hoofdstuk 20

416 13 8
                                    

Hey iedereen, het spijt me enorm dat ik zo lang niet geschreven heb. Ik had het namelijk superdruk met school en examens. Sorry!!!

Voor ik het goed en wel besef brengt Thomas me terug naar het huis. Je kan wel zeggen dat we niet echt nuchter zijn want Thomas botst overal tegen. Al giegelend zeg ik hem: " Hihi, Tommy, ik vind je leuk!" Hij kijkt me aan. "Alleen maar leuk, lieverd. Ik hou meer van jou dan van chocolade." Ik kijk hem verbaasd aan: "Wow dan hou je wel erg veel van me." We zijn echt dom bezig, dat kan je wel zeggen. "Tommy, kom we gaan naar de keuken, wat water zal ons goed doen". Hallelujah, eindelijk komt er iets verstandig uit mijn mond. Al snel drink ik 2 glazen water uit. Ik zie dat Thomas koffie zit te drinken. "Straks kan je niet slapen, dat weet je toch." "Wil ik ook niet, ik wil met mijn verloofde lekker een nachtwandeling maken", zegt hij met een knipoog. "Nou, okeey daar heb ik wel zin in."

Het is nog maar 1 uur, we lopen rustig rond in het bos en genieten van de sterren. We horen wel dat derest het nieuwjaar duidelijk nog aan het vieren zijn. "Ben je wat nuchter, Alison?" "Haha, ja nu wel maar ik ben moe gaan we even zitten." We vinden een rots waar we even gaan zitten. Ik bewonder mijn ring in stilte. Het is geen grote opvallende, maar eerder een simpel model. Ik vind hem echt prachtig. Het kleine diamantje schittert in het maanlicht. Ik doe de ring uit en kijk ernaar tot ik opmerk dat er iets in de ring staat geschreven.

Two souls, one heart

Ik kijk naar Thomas en geef hem een knuffel en zo zitten we er een tijdje. Rustig, starend naar de sterrenhemel. Ik hou van Thomas en ik voel gewoon dat hij ook van mij houd. "Zullen we terugkeren Ally. Ik ben ontzettend moe." "Is goed" zeg ik hem. We gaan terug naar het huis en zo te zien is derest het nieuwjaar nog aan het vieren. We komen aan in de kamer en ik sprint naar de badkamer: "Ik ga eerst" roep ik keihard. Ik haal al mijn make - up van mijn gezicht, neem een snelle douche en wanneer ik klaar ben trek ik een shortje en een sweater aan als pyjama en doe mijn haar in een dotje. "Tommy, jij kan gaan."roep ik. Geen antwoord. Raar. Ik kom uit de badkamer en zie dat Thomas ligt te slapen. Tjonge, moet ik hier naast een zwetende man liggen. Gelukkig ruikt hij niet al te erg. Maar wat is hij cute wanneer hij slaapt. Ik zal dan maar ook onder de lakens kruipen. Voor ik het nachtlampje uitdoe, geef ik nog een kus aan Thomas. Hij maakt me zo gelukkig. De volgende ochtend word ik wakker door het zonlicht dat door het raam schijnt. Zo te zien is Thomas al wakker en is hij zich aan het douchen. Nou, ik blijf nog even liggen hoor. Voor de stilte en de rust wordt verstoord.

"Is de schone slaapster wakker?" En daar is hij, halfnaakt. Wat een verrassing zeg! Je zou het toch niet verwachten dat hij zo vaak zo der shirt loopt. Hij geeft me een kus en ik knuffel hem. "Ik hou van je." "Ik ook van jou" zegt hij terug en hij kust me weer. Die kus verandert snel in wat anders en voor ik het weet trekt Thomas mijn sweater uit. Hij kust me in mijn hals en al giegelend gaan we op het bed liggen...

***

Wanneer we terug aangekleed zijn, gaan we naar beneden om te ontbijten. We komen aan in de keuken, die helemaal leeg is. Is iedereen nog aan het slapen? "GEFELICITEERD!" roept iedereen. "Oh mijn hemel, jullie wisten het al?"roep ik vol verbazing. "Laat eens zien, laat eens zien!"roept Kaya. Ze bewondert de ring. "Wow, Thomas. Ik sta versteld van je goede smaak. Hij is gewoonweg prachtig."zegt ze. "En wanneer is het huwelijksfeest?"vraagt Dylan en hij geeft me een dikke knuffel. "Weten we toch nog niet?"en ik lach naar hem. Ik ben blij dat we terug normaal tegen elkaar doen. Dylan is een goede vriend. Eigenlijk zelfs een beste vriend en ik wil dat het zo blijft. "Lieverds, het is allemaal leuk en mooi. Maar we moeten vanavond al dit huis uit. Dus na het ontbijt, jullie koffers nemen!"commandeert Minho. "Komt in orde commandant!"roepen Thomas en Dylan tegelijk en staan in een soort van soldatenhouding.

