''


''Efendim.''


''Sence bu eve de bi neşe lazım değil mi? Şöyle şurda koşup oynasa arkasından biz koştursak parka götürsek oyunlar oynasak,Yılmaz ailesine bi torun sana da hayırlı bi evlat olsa ne güzel olur be abi,şöyle küçücük elleri tombik tam ısırmalık yanakları,boncuk gözleri olsa? Sence de zamanı gelmedi mi?''


''Haklısın birader,bak Selin duy duy yeğen istiyolar benden valla öyle bi konuştun ki hemen çocuk yapasım geldi hee.''


''Bana sordun mu sen Mesut bey hemen kendi kendine karar veriyosun hem daha okulum bitmedi ne çocuğu evleneli kaç gün oldu ayrıca zamanı var.Çok meraklıysan çocuk sevmeye Ali.Git evlat yap çocuğu.''


''Aman be yenge ben baba olmak istemiyorum ben amca olmak istiyorum AMCA.''


Atışmaya devam eden Selin ve Ali'nin bu halini gülerek izliyordu genç adam. Bu anı çok beklemişti Selin'in helali olup bu eve gelin gelmesine kendine eş,kardeşlerine yenge olmasını Rabbin'den çok istemişti ve şükürler olsun ki olmuştu. Konuşmaktan yorgun düşen genç kadın kocasının omzun da uyuya kalmıştı. Gitme vaktinin geldiğini anlayan genç adam karısını kucağına alıp baba evinden ayrılmıştı.Dikkatlice arka koltuğa eşini yatırmıştı bi insan uyurken bile güzel olabilirmiydi? Olurdu o Selinse olurdu.

------------------------------------------------------


Meleğinin üstünü değiştirdikten sonra yatağa yatırmıştı,kendi üstünü de değiştirdikten sonra karısına sıkıca sarıldı genç adam.Kendini huzur kokan kollara teslim etmişti.SELİN Uçurumun kenarındayım,her an düşücek gibiyim biri sanki beni itiyor du ben ölmek istemiyordum. Çığlıklarımı duyan yoktu.


''MESUUTTT,nerdesin kurtar beni Mesutt... Düşüyorumm tut beni.!!!!''


''Mesuuuutttt.!!!''


Karısının bağırarak uyandığını duyan genç adam yattığı yerden adeta sıçradı.


''Bitanem iyi misin ne oldu anlat bitanem korkma yanındayım.''


''Bee-n ço..ok ko...rkktu.m düşüyodum sen beni duymadın gelmedin.Çok korkuyorum Mesut beni bıra..kk...maa...''


''Hiç birşeyden korkma düşmekten korkma Bedenim,kollarının sarabileceği kadar uzaklıkta olucak sadece...


Hep yanı başında olucak bedenim karanlığa düşmene asla izin vermicem. Korkma koş,düşecek gibi olursan ben tutarım seni,korkma herkese haykır içindekileri,dimdik ayakta dur düşmene izin vermem çünkü hep bir adım arkanda olucam. Sen,bana mutluluktan fazlasını verdin,sevgiden fazlasını verdin,aşktan fazlasını verdin,Hiç tatmadığım o huzuru verdin sen bana,hiç tatmadığım o mutluluğu verdin bunun yok olmasına,karanlığa gömülmene izin vermicem hiç bir zaman. Sen yeter ki kollarınla sar beni,yeter ki beni sevmekten vazgeçme,yeter ki bana inan ben seni herkesten ve her şeyden korurum boş ver can kırıklıklarını,boş ver üzüntüleri hepsi bir tebessümün ile geçer.


Her karanlığın bir aydınlığı,her gecenin bir şafağı ve her yağmurun bir gök kuşağı vardır. O gök kuşağını,o aydınlığı,o şafağı birlikte görücez sadece sımsıkı tut ellerimdenÇünkü...Çünkü sen bana hayat oldun,çünkü sen bana ruh oldun,tenime nefes oldun,kalbim oldun,ömrümün geri kalanı oldun Kimsenin seni üzmesine izin vermem !


Senden önceki hayatım yok gibi,senden önce yaşamamışım gibi,nefes almamışım gibi sen sadece elimi tut gerisini düşünme Dahada mutlu günler görücez,inan... 


Hep bir adım arkanda olucam,düşmeyeceksin. Artık karanlık yok... Ben varım,artık karanlık yok... Nefesim yettiğince,sevgin yettiğince seni karanlıktan kurtarmak için uğraşıcam. Senin ayağa kalkmanı engelleyen herkesi ve her şeyi bir bir ortadan kaldırırım,yeter ki yüzündeki tebessüm bir an solmasın... Sen gül,ben başka bir şey istemem sadece elimden tut,ben senin yerine herkesle savaşırım da düşmene izin vermem... Senin sevgin varken nasıl bana bir şey olmuyorsa,benim sevgim varken de sana bir şey olmayacak kimseler hiç bir zaman üzemicek seni artık ben varım her günün mutlu geçicek mutlu günler bizi bekliyor ruhuma eş olan eşim,ömrümün geri kalanı kadınım seni çok seviyorum iyi ki sol yanımdasın iyi ki nefesimdesin meleğim benimmm.''


Uppp uzun bi bölümden merhabalar Giresun'dan herkese kucak dolusu selamlar umarım beğenmişsinizdir uzun bi aradan sonra yine karşınızdayım yorumlarınızı bekliyorum. İyi gecelerr  :)

KARADENİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin