*week later*
Eindelijk, al het werk voor school is klaar nog wat kleine dingen inorde maken voor mijn schoolproject en dan kan ik verder genieten van mijn vakantie. Het was een lange week zonder Thomas. Gelukkig heeft hij toch niet geluisterd naar me en is hij me toch even komen bezoeken.
*Flashback*
Ik zit rustig in bed met mijn laptop. Ik werk ijverig aan het project zodat ik volgende week zorgeloos met Tommy naar Amerika kan gaan. *Ding dong!* Wie zou dat nou zijn? Het is zeven uur 's avonds. Ik zit hier nog in mijn pyjama, pff lekker aantrekkelijk de deur gaan openen. *Dingdongdingdong* "Ja, ik kom" roep ik luid. Ik doe de deur open en voordat ik het besef wie aan de deur staat, word ik hard geknuffeld. Ik reuk een heerlijke zachte geur."Tommy!!!!!!"gil ik. Hij legt een tas op de grond. En geeft me een lange, passionele zoen. "Suprise baby"zegt hij en knuffelt me nog eens. "Awhh wat fijn dat ik je nog eens zie, Thomas! Hij geeft me een gigantische teddybeer die me daarjuist niet was opgevallen. "Oh mijn hemel, zalig. Aan wat heb ik dit verdiend". "Gewoon omdat jij het liefste, mooiste, aardigste meisje bent". "Slijmbal"geef ik hem al antwoord en ik geef hem nog een zoen. "Heb je al gegeten?"vraag ik hem. "Nope, en jij waarschijnlijk ook niet?" "Nee, zullen we iets gaan eten". Ik heb iets veel gezelliger. Hij neemt de tas die hij op de grond had gezet en gaat naar de eettafel. "Wat dacht je van Chinees?" "Heerlijk!"antwoord ik. "Net als jij en hij geeft een luchtkusje.
"Zullen we in de zetel eten?" Hij knikt, we nemen het eten van tafel en gaan in de zetel zitten.Nadat we wat gegeten hebben kruipen we dicht bij elkaar en kijken nog een film. "Blijf je slapen?" "Mm graag lieverd. Maar dan zitten we hier de hele nacht, slapen we veel te lang" ik onderbreek hem: "en dan is mijn project niet af tegen volgende week. Je hebt gelijk."zeg ik hem. We geven elkaar nog een knuffel en hij gaat door. Na nog geen minuutje wordt er weer gebeld aan de deur. En daar staat Thomas weer. "Ik ben nog iets vergeten." Ik trek mijn wenkbrauwen op:"Huh,wat dan." Hij duwt me tegen de muur. "Dit" Hij kust me lang en liefdevol. "I love you, Ally!" Love you too" zeg ik hem en hij gaat weg.
Thomas komt me binnen twee uurtjes ophalen dus ik moet me echt del faan beginnen haasten. Ik spring in de douche en echt lang kan ik niet genieten van het warme water dat over mijn lichaam stroomt. Ik ga eruit, trek snel iets leuks aan. Want ik moet er toch acceptabel uitzien wanneer ik de vrienden van Thomas ontmoet. Ik stijl me haar even en doe wat make-up op. Daarna snel mijn koffer maken en als ik op de klok kijk zie ik dat ik nog een half uur heb. Ik neem snel wat noedels en warm het water op. Na een kwartier ben ik al klaar met eten. Snel poets ik mijn tanden en wanneer ik juist klaar ben hoor ik de bel. Ik ga nog snel eens met mijn hand door mijn haren en doe de deur open.
Daar staat ie dan. Wat een cutie is hij toch. Zijn haar is warrig en hij draagt een joggingbroek en een sweater. Waarom staan jongens toch altijd megalekker met sportkledij. "Dag liefje, je bent aan het staren."zegt hij tegen me. "Je ziet er dan ook echt wel leuk uit." "Hah, meen je dat, in mijn jogging. Je ziet eruit als een engeltje. Daarentegen lijk ik net een trol ofzo." Ik kus hem:"een lekkere trol dan. Zullen we vertrekken? Straks missen we het vliegtuig." Hij knikt:"je hebt gelijk." Hij pakt mijn koffers en zet ze in de kofferbak van de taxi. In no time komen we aan op het vliegveld. We brengen onze koffers weg, checken ons in , maar we moeten wel nog een uur wachten voor we aan boord mogen gaan. "Heeft de jongedame zin op een charmante jongeheer te vergezellen naar de Starbucks?" "Heel graag" antwoord ik, waar is hij dan?" Hij grijnst naar me en we gaan naar binnen.
"Thomas, wat gaan we eigenlijk allemaal doen in Amerika?"vraag ik hem. "Nou, nieuwjaar met mijn vrienden vieren en dan wou ik je de stad eens laten zien. En lekker veel tijd met elkaar doorbrengen." Ik knik als antwoorden geef hem een luchtkusje. Ik kijk naar mijn uurwerk . "Tommy, we moeten gaan of we missen ons vliegtuig." Samen gaan we naar de vertrekhal en we zijn juist op tijd. We geven onze tickets af aan de stewardess en gaan naar onze plaatsen. Wanneer alles op zijn plaats is, zet ik me neer en haal ik mijn oortjes uit mijn tas. Ik steek ze in en leg mijn hoofd op Thomas zijn arm. Hij geeft me een kus op mijn voorhoofd en al snel val ik in slaap.
JE LEEST
After A Broken Love
Fanfiction*Thomas Brodie - Sangster fanfiction* Alison is gedumpt door haar vriendje op hun eenjarige jubileum. Na een week huilend thuis te zitten, besluit ze om toch eens naar buiten te gaan. In een cafeetje komt ze Thomas Brodie - Sangster tegen. Raar maar...