hoofdstuk 17

414 16 5
                                    

Ik word wakker door een zacht gestreel dat ik voel op mijn gezicht. Ik open zachtjes mijn ogen en het eerste wat ik zie zijn twee prachtige bruine ogen. We kijken elkaar een lange tijd aan zonder iets te zeggen. "Hoe laat is het eigenlijk?"vraag ik hem. "10 uur." "Zullen we ons rustig klaarmaken." stel ik hem voor. "Weet je, eigenlijk wil ik hier gewoon eeuwig naast je blijven liggen."fluistert hij in mijn oor. "Je weet niet hoe graag ik dat ook wil." Ik zet me wat recht en leun voorover om hem een lange zachte kus te geven. "Nou ik ga me klaarmaken."zeg ik hem en wandel naar de badkamer.

Na een 20 minuten ben ik klaar en ga uit de badkamer. Ik zie dat Thomas terug in slaap is gevallen. Ik wikkel mijn handdoek stevig om mijn lichaam en haal de handdoek van mijn hoofd. Ik loop zachtjes naar Thomas en wring mijn haar uit. Nog redelijk veel druppeltjes water glijden langs de puntjes van mijn haar en vallen op het gezicht van Thomas. "Allyyyy! Waarom doe je dat?"en hij begint te lachen. "Omdat je je klaar moet maken."zeg ik hem. "Je kon me ook wakker kussen."zegt hij met een grijns. Ik geef hem een kus en zijn tong vraagt om toestemming. Ik geef hem niet direct toestemming, gewoon om hem wat te pesten. Hij grijpt mijn kaak vast en ik geef toestemming. Onze eerst kleine kus groeit uit tot een vurige, passionele kus en ik glijd met mijn handen in zijn haar. Opeens hoor ik iemand op de deur kloppen. "Ally ben je al klaar. We gingen samen de inkopen doen voor vanavond." We kijken elkaar aan en zuchten. "Laten ze ons dan nooit gerust."zegt hij met een teleurstellende blik. "Oh lieverd, er is nog genoeg tijd die we samen kunnen doorbrengen." Ik geef hem nog een zoen en ga naar de deur. Nog steeds alleen met een handdoek om mijn lichaam. Ik open de deur en steek alleen mijn hoofd uit. "Goeiemorgen Kaya, ik ben bijna klaar, maximum een half uurtje." "Is goed. Ik ga al naar beneden ontbijten." Als ik terug in de kamer kom zie ik dat Thomas al in de badkamer is. Ik ga naar de kast en haal er iets simpels uit. Een jeans, truitje en een paar sneakers. Wanneer ik mijn kleren aanheb, doe ik wat make-up op. Niet teveel, gewoon de basic stuff. Wanneer ik klaar ben komt Thomas uit de badkamer. "Thomas, ik ga al naar beneden want Kaya en ik gaan inkopen doen voor vanavond. Jij moet trouwens ook nog veel dingens doen."zeg ik hem. "Jaja lieverd." Hij geeft me een kus. "Wacht, nog een klein vraagje. Hou je van mij?" Ik sta versteld van zijn vraag. "Tuurlijk hou ik van je. Wat is dat nu voor een domme vraag? "Hoeveel graag?"vraagt hij me. Hij kijkt me met een vragende blik aan. Zoveel dat ik mijn hele leven bij jou wil blijven en samen gelukkig kunnen worden."zeg ik hem. Ik zie opeens dat zijn ogen waterig worden, maar hij houdt zich in. Er groeit een reusachtige glimlach op zijn gezicht. "Dat moest ik weten! Ga nu maar naar Kaya voor ze boos wordt op mij. Voor ik de deur opendoe, draai ik me nog een keer om. "Jij houdt toch ook van mij?" "Met heel mijn hart." Hij geeft me een kus op mijn voorhoofd en ik ga naar beneden.

"Hey Kaya."roep ik als ik haar zie. Hoooi Alison! Eindelijk zeg, wilde Thomas je niet laten gaan."zegt ze lachend en ze geeft me een knuffel. "Haha soort van, hij deed wat raar." "Dat zal wel niets zijn"zegt ze om me gerust te stellen. We ontbijten en vertrekken dan met de auto naar de winkels. We kletsen een hele dag over het trouwfeest van kaya dat over een maand zal plaatsvinden. Na een drietal uren zijn we klaar met het kopen van voedsel en drank. "Heb je zin om nog wat te shoppen in het winkelcentrum in de buurt." "Lijkt me een fantastisch idee."zeg ik haar. We rijden er naartoe en eten eerst iets. Het is hier superdruk. Dat is wel redelijk normaal. Laatste dag van het jaar en nog veel mensen moeten waarschijnlijk nog cadeautjes kopen of misschien zelf nog een leuke outfit voor vanavond. Wanneer we klaar zijn met eten, beginnen we met shoppen. Na een tijd kijk ik op mijn horloge. "Oh Kaya, het is a vijf uur. Is het niet beter dat we al vertrekken. We moeten ons nog klaarmaken en dat gaat eeuwig duren. Dat weet ik nu al." "Haha, je hebt gelijk. Ik denk dat ik wel genoeg heb gekocht."zegt ze als ze naar haar tien tassen kijkt. "Nou dat denk ik ook."zeg ik lachend. Ikzelf heb niet echt superveel gekocht gewoon wat make-up. Wel supergoede maar spijtig genoeg superdure make-up. We besluiten nog een smoothie te gaan kopen voor we vertrekken.

Wanneer we in de rij staan lijkt het of Thomas bij een juwelier staat samen met Ben, de verloofde van Kaya. Ik por Kaya om haar aandacht te krijgen. "Pssst Kaya, zijn dat niet Thomas en Ben." "Ze draait haar hoofd richting de juwelier. "Oh ja dat zijn ze. Uhm, ja we gaan na deze reis bij zijn ouders op bezoek. Hij ging een cadeautje voor zijn moeder kopen." Het lijkt net of ze dit ter plekke heeft verzonnen. Maar ja waaom zou ze liegen. Ik zie vast spoken, denk ik bij mezelf. "Zullen we?"vraagt Kaya wanneer we onze smoothies krijgen en betalen. Ik knik en we gaan naar de auto. We leggen onze aankopen op de achterbank, want er is gewoonweg geen plaats in de koffer.

We rijden naar huis en brengen alle spullen naar de keuken. Het eten zelf zal een traiteur vanavond brengen. Wij hebben gewoonweg hapjes, chips, snacks, drank enz. gekocht. Het huis is al leuk versierd en ik zie Ben de keuken binnenkomen. "Hey Ben alles goed?" Ja super met jou?" Hetzelfde. En iets leuks kunnen vinden voor je moeder? Hij kijkt me vragend aan: "Hoe bedoel je?" en ik zie dat hij naar Kaya kijkt. "Oooh dat jaja. Ik heb een armband gekocht."zegt hij snel. Oke, dat was raar en ik kijk naar Kaya die snel raar glimlacht naar me.

Na een uur zijn we klaar met alles. "Hey Alison, wat vind je ervan dat we elkaar gaan opmaken? Ik kijk haar aan:"Meid, lijkt me een topidee."

After A Broken LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu