"adik..." kata kookie pada adiknya irene. Namun diendahkan oleh irene panggilan nya itu. "adik.." kata kookie sedikit tinggi dan menepis majalah yang berada di tangan irene. Apabila tiada respons darinya. " Hisyy oppa ni dah kenapa?? Nak cakap² je lah...tak yah lah sampai tepis majalah irene ni... " marah irene "yelah...oppa panggil buat x endah je"balas kookie.Irene melihat oppanya makin kundur jadi ia pun mahu memujuk oppa nya.Tadi dia bengang sangat ialah tengah kusyuk baca ada orang ganggu "mianhei oppa?? oppa nak apa!!"kata irene. Kookie hanya tersengih. "hisyyy mengada ngada..."rungut irene . Kookie pun membuat aegyo . 'Arghhh comelnya la oppa aku ni' bisik hati irene"adik nak x oppa??"kata kookie"pergi mana"balas irene "main basketball "balas kookie lagi "nak" jerit irene (curi highnote chen)"yah??apa bising²kat atas tu "keluhatan ommanya marah. Irene menekup mulut. Opss. "hisyy adik ni kan...tahu la chen tu idol adik... tapi nak jerit tu biarlah bertempat.. tengok omma dah marah. Kalau di dengarnya dek orang sebelah macam mana. Dah la rumah sebelah ada baby"bebel kookie "sorry ahh".balas irene "bila pergi hari ni ke"kata irene "ehh haah hari ni jom la"balas kookie berloyar buruk "lek ahh??Sikit je... tu pun nak loyar buruk ke" balas irene"hurmm...dah la tu sekarang oppa nak adik tidur awal...esok nak main dah...kan nak kumpul tenaga... kalau tidur lambat nanti x boleh focus"balas kookie.Selepas itu kookie pun keluar.Irene pun baring ia menarik selimut dan terus terlelap.
Di rumah mark
"jackson hebatkan Miss Ji hyo"kata mark memulakan bicara. Oh lupa nak terangkan. Sebenarnya, bila irene pergi balik rumah omma dia,mark ajak jackson duduk sekali dengannya pastu hari sabtu je baru balik sebab hari ahad tu irene dah balik dah. Macam biasa bila cuti je sekolah irene pasti balik rumah parents dia kadang ² x itu pun ada sebab. Tapi mark gunakan alasan untuk jackson duduk di rumah nya adalah 'bibik aku balik kampung' haha sedapnya dia cakap irene tu bibik.Tapi tiap kali jackson duduk di rumahnya pasti dia akan kunci pintu bilik irene. Dengan sebab irene tu seorang yang pelupa dan cuai. Hahaha.
...........
Bersambung
☺Mission Love
YOU ARE READING
Mission Love(complete)
RandomChapter 1 " irene - ssi, kamu sudah bangun ke??" (Ketuk bilik irene xde respon).Mark pun membuka pintu bilik itu,ia melihat irene tiada di dalam bilik.Lalu mark pun masuk ke dalam bilik tersebut ~prakkkkkk~