Uzun bir aradan sonra yeni bölümle herkese merhaba ☺ Kişişel sorunlarımız oldu kendimizce o yuzden yeni bölüm gelemedi kusura bakmayın. Karadeniz kaldıgı yerden devam ediyorr 😌
Selin
Aşkımız gün geçtikçe daha çok büyüyor du. Her sabah onun kokusuyla onun kolların da güne başlamak hayatta ki en güzel duyguydu. Onun bana aşkla bakan gözleri Hatunum diyişe ömre bedel.
Havalar iyice sogumaya başlamıştı Eylül ayindaydık artık Eylül demek Rize için yağmur demek di.
Çay hasat zamanın da benim biricigimin isleri çok yogunlaşmıştı.
Çaykur devlet firması idi. Aldıkları çay kotalı oldugun dan insanlar kavga çıkartıyordu. Özel çay fabrikalarına çaylarını verseler çayın hem degeri düşecek hem de ikinci kalite olacak. O yüzden kavgalar büyük olur buralar da özele çay verdigin zaman parasını almak kolay olmaz buralar da. Hayat zordur Rize de.Üzerimiz de adeta bir mahalle baskısı vardı. Herkes çocuk yapın diye tuturmuş gidiyor. Yahu size ne ki benim çocugum dan. Belki şimdi çocuk yaparm belki sonra kafama ne zaman eserse. Abim evlenmiş sonun da yuvasını kura bilmişti annem ise cok güzel kaynanlıgını yapıyor du yengeme acıyorum dogrusu anneme gelin olabilmek hiç de kolay degil 😑
Bir de Emremiz var bizim abisi gibi kara sevdaya tutulmuş bir Emremiz sevmek bu denli hiç zor olmamışı adeta.
Emre
Bir beyaz kağıda herşey yazılabilir senin dışında.Sensizliğin verdiği yorgunluk bir yana sensiz geçen her dakika seni düşünmek seni düşünmenin verdiği sıcaklığa soğuk havada sarılmak.İlginç tesadüflerin üzerine kurulu hayat sevgili.Herşey..Biliyor musun? Zormuş üstesinden gelebilmek birşeylerin uğraşmak..Hiç birşey olmayan ruhumdaki herşeysin sen.Mutlu olucaz ya seninle şimdi ya da sonra ilk önce güzel bi ilişkimiz olucak.Ama ben seni istiyorum şimdi verseler al deseler 6 vesikalıkla gelicem seni almaya. Geçicem annenin karşısına ne hissediyorsam bir bir anlatıcam.. Sonrasında 2 sandalyemiz olsa yeter.Ben sana yemek yaparım senin yorulmana dayanamam beraber yaparız. Yemekleri pisirmek icin ocağa koyarsın bende arkandan gelir sarilirim sıkıca.Tatile gideriz mesela seninle ama nereye gideceğimizi bilmeyiz aslında senin oldugun her yer mutlu eder sen şatafatı sevmezsin bir çadırımız olur arabamızda kelebek vadisine gideriz mesela fotoğraftaki yer. Çok güzel değil mi? Kurarız çadırımızı birlikte sen her zaman ki gibi bana şarkılar söylersin balık tutarız.Gece olur korkasın sen ben sıkı sıkıya sarılırım sana benim yanım da kimse zarar veremez sana.Sabah seni uyandırmam hiç uykun ağır ya senin herşeyi hazırlarım sana uyandırrım kocaman öperim ama.Beraber şükrederiz aşkımıza kış olur severiz biz soğuğu biz olduktan sonra herşeyi severiz sevgilim. Belki oğlumuz olur..Bisiklet alırız iki kişilik hani o çift pedallılardan.Kayboluruz şehrin sokaklarında sen uyurken sana mektuplar yazarım.Paraşütlede atlarız mesela seni sevdiğimi tüm şehire duyurabilmek için bağırırım yukarda.Kahve yaparız birlikte bir kitaplığımız olur kocaman bir kitap alır oluruz sen yavaş okursun ben okuduktan sonra seni izlerim hep.Oğlumuza herşeyi beraber öğretiriz. Bi de şey ben sana kıyafetler alırım üstünde hep görmek istediğim renkler..Benim için en güzel kıyafet gülüşün sevgilim ben hiç düşünmem ne giydiğini ama sen kötü hissedersin bilirim.Bazen üzülür tartışırız bana kızarsın tek söz kalır dişlerinin arasında o yatağa hiç bir zaman küs girmeyiz..Ben dayanamam çünkü seni sevdiğimi söylemeden. Huzur kavramını tek kelimeden taşıran sevgilim..Bir halin var öyle çok özlüyorum ki ..Gözümün içine bakışın gözbebeklerimde uyuyakalışın.Duruyorum düşünüyorum özlüyorum.Bazen gözlerin doluyor yaşadıklarımıza yaşayamadıklarımıza..Hep yaşamak istediklerimize hiç yaşayamamaktan korktuklarımıza.Sana daha çok şey yazıcam bitanem bunlar sadece “önsöz”..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARADENİZ
RomanceGiresun ve Rize aşkı tüm engellere rağmen başarılı olabilicek midir? Giresunun kıvırcık keçisi Selin-Rizenin laz oğli Mesut un zor imtihanı.