chapter 11

37 4 0
                                    

(DI BILIK GURU)
Miss Ji hyo berjalan ke arah mejanya,tiba²ia ternampak cikgu Du Jun duduk di tepi meja Miss Ji hyo untuk balik bersama. Memang betul sekarang waktu balik.Miss Ji hyo naik ke bilik guru kerana tertinggal barang iaitu buku catatan yang perlu ia catat.Miss Ji hyo mendekati Cikgu Du Jun“haa!!!baru Sampai main x ingat dunia kan sayang ni.Tahulah Lion School dah comeback ..”rungut cikgu Du Jun.Miss Ji hyo terkejut macam mana cikgu Du Jun tahu sedangkan Miss Ji hyo x bagitau pun yang Lion School dah comeback.Sebenarnya Cikgu Du Jun cari Miss Ji hyo waktu rehat tadi tapi langsung x nampak. Ia pun pergilah ke gelanggang bola keranjang... tepat jangkaannya Miss Ji hyo tengah sedang bermain dengan pasukan Lion School. Pada waktu itu Miss Ji hyo yang memegang bola untuk shoot kedalam jaring pihak lawan.Memang top aahh Cikgu Du Jun melihat Miss Ji hyo terserlah kecantikannya.Selepas itu ia pandang balik Miss Ji hyo waktu itu dia dah shoot last² golllll???  Pasukan Miss Ji hyo bersorak gembira lalu mereka menyerang Miss Ji hyo dan berpeluk.Cikgu Du Jun mengambil gambar mereka.Pasukan yang kalah hanya redha sahaja walaupun kecewa.Irene pun dah buat yang terbaik cuma ia x dapat kalahkan Miss Ji hyo kerana dia tu....mmm x tahu la “alaa??oppa usyar Ji hyo ya haa...bagitau”kata Miss Ji hyo mengecilkan matanya pada Cikgu Du Jun. Cikgu Du Jun membuat jari please... “main sayang oppa cari sayang tapi x jumpa so oppa pergilah kat gelanggang jumpa lah sayang ” kata Cikgu Du Jun “sayang...euwww gelilah dengar.. oppa jangan panggil Ji hyo sayang...geli...Ji hyo x pernah dengar tau”kata Miss Ji hyo.
“ala relaks la x lama lagi kan kita nak tunang... kan”kata Cikgu Du Jun “dah la Ji hyo nak balik”kata Miss Ji hyo

Senang hati irene apabila membuat keputusan tanpa ragu².Tapi minggu cuti mereka x boleh berkumpul kerana ia akan pergi ke rumah parents nya. Dia cakap dia akan duduk bersama maid yang eommma nya bagi kerja untuk menjaganya.Lagipun satu minggu je mereka cuti,dapat lah irene berlatih dengan oppanya jeon jungkook. Oppa nya waktu sekolah memang wakil bola keranjang. Irene bering di atas katil, ia x tukar pakaian sekolah lagi kerana baru je balik dari sekolah. Bestnya lawan tadi. Mark ia baru balik dari sekolah ia terus masuk dalam bilik,dan mandi... usai mandi dia pun pergi ke bilik irene.Ia membuka pintu bilik,ia melihat irene sedang tidur dengan menggunakan pakaian seragam sekolah. “irene bangun la tukar baju tu dulu... ”berapa kali mark cakap namun 'lantak ahh' itu yang di cakap oleh irene. Lalu mark pun mengambil bantal di bawah katil dan sasarkan di kepala irene. “yahhhhh????”jerit irene. Mark pun lari turun ke bawah.
...........
Bersambung

☺Mission love

Mission Love(complete)Where stories live. Discover now