“eunji,jackson...aku pergi tandas dulu”kata irene. Mereka berdua hanya mampu mengangguk. Selepas itu irene pun pergi ke tandas. Dalam perjalanan mahu ke tandas irene rasa ada orang mengikuti jejaknya. Irene menoleh ke belakang. Kosong?. Irene waktu itu sudah berasa ketakutan yang menguasai dirinya. Namun irene membuat muka cool je. Beberapa minit kemudian,irene keluar dari tandas. Selepas itu ade orang menghalang jalannya. Waktu itu irene menunduk ke bawah. Irene memandang wajah orang punya badan itu.L. macam mana dia tahu irene ke tandas. Irene kehairanan. L menarik tangan irene dan bawa irene ke satu tempat. Irene menarik tangannya beberapa kali tapi makin lama makin kuat genggaman L.“lepas lah..sakit tau x..”marah irene. Kali ini dia dah buat dua kali...dua kali..sampai satu tempat..L menolak tubuh irene. Dan irene jatuh ke belakang. Nasib baik ada dinding. L membawanya ke tempat yang sunyi. Irene memegang pergelangan tangannya yang sakit itu.“apa ni?? x boleh cakap dekat tempat terbuka ke hah??kalau ye pun x yah la bawa kat tempat sunyi.”marah irene. Sesungguhnya irene masih 'shock' dengan perbuatan L terhadapnya. L menghalang irene dengan meletakkan tangan kanan di tepi leher irene(tapi jarak) tangan kiri pun sama.(author x tahu nak cerita macam mana..hope korang faham) irene terperangkap,dia x boleh ke mana²kerana L sudah menghalangnya.“apa ni..lepas lah”marah irene lagi.“Be my girlfriend again please..I can give anything what you want..(haha speaking x tahu betul ke x) “kau ingat perempuan ni boleh beli ke hah..kan aku dah cakap, kita lansung x de ape²..tolonglah...siapa yang tinggalkan siapa..kau yang tinggalkan aku ke aku yang tinggalkan kau”marah irene.Kan dah keluar aku,kau..elok²irene panggil awak saya. Pergi cari nahas buat apa..“saya menyesal dengan apa yang saya dah buat dekat awak... awak adalah yeoja yang telah menundukkan playboy seperti saya”balas L.“Hey.. ada orang yang lagi baik dari aku la...mungkin ini takdir kau,terima je lah dengan hati yang terbuka. Sesungguhnya buat la ini sebagai pengajaran untuk kau..hati aku telah pun orang lain miliki..”kata irene panjang lebar. Kesabarannya cukup tercabar apabila dipaksa.
...........
Bersambung
☺Mission Love💜
YOU ARE READING
Mission Love(complete)
RandomChapter 1 " irene - ssi, kamu sudah bangun ke??" (Ketuk bilik irene xde respon).Mark pun membuka pintu bilik itu,ia melihat irene tiada di dalam bilik.Lalu mark pun masuk ke dalam bilik tersebut ~prakkkkkk~