Kochane mordeczki ten rozdział jest special więc i tak proszę przeczytać nie będzie nudno. Załączam tu słownik. Mówi on o wszystkich kreaturach które występują w "Jestem normalna".
Jak już tak do was pisze to dziękuję, jest was już 156 ciesze się jak dziecko. Wiem wiem niektórzy mają parę tysięcy ale ja się cieszę z moich 156 :3 Kocham was!!!Demon - istota wyglądem przypominająca człowieka, jednak na plecach każdego demona widnieje tatuaż dotyczący jego mocy. Jak się pewnie domyślacie Murphey ma moc cienia. Moc odkrywa się w dniu 14 urodzin.
Elf - gadatliwy, wierny przyjaciel tak można je określić. Ma spiczaste uszy i heterochromie ( dwa różne kolory tęczówek ), są to istoty wysokie i szczupłe. Potrafią uleczyć, zmieniać aurę ( czyli manipulować uczuciami ), należy bardzo uważać na słowa bo prawie wszystko biorą sobie do serca.
Driada - kochana istotka wbrew opowieściom ma zaledwie 140 cm wzrostu ale jest bardzo szczupła, wygląda wręcz jak anorektyczka. Potrafi zmieniać kolor skóry w raz z nastrojem. Każda Driada związana jest z rośliną, musi być obok niej bo czerpie życie z energii danego zielska.
Ogniowładny - jest to osobnik który kontroluje ogień, nie można go spalić. Podczas używania mocy na skórze powstają nacięcia.
Śmierć - jest tylko jeden taki osobnik. Istota ta jest bardzo niebezpieczna i nieśmiertelna. Prawie niemożliwe jest zabicie jej. Władca żyć przekazuje pałeczkę osobie godnej, sam wybiera "ofiare". Nie wiadomo nic więcej.
Wiedźma - może bardzo wiele zdziałać czarami. Jest ( na szczęście ) tylko jedna Mistrzyni która może zrobić dosłownie wszystko. Każda wiedźma ma swoją specjalizacje.
Żywioł - panuje nad każdym z czterech żywiołów wygląda jak każdy człowiek tylko ma małe znamię po którym można go poznać.
Wszystkie inne stworzenia nie są czystej krwi tylko mieszanką.Panem wszystkich stworzeń jest Wybraniec ma on za zadanie utrzymać wszystkie rasy w pokoju. Nie zawsze mu się to udaje dlatego są razy buntownicze:
Demon
Śmierć
ŻywiołSą potężni i nie dają sobą rządzić. Uważają że stworzenie bez mocy nie ma prawa panować nad nimi.
♡♡♡
CZYTASZ
Jestem normalna (Zawieszone )
FantasyJestem uwięziona w klatce. Wszyscy myślą że zwariowałam, że jestem potworem. Dwa lata temu trafiłam do ośrodka dla chorych psychiczne... moje życie drastycznie się zmieniło. Ludzie mnie unikają, jedyna osoba na której mi zależy nie żyje. Nigdy nie...