Multimedya; Mesut
1 Ay Sonra
Şu geçen 1 ayda hayatımın en ekşınlı,en korku dolu,heycandan öleceğim günleri yaşadım.Bir ay içinde hayatımda bir sürü şey değişti.Eve ilk döndüğümüz gün kıyamet kopmuştu,başta evlenmemize karşı çıksalarda,babam son noktayı koymuş, bir an önce evlenmemizi istemişti.
Baran belasına gelirsek,zar zor kurtulduk.Mesut'un katil olmasına ramak kala araya abim,bir çok dost,akraba,hatrı sayılır abiler girmişti.Baran'da dayanamıp yurt dışına taşınmıştı,buda benim işime gelmiş oldu.
Bizimkilere gerçegi Baran'dan kurtulduktan sonra söyleyebilmiştik,resmi nikahımızın kıyılmadığını ögrenince annemde,abimde sevinmişti evlenmemi görmek istiyolardı sonuçta.Bu duruma sıcak bakmayan tek kişi ise babam.Mesut napıp ne edip annesini kandırıp Rize'den ailesini İstanbula getirtmişti.İlk önce aileler tanıştı,2 gün sonrada isteme merasimi gerçekleşti.Kız isteme tam adetlerimize göre oldu,tuzlu kahve'den Mesutta nasibini aldı.
1 hafta içinde sözümüz,nişanımız gerçekleşti.Mesut yine tatlı dili konuşturup 2 ay içinde evlenmek istediğini bizimkilere söylemiş,sonunda ikna edebilmişti,tabi benim dışımda.
Şuan nerdemiyim Mesut Beyle düğünü nerde yapıcağmızı tartışıyoruz.
''Mesut bu düğün İstanbulda olucak.''
''Hayır efendim Rize'de olucak.''
''Hayır efendim olmicak.''
''Aşkım,fındığım,bitanem niye zorluk çıkarıyosun başta konuşmadıkmı bunları,Rize'de olsn düğünümüz İstanbulda kim varki,benim ailem dostum,çevrem hepsi orda.Sizinde İstanulda pek akrabanız yok.''
''Nasıl yok ya,dayımlar,amcamlar,teyzemler hepsi burda.Ayrıca Rizede düğün olursa bizden kimse gelemez.''
''Ben onuda düşündüm,isteyen uçakla gelicek,isteyen otobüsle,konaklama,yemek benden olucak.''
''Bu kadar zengin olduğunu bilmiyodum,Mesut.''
''Bitanem,düğün yapıyoruz sonuçta kesenin ağzını açmak gerek.Para sıkıntı değil.Fabrikanın başına geçtim artık.Ekber babanın işlerinide yürütüyorum zaten yüklü miktarda para geliyo.''
''Of,Mesut of. Kendi düğünümü bile istediğim yerde yapamıyorum bu ne be.''
''Aşkım benim,en uygunu bu,hem düğünü erkek tarafı yapar,o yüzden ben ne dersem o.''
''İyi o zaman,bende o dügüne gelmiyorum tek başına evlenirsin.''
Hızlıca arabadan indi genç kadın,sinirden burnundan soluyordu.Ne demek ben ne dersem o baştan böyle ise evlendikleri zamanı düşünemiyordu.Bir banka gidip oturdu,denizi izlemeye düşünmeye başladı,arkasından gelen adamdan habersizdi.
''Selin,bak bana.''
''Ne var ya ne var?''
''Yapma böyle,şu saçma sebepten kırmayalım kalbimizi.Sen bunları kabul etmedinmi başta.Rize'de yaşıyacağımızı,düğünü orda yapıcağımizı,orda hayatımız devam ediceğimizi. Ben sana söyledim bunları işim,ailem,çevrem herşeyim orda benim.Bende istemezmiyim burda kalmayı ama hayat şartları el vermiyor oroperşkimi,senden anlayış bekliyorum sadece.''
''Tamam ama benim kimsem yokki orda benimde burda bi düzenim var.Dostlarım burdayken yetimler gibi evlenmek.''
''Saçmalama Selim,ben sana kimseyi istemiyorum düğündemi diyorum,kim var kim yok,hepsini Rizeye götürücez herşey genç n diyorum,endişelenme bitanem."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARADENİZ
RomanceGiresun ve Rize aşkı tüm engellere rağmen başarılı olabilicek midir? Giresunun kıvırcık keçisi Selin-Rizenin laz oğli Mesut un zor imtihanı.