sen benim düşmanımsin!

224 10 0
                                    

Simadan ;
Sabah koltukta buldum kendimi. Dün gokmene çok büyük bir laf söyledim. O gittikten sonra uyuyana kadar ağladım. Amacım onu kırmak değildi ama oda çok fazla üzerime gelmişti.
"Günaydın iyi mısın?"dedi hatice
" evet ama sanırım okula gitmem lazım "
"Tamam hayatım" dedi ve mutfağa gitti. Bende yukarıya çıktım. Güzel bir duş alıp çıktım. Dolabımin karşısına geçtim. Şortlarımı görünce birden içime bir cesaret geldi. Elime beyaz sortumu aldım ve giydim. Üzerime kahverengi bluzumu giyidim medyada var. Aşağı zıplayarak indim. Birden yere dustum.
"Aaa" diye ufak çaplı bir çığlık attım. Ali gelip beni kaldırdı. Üzerinde hiçbirşey yoktur ve kasları çok belliydi.
"Kaç defa diyecem şu merdivenlerden insan gibi in diye"
Dedi beni azarlar bir sesle
"Sen ne zaman vazgeçecen beni azarlakatan?"
Bana baktı sadece
"Allahım bana akıl fikir ver"
"Hadi mutfağaaaaa" diye bağırdı hatice.
Ben alinin koluna girip beraber mutfağa doğru gittik. Arkama birinin atlaması ile yere dustum.
"Aaaa" diye bağırdım.
"İn üzerimden" diye de ekledim.
Ali ile hatice masaya oturmuş birbirlerine bakisiyorlardi.
"Havada aşk kokusu var" dedi irem fısıldayarak. İreme bakıp güldüm. Kahvaltı masasında be ararsan vardı ama bir tek benim iştahım yoktu.
"Sima hadi" dedi hatice.
"Yok siz yiyin benim iştahım yok bide okula Gec kaldım. Ben kaçar" dedim ve odama çıkıp çantamı aldım. Aşağıdan elime gelen ilk araba anahtarını alıp dışarıya çıktım. Araba alininmis. Kizmaz deyip arabaya bindim. Okula doğru surdum. Okula girerken herkes bana bakıyordu ama umrumda değildi. Arabadan inip sınıfa çıktım. Bir süre sonra içeriye hoca girdi. Dersin yarısında kapı çaldı ve içeriye nöbetçi öğrenci girdi.
"Sima arası müdür çağırıyor"
"Sima çıkabilirsin."
Uyuşuk uyuşuk yürüyüp müdürün odasına girdim. İçeride mudur ve gokmen vardı.
"Gel kızım" dedi müdür. Birkaç adım öne attım ve gokmenle aynı hizada durdum. "Ne oldu?" bakışı attım. Oda bana "Biliyorum" bakışı attı.
"Merak ediyorsunuz değil mi?"dedi müdür
" evet"dedim.
"Babalarınız aradı ve bütün devamsızlıklarınızı sildirdi. Ama bundan sonra benden izin alarak devamsızlık yapın." dedi.
"Şimdi çıkın" dedi müdür.
Ben gökmeni beklenmeden çıktım. Koridora yavaş yavaş yuruken arkamdan bir ses geldi.
"Ben senin arkadaşınım" dedi gökmen. Neden bahsettiğini biliyordum. Geçenki kıyafet olayı. Arkamı dönüp onun yüzüne baktım ve yalandan siritarak
"Hayır sen benim düşmanımsin" dedim. Sınıfa girdim. Dersi dinleyeme başladım. Bir süre sonra zil çaldı ve ders bitti. Arabanın yanına gidip arabaya bindim. Biraz fazla mı ileriye gittim. Ama bilmiyorum o benim üzerime fazla geliyor. O benden nefret etmesi gerekirken benle hergun kavga etmesi gerekirken benim yanımda duruyor. Ne yapmaya çalışıyor anlamıyorum. Ama planı neyse ortaya çıkaracam. Nereye gitmem lazımdı şimdi. Bilmiyorum allahım kafam durdu. Arabayı çalıştırıp rastgele sürmeye başladım. Sokağa gitmek iyi olacaktı. U donusu yapıp sokağa surdum. Sokağın başında durudum. Çünkü sokağın başında polisler vardı. Çantamdan şapkamı alıp kafama geçirdim ve arabadan indim. Ofisin önü gelince asansörü çağırdım. Asansöre binip yukarıya çıktım.
"Hoşgeldin abla"
Sadece kafa salladim.
"Uyuyacam içeriye kimse girmesin"
"Tamam abla"
İçeriye girip kapıyı kapattım. Çantamı bir köşeye attım. Kendimide koltuğa attım. Acaba özür mü dilemeliyim? Ne sacmaliyorsun sima sen bişey yapmadın. Bende belkide egemen gibi gitmem lazımdı. Belkide biraz kafa dinlemem lazım.
Telefonumu elime alıp babamı aradım.
"Ali baba"
"Sima"
"Naber baba?"
"Sima uzatma söyle."
"Baba ben senin yanına gelecem"
"Hayır sima" deyip kapattı yüzüme. Hayvan. Şimdi ne bok yiyecem ben? Odadan çıkıp bir kat aşağıya indim. Orada benim spor yaptığım yer vardı. İçeriye girip kum torbasının yanına gittim. Hazır mıyım bilmiyorum ama sinirlerimi atmanın en kolay yolu buydu sanırım. Tüm gücümü toplayıp yumruğu geçirdim. Art arda bir sürü yumruk geçirdim. Kapı çaldı.
"Gel"
İçeriye adamlarımdan biri geldi
"Abla bir grub barı basmış"
"İrem nerde?"
"Biliyorum abla"
"Tamam geliyorum"
Sinirimi atmak için çok güzel bir olay oldu bu. Siyah kapsonlu ceketimi giyindim. Sapkamida takıp aşağı indim. Ne vardı bunun burada işi??.....

Piskopat Düşmanım(tamamlandi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin