"Kaya, ik ga snel mijn kleren halen en dan kom ik naar jou."zeg ik tegen haar. Ik stap naar onze kamer en open de deur. Thomas is nog beneden bij de andere. Hah, geen probleem kan ik me rustig klaar maken zonder zijn gezaag. Mijn kleren liggen gelukkig al klaar op een stoel. Ik grijp nog snel even mijn make-up koffertje en sluit de deur.
Kaya is al klaar met douchen en heeft haar outfit al aan. "Kaya", zeg ik," je ziet er adembenemend uit." "Oh dankje maak jij je nu ook maar klaar."zegt ze me. Ik spring de douche in en na 5 minuten ben ik al klaar. Ik droog mijn lichaam en trek mijn kleren aan. Ik krul mijn haar licht en daarna doen ik en Kaya onze make-up. Na een half uur zijn we klaar en kijken we trots in de spiegel. "Nou, we zien er toch leuk uit, he."zegt ze met een knipoog. "Vind ik ook!"geef ik als antwoord. Kaya sluit de deur en we stappen naar de trap tot ze me tegen houd. "Ben je niets vergeten?"kijkt ze me lachend aan. "Wat zou ik nu vergeten zijn." Haar blik glijd naar beneden en rusten op mijn voeten. Ik draag mijn pantoffels nog, zonder dat ik het doorhad. "Mijn hemel hoe dom kan ik zijn." Ik lach mezelf vierkant uit. "Ga maar al, ik haal snel mijn schoenen." "Zeker? Ik wacht wel hoor." "Nee hoor ik kom er wel aan" zeg ik en loop naar mijn kamer. Ik open de deur. Thomas is er weer niet, maar hij is er al wel geweest. Hoe ik dat weet? Het licht van de badkamer staat nog aan. Ik doe het licht uit van de badkamer en neem mijn schoenen. Ik zet me op een stoel en ik doe mijn schoenen aan. Ik merk nu pas dat er een brief op de tafel ligt. Wat raar? Zou die van Thomas zijn? Ik open de brief en lees hem.
Liefste Ally,
Ik weet niet wat je doet met me. Maar je maakt me zo gelukkig, het is onbeschrijfelijk. Telkens je me kust of aanraakt ontploffen er duizenden vlinders in mijn buik. Je geeft me een gevoel dat ik nog nooit bij iemand had. Een fijn gevoel dat ik nooit meer kwijt wil. Ik vindt het ongelooflijk hoe hard ik van iemand ben gaan houden op zo een korte tijd. Je betekent veel voor me Alison. Je betekent alles voor me.
Ik hou enorm veel van je Ally!Met tranen in mijn ogen kijk ik naar de brief en druk er een zachte kus op. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik kan het gewoon niet geloven dat ik zoveel voor iemand beteken. Ik leg de brief op mijn nachtkastje en droog mijn tranen. Ik kijk op de klok en zie dat het bijna acht uur is. Ik ga naar beneden en zie dat iedereen al bezig is met de tafel te dekken. Maar toch kan ik niet direct Thomas vinden. "Ki Hong, weet je waar Thomas is." "Nou zeg, je kan hem geen seconde missen." Ik geef hem een geïrriteerde blik en als antwoord wijst hij naar de wijnkelder.
Stap voor stap ga ik naar beneden, want met deze schoenen is dit niet echt gemakkelijk. "Thomas ben je hier?" Ik zie dat hij voor een muur staat met allemaal wijnflessen. "Ah liefje, daar ben je."en hij draait zich om. "Je-je ziet er geweldig uit."zegt hij met een bewonderende blik. Ik ren naar hem toe en geef hem een stevige knuffel, daarna kus ik hem. Lang en rustig, geen wild gedoe. Gewoon onze lippen op elkaar gedrukt. Ik zoek met mijn betraande ogen naar die van Thomas. Hij veegt een traan weg. "Heb je de brief gelezen?" Ik knik met mijn hoofd omdat ik momenteel niets kan zeggen. Na een aatal minuten open ik mijn mond. Ik ga met mijn hand over zijn blozende wang. "Tommy, ik hou ook zielsveel van jou en ik heb hetzelfde gevoel bij jou als jij bij mij."en ik knuffel hem. Na een kwartier zo te zitten vinden we dat het tijd is om naar boven te gaan. Iedereen zit al aan tafel en kijkt ons met een nieuwsgierige blik aan die ik probeer te negeren.
Wanneer we klaar zijn met het eten helpt iedereen met opruimen. Ik kijk op mijn horloge en zie dat het al 10 uur is. Nog twee uur en het nieuwe jaar kan beginnen. Een nieuw jaar met Thomas. De liefde van mijn leven. Hoop ik toch. Ben ik niet te jong om zoiets te zeggen? Zijn wij niet te jong om zoiets te zeggen? Maar mijn liefde voor hem is zo groot. Ik wil gewoon voor altijd bij hem blijven en hopelijk hij ook bij mij. Ki Hong start de muziek en iedereen begint te dansen. Er zijn nog meer mensen gekomen die komen meefeesten en al snel geraak ik Thomas kwijt. Ik zie dat het al twintig voor 12 is en vraag me af waar hij toch uithangt. Ik wil bij hem zijn om 12 uur. Mijn gedachte worden onderbroken door een berichtje.
Hey Ally , kan je naar de achtertuin komen over 10 minuutjes? XXX Tommy
Oh wat gezellig denk ik bij mezelf ik antwoord dat ik er zal zijn en verlaat de drukke massa in de voortuin. Waarom moet ik nu naar de achtertuin gaan. Er hangen een paar schommels daar. Maar dat is ook al.
Ik wandel zachtjes naar de achtertuin en zie Thomas in een hangmat zitten omringd met lichtjes. Ik blijf er verwonderd naar kijken. Niet omdat het er allemaal zo mooi uitziet. Nee, hij zit er te zoenen met een of andere meid van dit feest en ik zie dat hij ervan geniet.
Hoi iedereen. Hier ben ik weer. Het spijt me enorm dat ik zo lang niet heb geschreven(met dank aan school) + dit stukje is niet echt super. Wat vinden jullie van het einde van dit hoofstuk. Ik ga proberen zo snel mogelijk weer te schrijven!
JE LEEST
After A Broken Love
Fanfiction*Thomas Brodie - Sangster fanfiction* Alison is gedumpt door haar vriendje op hun eenjarige jubileum. Na een week huilend thuis te zitten, besluit ze om toch eens naar buiten te gaan. In een cafeetje komt ze Thomas Brodie - Sangster tegen. Raar maar...