Cevap bile vermeden yüzüme kapattı Allahım çıldırıcam kesin yalan söylüyo hiç böyle yapmazdı,kesin benden sıkıldı başka kadınlara gidiyo neden yorgunki? neden yoruldu acaba adi pislik.
-Irmak ben çok kötüyüm bize gelebilirmisin?-Selin iyimisin sesin çok kötü geliyo?
-Be-nn Selin Meee-suuutt?
-Ne oldu Mesuta bişeymi oldu Selinn!
-Annlaa-tamicam buraya gel..
-Tamam ağlama 5 dk içinde ordayım
5Dk Sonra
"Selin bitanem neyin var? ne oldu? niye ağlıyosun?
"Mesutla bitti Irmak..
" Saçmalama nasıl biter? ağlamada anlat.
"Tamam ağlamicam o pislik için, bugün hiç beni aramadı mesajda atmadı bende merak ettim aradım işdeydim eve geç geldim arkadaşlarla takıldık yorgunum dedi yüzüme kapattı telefonu.''
"Ee ne var bunda çocuk yorgunmuş.
"Irmak sen anlamıyomusun benden sıkıldı başka kadınlara gidiyo ya biz onunla hiç öpüsmedik bile daha öncede işse gidiyodu niye yorulsu ki yorulucak ne yaptı ha söylesene benim gözümde diğer erkeklerden farklıydı ama anladımkı oda aynı.
"Selin Mesut öyle bişey yapmaz tamam öpüşmemiş olabilirsiniz ama bu çocuk seni deli gibi seviyo görmüyomusun daha 2 gün önce sana süpriz yapan o değilmiydi seni niye aldatsın?
"Niyemi? O Allahın cezası uçkuruna düşkün bi pislik abim çok haklıymış ben onu dinlemedim Bitti anlıyomusun Bitti..!!
Herşey bitti hıçkırıklar içinde söyleyebildiğim son kelime..
"Bak sakin ol ağlama bu işi ben halledicem Mesutla konuşmadan bu mesele çözülmicek Mesutu arıyorum gidiyoruz "
"Saçmalama saatten haberin varmı bu saatte dışarı çıkamayız abim yakalar"
"Bişey olmaz"
Benim tüm ısrarlarıma karşı çıkmama rağmen Irmak Mesutu aramış buluşmak için ikna etmişti.Ben giyinmek istemesemde zorla eşefmon takımımı giydirmiş gecenin 1'inde sokağa çıkmıştık.Bizim arka sokaktaki parka gelmiş beyfendi.
"Bu saçmalığa hemen bi son verin barışında gidelim"
"Selin çok abartıyosun herşeyi"diye kükredi
"Bana bağırma karşında çocuk yok senin!! Benmi abartıyorum söylesene aradaşlarlaydım eve geç geldim yorgunum diye yüzüme kapatıyosun,tüm gün hiç aramıyosun,sormuyosun sonra Selin çok abartıyo öylemi ya ben seni sevdim sırf seni sevdiğim için aileme yalan söyledim ben, sen ne yaptın ya sen farklıydın benim gözümde ama şunu anladımki sende onlar gibiymişsin neden yoruldunha söylesene arkadaşlarınızla alem yapın sonra Senin Allah cezanı versin sende uçkuruna düşkün bi pislikmişsin..Bittiii anlıyomusun Bittii..!!
Artık gücüm kalmamıştı bağırmaktan boğazım acımıştı ya ben bunları hak edicek ne yaptımki sadece biraz mutlu olmak istedim ama oda harammış bana...
Ö.E
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARADENİZ
RomanceGiresun ve Rize aşkı tüm engellere rağmen başarılı olabilicek midir? Giresunun kıvırcık keçisi Selin-Rizenin laz oğli Mesut un zor imtihanı.