Yorumlarınız beni çok mutlu etti teşekkürler yanlış bilgi veriyorsak lütfen söyleyin.İyi okumalar :))
Bölüm şarkımız ;
SELCUK BALCI - Daglarin Kari Yetmez
Mesutla kahvelerimizi içip sohbet ettikten sonra 17:00'da eve geldik geldiğimizde bütün ev halkı evdeydi.Asiye teyze yemek hazırlıyodu.Menüde;Fındık çorbası,Lahana sarması,Tavali,Pepeçura
Asiye teyzeye yardım ettikten sonra odaya gidip üstümü çıkardım ellerimi yıkadım telefonumu elime alınca ufak çaplı bir şok geçirdim. 32 Cevapsız arama 54 mesaj 12 arama abimden,15 arama Irmaktan,2 arama Salihten,3 arama Eliften Mesajların yarısından fazlası ise tabiki abimden gerisi okuldaki arkadaşlarımdan.Abimi dahada kudurtmamak için aramaya karar verdim.
ABİM Aranıyor....
-Alo abicim
-Allahın cevazsı bu telefon niye var ha,sana ulaşamayalım diyemi niye açmıyosun lan şu telefonunu beni delimi etmeye çalışıyosun?
-Abi sesizdeydi duymamışım özür dilerim
-İyi tamam nerdesin vardınızmı?
-Evet vardık sabah erkenden indik
-He iyi şimdi nerdesiniz?
-Rizediyiz abim
-Sakın arkadaşlarından ayrılma kaybolursun felan oralarda bilmediğin yerler telefonun seslide olucak aradığımda sana ulaşıcam anladınmı beni?
-Tamam abim sen beni merak etme annem babam nasıllar?
-İyiler selamları var
-Tamam senden selam söyle neyse ben kapatıyorum kocaman öptüm görüşürüz
Neyseki abime hesabımı verip kapattım abime yalan söylemek benim için çok kötü oluyor ama bunu o istedi.Telefonumla uğraşırken odanın kapısı açıldı içeri Mesut daldı
''Patulim yemek hazır hadi aşağı inelim''
''Mesut senin kapı çalma huyun yokmu hemen içeri dalıyosun burası bi bayanın odası ya soyunuyo olsaydım öküz gibi dalıyosun içeri !!
''Selin ne olucak bendenmi utanıyosun''
''Evet oldumu rahatladınmı?
''Oy benim atarlı sevgilim bana kızarmıymış utanırmıymış''
''Of Mesut!!
''Hadi yemeğe inelim patulim''
Sofrada kimse konuşmuyo ortamda esen sert rüzgardan tabiki ilk nasibini alan ben oldum.Asiye teyze beni sorguya çekti tabiki
''Kizum sen buraları bilmesun ben çok zorluk çektum habu oğlanlaru büyütmak içun yazın çay bahçelerinde canumu dişime takarak çaluştum,zorluklar ila kestuğum çayı satmak içun uğraşidum afurda inekleri bakmak ilan uğraşdum ben çok yük taşidim kizum 100 kg çay bezunu,afurda inekler içun ot taşidum,yeri geldi kemre taşudum bu sırtta sırf habu hızan okusun diye.Allaha şükür hepsu okudi beni utandırmadu demem oki sen iyca düşündinmi?
''Anne ben o konuyu kapattık diye biliyodum her seferinde niye bunları dile getiriyosun bunu kabullen artık Selin benim karım, seninde gelinin olucak ben karımı kimseye ezdirmem tamam burdaki bazı şeylerden anlamaz,ayak uydurması zor olucak ama zamanla alışıcak yeri gedliği zaman onlarıda yapıcak ama ben istmediğim sürecede onu çalıştırmicam.Selin benim eşim olucak bu konu hakkında daha fazla konuşma istersen kabullensen iyi olur.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARADENİZ
RomantikGiresun ve Rize aşkı tüm engellere rağmen başarılı olabilicek midir? Giresunun kıvırcık keçisi Selin-Rizenin laz oğli Mesut un zor imtihanı.