1.Bölüm"Süpriz"

17.9K 242 135
                                    

Sevgili okurlarım ben acemi yazarınız Özlem Emanet wattpad üyeliğim boyunca bir çok kitap okudum ve Karadeniz hakkında hiç bir kitap olmadığını fark ettim (eğer varsa banada söyleyin lütfen) ve bunun bir eksik olduğunu düşündüm,kolları sıvadım ve hikayemi yazmaya karar verdim.Şimdi hikayemize geçelim.

HİKAYEMİ OKUYAN BİTANEM; SENİ ÇOOK SEVİYORUMM HEPSİ SENİN İÇİNN :))


Bölüm şarkımız;

İrem Derici - Kalbimin Tek Sahibine

Bugün Mesutla sevgili oluşumuzun 3.yılı üniversitede tanışmıstık her neyse tabi Mesut bey bunu hatırlarmı tabiki hayır neymiş efendim o LAZ erkeğiymiş romantik olmazmış yontulmamış odun,tuti ne olucak ben bunları düşünürken telefonumun çaldığını fark ettim

OROPERŞKMİ (Sevgilim) arıyor..

Efendim oroperşkmi?

Sevgilim hazırlan yarım saat içinde hazırlan bi yere gidicez.

Ama aşkım ben ya....dıt dıttt

Allahın tutisi (Ayı) ne olucak ben yarım saat içinde nasıl hazırlanırımki nereyi gidiceğimizide söylemedi yoksa hatırladımı yok canım her neyse hemen kalkıp banyoya gidip hızlı bir duş aldım siyah dizimde biten elbisemi giydim Mesut'un bizim için yaptırdığı MES yazılı altın kolyemi ona uygun altın sarısı su damlası küpelerim taktım siyah rugan topuklularımı giydim,saçlarım kıvırcık olduğu için su ile şekil verip hafif makyaj yaptım artık hazırdım.Bakalım anneme ne diyicicem yine Mesutla buluşucam dersem gözümü oyar elime verir valla.

"Annem oh mis gibi pancar çorbası kokuyo eline sağlık annem"

"Gız Selin nereye gidiyon böyle süslenmiş püslenmiş yoksa Mesut denen oğlanlamı buluşcan he"

"Yok be annem ne Mesut'u ben arkadaşımın doğum gününe gidiyorum.

"He iyi biliyosun babanın kulağına felan gider sonra Giresundan biri görür laf söz olur kendine dikkat et geç kalma emi gızım"

Anneme her seferinde yalan söylemek zoruma gidiyor ama biz Giresunluyuz oralarda bi kızın sevgilisinin olması ayıp yanlış karşılanıyor,kızın adı çıkıcağı için ailesinden gizleniliyor ailesi ögrenincede ya zorla evlendiriliyor yada sevmediği bir kişe veriliyor ama bunu başka bir erkek yapsa ayıp olmaz çünkü o bir ERKEK.

"Mesut ben sana kaç defa dedim sokağın başına gelme diye?''

"Sanada merhaba canım,orda dikiliceğine binde gidelim yolumuz uzun"

"Nereye gidiyoruz?

"Hadi sevgilim bin ve kemerine bağla.

Mesutun cevap vermiyiceğini bildiğim için arabaya binip kemerimi bağladım.

"Bu arada çok güzel olmuşsun sevgilim"

"Teşekkür ederim,bitanem seninde takımın yakışmışda nereye gidiceğimize söylersen dahada güzel olucak herşey.''

"Biraz sabret bitanem süpriz.''

Yaklaşık 1 saat araba yolculuğunun ardından yeşile ile mavinin eşsiz uyumunun birleştiği eşsiz bi yere gelmiştik.

"Nereye geldik sevgilim?

"Oroperşkmi elimi tut ve gözlerini kapat

Dediklerini yapıp elini tuttum nereye geldiğimizi çok merak ediyorum elimden tutup yavaşça beni peşinden sürükledi.

"Gözlerini açabilirsin sevgilim"

Gördüklerim karşısında küçük bi çığlık attım,tam önünde mumlarla çevrili kalp şeklinde 3.Yılımız Kutlu Olsun Oraperşkmi yazan bi pankart,dalganın kıyıya vurduğu mumlar ve güllerle süslenmiş bir masa.