Na het ontbijt gaan we naar de kamers om onze koffers te maken. Door de gezelligheid beneden is de tijd zo snel gegaan. Het is al half 2. Nou dat was dan meer een brunch. "Heb je er spijt van?"vraagt Thomas opeens. "Van wat?" "Dat van vanmorgen." Ik kijk hem aan. "Tuurlijk niet, ik bedoel. Oke het gaat wel allemaal wat snel, maar ik hou gewoon zoveel van je."geef ik als antwoord. "Ik ook van jou."en hij geeft een kusje op het puntje van mijn neus.

De koffers zijn gemaakt dus we kunnen de auto's inladen. Al snel zijn we aan het vliegveld. Alleen Kaya, Ben en wij moeten terug naar Londen. Derest blijft hier in New York. "Tot snel iedereen." Ik geef iedereen nog een knuffel. "Dylan, zorg dat je hier volgende keer met een meisje staat."zeg ik hem en geef hem een knipoog. "Fix ik wel. Je kent me toch. Tot snel, kleine meid"zegt hij en geeft een knuffel. Wanneer we iedereen vaarwel hebben gezegd, checken we ons in en gaan het vliegtuig op. Dit was ongetwijfeld een van de beste vakanties ooit. En ik voel gewoon dat dit jaar top wordt.

De volgende ochtend.
We komen eindelijk aan in Londen. Onze vlucht bestond letterlijk alleen maar uit slapen. Wanneer we binnen kwamen kregen we kussens en daardoor was ik direct in slaap gevallen. We nemen afscheid van Kaya en Ben en gaan naar onze koffers "Hoe gaat het nu verder?"vraagt Thomas me wanneer we op de koffers wachten. "Hoe bedoel je?" "Nou, kom je bij mij wonen? Vertellen we het onze ouders al?" "Uhm, pff Tommy. Geen idee. Dat samenwonen lijkt me heel fijn. Maar weet je mijn huurcontract is bijna verlopen. Dus als je nog een viertal  maanden kan wachten is dat voor mij geen enkel probleem om samen te wonen. Maar nu is het gewoon nogal wat druk met mijn studies. Snap je? Dus een verhuis erbij, gaat wat moeilijk zijn." "Mja, ik begrijp het. En onze ouders. Ik dacht eraan om ze allebei eens uit te nodigen. De jouwe en de mijne." "Klinkt super. Volgende maand ofzo. Ik wil nog even in rust leven voor mijn moeder me bombardeert met feestzalen, jurken en bruidstaarten."zeg ik hem.

We hebben eindelijk onze koffers en kunnen naar huis gaan. "Tommy, kan je me thuis afzetten. Ik heb morgen al terug les dus ik wil alles nog opruimen enzo." "Is goed. Maar dit weekend ben je terug van mij. "Vind ik helemaal oke."zeg ik hem. Wanneer we aankomen aan mijn huis,  proberen we mijn zware koffer uit de auto te krijgen. "Alison Brown. Wat zit er in hemelsnaam in je koffer?" Hij haalt hem eruit en brengt het naar mijn voordeur. "Dankuwel, mijn lieve prins." "Hij kijkt me puffend aan." Alles voor mijn prinses zeker."en hij draait met zijn ogen. Als antwoord sla ik hem op zijn arm. "Sukkel."en we geven elkaar nog een afscheidskus. Ik sleur de koffer naar binnen en zie dat Thomas vertrekt.

Heyhoi! Hopelijk vonden jullie het een goed hoofdstuk. Nu dat het vakantie is zal ik proberen om wat vaker te schrijven zodat ik het verhaal stilletjesaan kan beëindigen. Bij de 3 * laat ik jullie zelf bedenken wat er kan gebeuren😜. Ik vind het persoonlijk nogal awkward om zoiets te schrijven😂 Tot snel X

After A Broken LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu