2 Gün Sonra
Koskaca 3 gün onsuz geçen 3 asır bana ne mesaj attı,nede aradı demek beni hiç sevmemiş yanılmışım ne kadarda apatlmışım ben? Bugün boş yere hastaneye sonuçları almaya gidicez abime bişeyim yok desemede aldırmadı beni dinlemiyor bile 2 gündür yataktan çıktığım yok sadece ağlıyorum.Zorda olsa yataktan kalktım banyoya gittim aynada kendime baktım bu ben değildim karşımda göz torbaları çıkmış,ağlamaktan gözleri kan çanağına dönmüş,donuk suratlı,gülmeyi unutmuş bir kız vardı bu ben değildim lanet olsun beni ne hale getirdi bu aşk?
Zorda olsa evden çıkmayı başarabilmiştik annem ve babama daha birşey söylememiştik boş yere telaşlanıcaklardı.Hastaneye gelene kadar abim tek kelime etmedi korkuyo gibi görünüyodu ama benim bir şeyim yoktu sadece aptal bi aşk acısı.Hastaneye girince içimde bir şeyler koptu sanki oldum olası hastaneleri sevmezdım insanların acı çektiğini görmeye dayanamazdım.Doktorun odasını giriceğimiz sırada abim elimi tuttu bana sıkıca sarıldı.
"Sakın korkma abicim,ben hep yanındayım bitanem ne olursa olsun"
Abime cevap vermek yerine susmayı tercih ettim döndüğümden beri az konuşmuştum konuşmak yerine susmayı tercih ediyordum susarak yalnızlığımla mücadele etmeye çalışıyordum.Abim kapıya tıkladı içeri girdik doktorum gençti en fazla 27 yaşındaydı.
"Hoşgeldiniz üst kata çıkalım isterseniz orda daha rahat konuşabiliiz lütfen buyrun"
"Neden çıkıyoruz?
"Lütfen çıkalım yukarıda konuşucaz Selin hanım"
Abime baktığımda birşeyleri anlamış gibi görünüyordu birden yüzü düstü ama ben hala ne olduğunu çözmüş değilim.
Toplantı salonu gobi buyük bir odaya gelmiştik odada 5 tane doktor vardı hepsininde yaşları 40'ı üzerinde olduğu belliydi.Doktorların karşısına masanın diğer ucuna abimle beraber yan yana oturduk.Doktorum Doruk Bey ilk konuşan oldu.
"Öncellikle buraya gelme sebebimizi az çok anlamışsınızdır şüphelerimde doğru çıkmısım Selin hanım sizde ileri dercede aort kapağı darlığı teşhisi koyduk bu aşmada sizilerle hocalarım
ilgenicek"Aralarında en yaşlı gibi görünen doktor konuşmaya başladı.
"Merhaba Selin hanım ben Kalp ve Damar Profesörü Mustafa Üstün Sonuçlarınıza baktığımda şaşırdim genelde ileri derece aort darlığı 60 lı yaşların üstünde görulür farkedilmemiş galiba sizin doğuşan gelen birşey.İleri derecede aort kapak cerrahi ugulanacak hastalarda genellikle replasman (kapağı değistirme) uygulanır.Resplasmanda çoğu kez yapay kapaklar kullanılır.
"Peki riski nedir
"Her ameliyatın bir riski vardır yapıcağımız ameliyatın %50 ölüm riski var."
"Ameliyat olmassam ne olur?"
"Hastağınız çok ilerlemiş önceden fark edilseydi ilaç tedavisi olurdu ileri derce olduğu için tek çözüm ameliyat eğre ameliyat olmassanız kalbin kanı pompalama yeteneğindeki bozulma göz karaması,şuur kaybı hatta ani ölüm olabilmektedir.Yani ameliyat olmassanız 1 yıl icide ölme riskiniz %50'den fazla.
"Selin hanım biliyoruz zor bir dönemden geçiyorsunuz size 1 hafta müsade veriyoruz bu 1 hafta içerisinde düşünün kararınızı verin bizlere güvenbilirsiniz burası Türkiyenin en iyi hastahanelerinden biri ve bu hocalarimız alanını en iyi profesörleri ameliyattan sonra eski hayatınıza geri dönebilirsiniz"
"Boşuna nefesinizi tüketmeyin bu ameliyat olmiyicak"
"Selin nereye gidiyosun otururmusun Selin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARADENİZ
RomanceGiresun ve Rize aşkı tüm engellere rağmen başarılı olabilicek midir? Giresunun kıvırcık keçisi Selin-Rizenin laz oğli Mesut un zor imtihanı.