"Biliyorum şuan çok şaşkınsın sevgilim bu günü unutacağımı sandın ama yanıldın oraperşkmi"

Mesut lafını bititrir bitirmez şarkımız İrem Derici-Kalbimin Tek Sahibine çalmaya başladı.

"Bu dansı bana lütfedermisiniz güzel bayan?''

Cevap bile vermeden beni kendine çekti ellerini belime doladı bende ellerimi boynuna doladım başını gögsüne yasladım o mükemmel kokusunu içime çektim o kadar mutluyumki.

"Çok şükür bin şükür seni bana verene"

"Amin bitanem"

Şarkı bitmesine rağmen biz hala birbirimize sarılmış dans ediyorduk taki garson gelen kadar.!

"Mesut bey yemekleri getirdim efendim afiyet olsun.''

"Gidibilirsin.''

"Buyrun Selin hanım.''

"Teşekkür ederim.''

Mesut'un Karadeniz rengi gözlerindeki o huzur,mükemmel birşey.Eskiden böyle şeyler çok saçma gelirdi ama şimdi çok şey degişti.

"Aşkım benim için alabalıkmı sipariş ettin çok teşekkür ederim ben ne diyiceğimi inan bilmiyorum"

"Önemli değil sevgilim hadi soğutmadan yiyelim.''

Yemeklerimizi yedikte sonra Mesutun ve benim en sevdiğmiz tatlı pepeçure geldi.

"Sevgilim,bugün biz sevgili olalı tam 3 yıl oldu bitanem seni ilk Ayder'de gördüm o kadar güzeldinki o kıvırcık saçların Ayder'in rüzgarıyla dahada güzeldi o Karadeniz yeşili gözlerin bana baktığın anda dahada güzel parladı ben eskiden ilk görüste aşk saçmalığına inanmazdım taki seni görene kadar.Sen benim dualarımdaki kızsın hergün Allaha senin gibi güzel,iyi kalpli biri için dua ettim ve sonunda seni buldum.Tam 5 yıl önce Ayderde aradığım mutluluğu buldum derken seni kaybettim mutluluğuma kavuşamadığım için çok üzüldüm taki seni o üniversitede görene kadar,sonra ögrendimki bizim üniyi kazanıp geldiğini işte o an dedimki içimden
"Rabim ben onu bir kere kaybettim bana bidaha ikincisini gösterme sonunda onu buldum şükürler olsun"dedim.Sırf sana yakın olabilmek için arkadaş gurubunla takıldım sırf seni görebilmek için tam 2 yıl seni bekledim sonra ne olduysa arkadaşlarımızın sayesinde oldu en çokta benim gibiKaradenizl oluşuna sevindim zaten ben anlamıştım,tam bi kardeniz kızısın inatçı karadeniz gibi imi zaman hırçın kimi zamanda durgun her neyse,3 yıl önce bugün aynı saatte sana aşkımı itiraf ettim ve hayatımıza yeni bir yol çizdik Seni seviyorum oroperşkmi,sevgilim,bitanem,laz gülim iyiki varsın iyiki benimlesin"

Konuşmasını bitirip yanıma geldi beni ayağa kaldırdı

"Sana senden güzel olmasa bi hediyem var"diyip kedife kırmızı bi kutu çıkardı..

Mesutu merak edenler için ;Mesut 1.83 boyunda hafif kaslı mavi gözlü,dalgalı siyah saçlı,25 yaşında, Mesut Rize-Pazarlı laz bir ailenin oğlu,Rize'nin ağır abilerinden asabi,kıskanç,Rize aşığı bir kişi
Selin;1.72 boyunda fiziği iyi olup kullanmayı bilmeyenlerden,22 yaşında İstanbul Üni. Kamu Yönetimi son sınıf öğrencisi Giresun gızı asi,dik kafalı,inatçı,küçük şeylerle mutlu olup şükretmeyi bilen bir kişi.

Sevgili okurlarım Karakterimiz Mesut Rizeli Laz olduğu için hikayenin birçok yerinde lazca kelimler geçmekte ilerleyen bölümlerde bunlar daha sık karşılaşıcaksınız her Rizeli lazca konuşmaz diyebilirsiniz,Pazarlı bir aile olduları için lazca konuşuyolar,hikayenin ilerleyen bölümünden herşey başlayacak.Rize ile ilgili bilgiye sahibim ama Rizede yaşıyan veya oralı olup lazca bilen biri varsa bana ulaşabilirmi iyi okumalar :-)

Ö.E

KARADENİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin