hoofdstuk 8

490 16 6
                                    

Ik kijk nog een keer om naar Thomas en ga dan naar binnen. Hoe kan je zo verliefd zijn op iemand die je amper een maand kent. Maar hoe dan ook, hij heeft mijn hart veroverd. Vanavond weer gezellig film bij hem. Vanavond? Shit! De hoeveelste zijn we vandaag? Ik grijp snel mijn gsm:24 december. Shit,shit! normaal moest ik vanavond bij mijn ouders gaan eten voor kerst. Ik heb ze al een tijdje niet meer gezien. Hoe dom kan ik zijn? Maar ik wil zo graag bij Thomas zijn, ik wil zijn lippen voelen op de mijne, ik wil zijn armen om me voelen. Wacht, ik moet om 7 uur bij Thomas zijn. Als ik nu vraag of ik wat vroeger kan komen. Dan is het toch mogelijk om naar mijn ouders te gaan. Toch? Ik neem mijn gsm en stuur naar Thomas:

Hey Thomas, is het erg dat ik wat vroeger kom. Maar ik was totaal vergeten dat het al kerstavond is en ik beloofde mijn ouders om vanavond bij hun te komen eten. Xxx

Tuurlijk love, hoe sneller hoe beter ;) Kom maar rond 5u30 xxx

Ik grijns als een gek als ik zijn berichtje lees. Wanneer ik kijk hoe laat het is raak ik ietwat in paniek. Ik moet er al in een uurtje zijn. Ik douche me snel en trek een bordeaux jurkje aan met mijn hakken. Ik krul mijn haar en doe wat make-up op. Ik zie dat ik nog een kwartiertje heb. Ik trek mijn jas aan en spring in de auto. Het begint al wat heviger te sneeuwen, zie ik. Maar ik geraak zonder ongelukken bij het huis van Thomas. Ik bel aan zijn deur en daar staat hij. Hij glimlacht naar me en laat me binnen. Voor ik mijn jas nog kan uittrekken duwt hij me (zachtjes) tegen de muur en begint me vurig te kussen. Hij kust me op de nek en opeens roep/kreun ik zijn naam. Ik voel hem grijnzen. "Nou, iemand is hier opgewonden" zegt hij al lachend. Ik voel dat ik rood word. "Jij kon niet wachten tot ik deftig binnen was" zei ik terug. "Uhm, kan ik eraan doen dat je er zo adembenemend uitziet!" Hij blijft maar grijnzen. "Je vindt het toch niet erg,hé, dat ik vroeger ben gekomen." "Tuurlijk niet, love!" Hij geeft een kusje op mijn neus en we gaan naar de woonkamer.
En wat ga jij vanavond doen, liefje? Hij is even stil, maar dan: "Mijn ouders zijn al een tijdje op wereldreis." En je zus dan" vraag ik hem. "Eva, ze is een tijdje geleden getrouwd en ik wou haar eerste kerst met haar man niet verstoren." "Maar dan ben je vanavond alleen?"vraag ik hem. Hij knikt met een treurige blik. "Kom mee met mij vanavond" stel ik voor. "Ally, dat is heel lief van je maar gaan je ouders dat niet raar vinden? We kennen elkaar nauwelijks een maand. Wees gerust, ik overleef het wel."zegt hij. "Nou ja. Oké,als jij het zegt." Hij zet de televisie aan en het nieuws is juist begonnen: Dames en heren. Een waarschuwing voor de inwoners van Londen. De sneeuwstorm is erger dan verwacht. Er wordt sterk aangeraden om binnen te blijven. Ook zijn alle wegen afgesloten..."Shit, dat moet ik weer hebben" roep ik luid. "Het lijkt erop dat we hier vastzitten" zegt Thomas en je ziet dat hij dat wel leuk vind.

Hey, lieve mensjes. Sorry voor het korte hoofdstukje. Maar ik wou nog iets schrijven voor het nieuwe jaar.
Alvast een gelukkig nieuwjaar iedereen!!! Of hoe the Maze Runner fans het zouden zeggen: HAPPY NEWTYEAR ;)

After A Broken LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu