hoofdstuk 16

418 16 5
                                    

We proberen met zo weinig mogelijk auto's naar het restaurant te gaan en gelukkig bleven alleen ik en Thomas over om een auto te nemen. Hij zet de muziek van de radio wat stiller en we vertrekken. Af en toe kijkt hij naar me en geeft me een zoen op mijn voorhoofd. "Tommy, ik hou van je!" De blik in zijn ogen, ik kan het niet verwoorden. "Liefste Ally, ik hou ook zielsveel van jou en als het aan mij zou liggen wil ik mijn hele leven bij jou zijn." Ik geef hem een snelle kus zodat hij verder op de weg kan letten. Hij legt zijn hand op mijn been en aait er zachtjes over tot we aankomen. Iedereen stapt uit maar voor Thomas ook zijn deur wil opendoen, trek ik hem naar binnen en kus hem nog een keer vurig en liefdevol. Je zag dat hij deze niet had verwacht. Met een grijns stapt hij de auto uit en loopt naar de andere kant van de auto om de deur te openen. "Mademoiselle, wilt u uitstappen" en hij geeft mij een hand. "Tuurlijk, monsieur."zeg ik met een knipoog. We gaan binnen in het restaurant en ik zit naast Thomas. Maar wel rechtover Dylan, lekker zeg.

Ondanks Dylan rechtover me zat, verliep de avond nog redelijk vlot en goed. Iedereen nam nog een glaasje als afsluiter. "Tommy, ik ga even naar het toilet." Hij knikt en de andere praten voort. Wanneer ik naar het toilet ben geweest, werk ik mijn make-up nog wat bij.  Ik zie Dylan voorbijstappen en hij stopt bij de deur van het damestoilet. "Je ziet er prachtig uit."zegt hij me. Ik voel mijn hoofd zo rood worden. Waarschijnlijk zie ik er nu uit als een tomaat. "Uh, d-dankje" zeg ik stotterend. Ik kan mezelf wel voor het hoofd slaan. Waarom begin ik te stotteren. Straks denkt hij dat ik hem leuk vind. Wat niet zo is voor de duidelijkheid. Oké, ik vind hem gewoon heel erg knap. Maar ja, ik word altijd nerveus van knappe jongens. "Jij ziet er ook heel leuk uit."zeg ik hem. "Thanks."zegt hij met een grijns en wandeld verder. Ik kijk nog een keer in de spiegel. Make-up is inorde, maar ik zie dat ik nogal bloos. Oké, gewoon even negeren en ik loop naar de tafel. Iedereen staat al recht. "Moeten we niet betalen?"vraag ik. "De boys waren zo vriendelijk om ons te trakteren" zegt Kaya me. "Super"zeg ik tegen haar met een knipoog en we lachen.

De rit leek niet erg lang te duren en in no-time waren we thuis. "Ik ga met de jongens nog wat beneden aan de bar zitten, kom je mee?."vraagt hij me lief. "Morgen misschien?"zeg ik hem met een lief lachje. "Okeey babe, ik blijf niet lang weg."en hij geeft me een zoen op het puntje van mijn neus. Het gevoel dat deze jongen me elke keer opnieuw geeft is onbeschrijfelijk. Hij maakt me zo gelukkig. Ik knuffel hem en ga dan naar boven. Ik wil juist mijn kamer binnenstappen als ik Dylan zie passeren. "Uhm, Dylan. Kan ik je even iets vragen?" Tuurlijk, Alison." "Uhm het is best een awkard vraagje."ondertussen leid ik hem naar binnen. Ik wil niet dat iemand dit awkward momentje hoeft te horen. "Dus, ik vroeg me een soort van af, ben je met mij aan het flirten." Er groeit een grijns op zijn gezicht. "Vind je het misschien fijn als ik dat doe." We komen zachtjes dichter bij elkaar. Gelukkig besef ik snel dat dit fout is en trek me net op tijd weg. "Dylan, dit is fout."zeg ik hem. "Ik hou van Thomas. Sorry!" Dat geflirt bracht me gewoon wat in de war. "Hij zet zich neer op het bed en kijkt me aan. "Het spijt me."zegt hij stil maar luid genoeg dat ik het hoor. "Het was niet echt de bedoeling dat dit zou gebeuren. Weet je, je bent een prachtige meid en ik was stom om geen rekening te houden dat je het vriendinnetje van Tommy bent. Ik wil jullie relatie niet stuk maken. Ik wilde gewoon graag vrienden met je zijn."rateld hij snel. "Dat kunnen we toch zijn." Ik trek hem recht en we knuffelen elkaar. "Is alles inorde?"vraag ik hem. Hij knikt, geeft nog een korte knuffel en gaat dan door.

Nu dit opgelost is probeer ik een perfecte outfit voor morgen te kiezen. Het is ten slotte oudejaarsavond. Na een uur heb ik een leuke outfit uitgekozen.

Het lijkt wel wat fris, maar ja ik kan er een zwarte panty onder dragen + het feest is grotendeels binnen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Het lijkt wel wat fris, maar ja ik kan er een zwarte panty onder dragen + het feest is grotendeels binnen.  Thomas zei wel dat er buiten vuurwerk zal worden afgestoken en we misschienwel een kampvuur gaan doen.

Ik kleed me om reinig mijn gezicht en ga al in bed gaan zitten. Thomas is niet echt superlang weg, maar hij mag toch al komen hoor. Opeens hoor ik de deur opengaan. "Liefje, ben je wakker."en hij ziet me in bed zitten. "Nee hoor, lieverd. Ik slaap altijd zittend, met het licht aan en mijn ogen open." "Wohow, sassy girl."zegt hij grijnzend. Hij kleedt zich snel om en trekt zijn pyjama aan. Nouja eigenlijk pyjama broek. Maar voor mij geen enkel probleem denk ik bij mezelf en voel mijn mondhoeken omhoog gaan. "Wat zit je daar te grijnzen."vraagt de topless Thomas. "Niets hoor"en ik geef een knipoog," kom nu gewoon maar. We moeten morgen nog veel doen voor ons eindejaarsfeest."

Hij legt zich neer naast me en ik leg mij  hoofd op zijn borstkas. Hij legt zijn arm over me en geeft een kus op mijn voorhoofd. Als antwoord, geef ik een klein zacht kusje op zijn buik. Dit is eigenlijk de eerste keer dat we echt samen slapen. Meestal vallen we gewoon in slaap in de zetel. Maar eigenlijk maakt het me niet uit waar ik slaap als ik maar bij hem ben.

Duizendmaal sorry mensen. Ik ben mijn boek een beetje aan het verwaarlozen. Maar ik ga proberen om terug gewoon elke week up te loaden. 
Xxx

After A Broken LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu