Medya; Mesut-Selin
Ve büyük gün.Yılların acısının çıkıcağı gün gelmişti.Tüm Rize bu iki aşığın düğününü konuşuyordu,Mesutun dediği gibide olmustu,sade Rize değil tüm Türkiye konuşuyordu.Düğüne Türkiyenin dört bi yanından katılıcak konuklar vardı.Siyaset,ticaret dünyası düğüne akın edicekti adeta.
Selin
Zar zor geçen aylar,yılların vermiş olduğu mutluluk ve yorgunluk.Bekar olarak uyandığım son sabah.Bugün bizim için bir milat adeta.Sevdigin adamla güne uyanmak,her an yanında olmak mükemmel bir duygu.Şimdi ben bunları düşünürken bi taraftantan şu lanet düzleşmek bilmeye fön tutmayan kıvırcık saçlarımı düzene sokamaya çalışıyorlar,bi taraftan annem beni beslemeye çalışıyor,kızlar desen benim fotoğrafımı çekme derdine düşmüş.
Mesut
Koşusturma içinde geçen güzel bir gün.
"Görüyosun dimi Ali,şu bizim evlenmez dediğimiz öküz bile evleniyo.''
''Öyle Enes abi,adama biz evlenemessin dedik bizden önce gidiyo.''
''Ulan Mesut,kardesine yapılırmı bu yamuk,simdi sen evleniyosun kimle Aydere çıkıp alem yapıcaz,kimle gecelerde takılıcaz kimle karı kız kesicez lan.''
''Benim başım bağlı lan öyle şeyler yapar mıyım töbe estağfirullah.''
''Şaka yapıyoruz be kardeşim,yeterki sen mutlu ol."
''Amin,eyvallah saolasın kardeşim.''
"Abi düğün yeri herşey hazır,aradım herşey yolunda.Davetliler birazdan gelmeye başlar,babamlar gitmişler düğün yerine.Bizde oyalanmayalım gelini almaya gidicez daha.''
''Tamam Ali.''
Kuş yuvadan gidiyordu artık,gözünde hiç büyümen küçük kız kardeşi,gelin olmuş baba evinden gidiyordu.Kardeşini gelinlikler içinde gören,Selimin gözleri dolmuştu kardeşi ne zaman büyümüştü.
''Bitanem benim,ne kadar güzel olmuşsun,gel bakim buraya.''
Kardeşine son kez sarılır gibi sıkı sıkı sarıldı genç adam,kardeşinin kokusunu doya doya içine çekti.Daha dün abi diye ağlayan bir çocuktu şimdi ise...
Abi olmak zordur,büyük sorumluluk ister.Abi olmak kendi gözünden canından parçayı sakınmak,korumaktır.
''Heeeyy heyy tamam ayrılın bakalım,gelini ağlatmak yok.''
''Tamam be,öf.Benim güzel gelinim ağlmaz ki.Ben onun bi damla göz yaşına dünyayı yakarım.''
''Abim,seni çok seviyorum.''
''Seni yaradana kurban olurum lan ben,keçim benim iyiki varsın.''
---------------------------Kuaförden çıkan kalabalık,Selinin halasının evine gelmişti.Ortamda hem hüzün hemde mutluluk vardı.Ahmet Bey için zordu.Gözünden sakındığı kızını elin oğlu alıp gidiyordu.
Davul zurna sesleri yakınlaşmıştı,kızı almaya gelmişlerdi.
Genç adam heycanla merdivenleri üçer beşer çıktı,bir an önce evden gelinini alıp çıkmak istiyordu.Kapıyı çalmışlardı fakat adet gereyi açılmamıştı,parayı verdikten sonra içeriye kalabalık girdi.Gelini yine ortalık ta yoktu bu gidişle gelini görmeden evlenicekti.
----------------------------------------------------------
Dualar edildikten sonra dügün alayı yola çıkmıştı.Konvoyla Rize Turu yapmadan olmazdı.Ortalık davul,zurna,korna sesleriyle inim inim inliyordu.İki aşık çift hayallerinin düğünü gerçekleştiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARADENİZ
RomansaGiresun ve Rize aşkı tüm engellere rağmen başarılı olabilicek midir? Giresunun kıvırcık keçisi Selin-Rizenin laz oğli Mesut un zor imtihanı.