"Mark bila perlawanan bola keranjang tu??"tanya irene memecahkan kesunyian."Bulan depan..."balas mark"oohhh kau balik x rumah parents kau??" tanya irene"huhu...aku tak boleh balik sebab minggu depan Cikgu Du Jun suruh practise...ngan ahli lain"balas mark sedih.Nak buat macam mana nak harum kan nama sekolah"oh,ok??aku balik maknanya kau minggu depan kau bebas la kan sebab x de gorilla dalam rumah ni kan "kata irene.Marj pun buat please sambil tersengih².Tiba² irene teringat pada L.L pun pemain bola keranjang juga.Satu hari L dan irene bertanding dalam bola keranjang L menetapkan syarat kalau.dia menang irene perlu menjadi kekasihnya.Kalau irene menang ia akan belanja irene.Dan irene pun setuju.Last² kumpulan mereka kalah jadi irene telah pun menjadi kekasih L.Lama kelamaan irene pun jatuh cinta dengan L .Irene telah pun cair dengan sikap romantik L.Irene dulu pemain bola keranjang.Wanita seperti Miss Ji hyo.Dia menjadi hebat kerana Miss Ji hyo yang jadi coach pasukan mereka.Pasal L pula selepas mereka berputus L telah dipindahkan ke sekolah di seoul,Shinhwa High School.Itu sahaja yang Irene tahu pasal L.
Mark kelihatan pelik apabila melihat irene termenung seorang².Sia tahu apa yang irene fikir.Mark pun memetik jari dihadapan irene.Tersentap irene.Apa yang diingatinya terus hilang lesap"kau masih ingatkan L??"tanya mark"tak la mana ada"balas irene"ye lah tu kau ingat aku x tau ke hah...kau masih ingat L lagi kan.aku tahulah..dia kan pernah main bola keranjang dengan kau I know that"balas mark"ni semua sebab eunji...hisyyyy kalau dia x ingatkan,tapi salah aku juga sebab mulakan percakapan tu,x tau la dia balas sampai maxam ni sekali"jujur irene"tu la kau" balas mark"isyyy kau ni kan??? Aku ingat bila aku luah kan kat kau tenang sikit hati aku ni... rupanya lagi tambah serabut kau tahu...menyampah lah kalau macam ni baik aku naik"marah irene dia terus meneguk air nya tadi dah terus pergi dari situ . Woii??cawan tu siapa nak basuh haa...dah la minum pastu bukannya nak basuh pun"marah mark"kau la basuh...kau buat kau basuh faham"balas irene "amboi sedap mulut kau...irene... irene..."balas Mark.Irene pun masuk ke dalam biliknya.
...............
Bersambung
Mission Love
YOU ARE READING
Mission Love(complete)
CasualeChapter 1 " irene - ssi, kamu sudah bangun ke??" (Ketuk bilik irene xde respon).Mark pun membuka pintu bilik itu,ia melihat irene tiada di dalam bilik.Lalu mark pun masuk ke dalam bilik tersebut ~prakkkkkk~